Heeij, tääl olis yks 15v tyttö vailla mesekamui pojista, iällä ei oo välii. Haluan jonkun jonka kanssa voin keskustella mukavia ;) Heittäkää mesejänne ni lisäilen sitten ;)
Mesekamui pojat ;) iäl ei välii
13
467
Vastaukset
- helmisenkonna:D
Jooosh 15v Kai mää sit oon pitkä:D poika jyväskylästä.
tupakoiva, yritän lopettaa. olutta saunassa vain se pari eikä muuta. en pysty ihan maamusta iltaan olemaan koneella, kun on tuota elämää tietekoneen ulkopuolellakin:D
he1kkinen@hotmail.fi- H.e.x.
Hmm... Mistä päin tyttö oot? :D
- morooo.
antt1@windowslive.com :) lisäile ihmeessä.
- jep..
poikanen94@hotmail.fi (huom .fi) :) lisäile vaan
- roboi1
minkälaista seura kelpaa? olen 21 jos ei ikä haittaa. roboi@netti.fi
- vituttaa tommonen
vailla mesekamui pojista, iällä ei oo välii
- mesenion
mosa.97@wippies.fi
- 15v
patelius-349@hotmail.com (;
- and---
andreas_-@live.com
- kalle98v
Moi olen Kalle, olen 89-vuotias Vantaalainen eläkeläinen mies, tykkään nuorista naisista, minunkin tyttäreni oli herttaisia sinun iässäsi ja haluan puhua sen ikäisten kanssa.
Minun lapsenlapsenlapseni on 5-vuotias poika Tuomas, hän on alkanut tykkäämään tytöistä ja minun mielestäni olisi tärkeä hänbenkin tutustua vähän va
nhempiin tyttöihin, eikä menisi naimisiin äitinsä kanssa niinkuin toivoo.- Riitta 90
Hei Kalle!
Ootko siis 98v vai 89v
TV: Riitta 90
- peijut
a.peiju@hotmail.com
- tddy
jakekone@hotmail.com lisäilehän ku kerkeet (:
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041811
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151591- 1441569
- 1021513
- 801427
- 1191259
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2771206- 691071
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241070- 381012