voinko Basilikaa kasvattaa seuraavasti: Multaa saviruukkuun ja Basilikan siemenet kasvamaan? Välillä kastelen. Onnistuuko näin?
Basilika?
2
268
Vastaukset
- Lempimauste
Voi, ja hyvin kasvaa! Kylvin basilikan siemenet viikko sitten sunnuntaina, nyt ne ovat n 5 senttisiä. Kasvumultana on kaktusmulta. Idätin ne kylpyhuoneen patterin vieressä, itivät kolmessa päivässä joka on aika nopea aikataulu entisiin basilikakylvöihini verrattuna. Nyt ne ovat "aurinkoa ottamassa" etelänpuoleisella ikkunalaudalla. Ohjeen mukaan nyt pitäisi kasvupaikan olla viileähkö eli alle 20 astetta. Joskus olen laittanut kaupan basilikan juurakon multaruukkuun "entsöitymään".
- äitemuori*
Koitin kans tuota juurakon entisöitymistä, muttei näy alkavan kasvu. Jostain luin, että pitää olla valkoiset juuret sitäkun ei voi kaupassa tarkistaa.
Tavallista kukkamultaa olis ja ruukkujakin, eli kait se on ostettava siemenpussi.
Siitä basilikasta kuivatin osan ja on aivan erilaista ja tuoksuista kun ne kaupan purkitetut.Tuli käytettyä nopsaan.
Olen aika huono näiden yrttien kans, eikä ole niille kunnon kasvupaikkaa. Ja millä lannoitetaan? Kiittää, jos joku vaikka tietäis.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881607
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151501- 981410
- 1201333
- 711281
- 1161170
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2611027- 69991
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18955- 37937