Toivon mukaan Ilveksen muut foorumilaiset saavat täältä kautta selville millaista pelle porukkaa vetää Ilveksen keskustelu foorumia!
Siellä ei yksinkertaisesti saa ilmaista mielipiteitään Ilves vastaisesti tai joutuu kirjoituskieltoon ja pysyvään sellaiseen niinkuin minä.
Kaikki foorumilla kirjoittavat tietävät kyllä minut!
Ilves foorumi....onko jo naurettavaa!
5
4496
Vastaukset
- Ilveksenmiäs
Olin itse aikoinaan kirjoituskiellossa..ainakin muinoin oli sellainen vaara, että " jämähti " mustallelistalle, kirjoituskielto siis unohtui päälle. Ota yhteyttä ja pyydä ystävällisesti, että " syntisi " punnitaan uudelleen :)..siis ystävällisesti, ilman yhtään hv:ta..:)
- Mieti tarkkaan niin?
Olen yrittänyt kuin monta kertaa ottaa yhteyttä, mutta ei hyötyä....
- Just222
Se riippuu siitä oletko mennyt henkilökohtaisuuksiin siellä, "tapellut" jonkun toisen kanssa siellä. Onko kirjoituasusi ollut täyttä kuraa ja onko viesteissä ollut ylipäätänsä mitään sisältöä.
Eikä kyllä tiedetä mikä nick sulla siellä on ollut käytössä. Jos vaikka kertoisit? - HeGe41
ei sinne enään kannata mitään lähettää. Mennyt nurin fanisivusto niinkuin menee Hervannan Ilveskin. Ilveksen kaikki junnutkin on "varastettu" jostain. Niin Helminen kuin Raskikin. Kaikki Ilveksen omat junnut on jotain neloskenttä / divari tasoa.
- hyviä vakeja
Totta kirjoitat. Pelimiehet ovat ajettu pois jo viimeistään B junnuista , niiden kahden vaken toimesta , jotka vielä hosuvat Ipassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692713
- 632654
- 681792
- 241617
- 201550
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91480- 151392
- 381233
- 401203
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81197