Enkelin lämmin kosketus Keskipohjanmaalla.

JesusPeople

Kun selailin tätä keskustelupalstaa muistin myös omakohtaisen kokemukseni enkeleihin liittyen.
Olin noin 12 vuotias ja olin ollut vuoteen oma jo pari päivää kovan flunssan ja kuumeen takia. Se, mistä nyt kerron ei ollut unta: Makasin sängyssäni ja pidin silmiäni kiinni. ( OLIN SILTI TÄYSIN HEREILLÄ) Äkkiä tunsin lämpimän kosketuksen pääni päällä. Aluksi säikähdin kauheasti, sillä en ollut kuullut kenenkään tulevan sisään huoneeseeni. Tietoisena siitä, että joku silitti päätäni tuntui mukavalta, mutta pidin silti silmiäni tiukasti kiinni.
Tietenkin ajattelin että äitini tuli katsomaan miten voin ja silittäisi minua juuri sillä hetkellä. Hetken päästä käsi nousi päältäni ja avasin silmäni. Olin juuri toivottamassa äidilleni huomenta, kun ihmetyksekseni huomasin, ettei ketään ollut vieressäni. Nousin äkkiä ylös ja kävelin olohuoneeseen. Koko perheeni istui siellä katsomassa tv:tä. Olin ällistynyt! Sitten keräsin kaikkien huomion ja sanoin: " Kuka kävi huoneessani äsken ?" Kaikki katsoivat minua kuin tyhmää ja sanoivat: " Me ollaan istuttu tässä ainakin tunti. Miten niin? " Sitten käännyin katsomaan huoneeseeni päin ja käännyin taas perheeseeni päin ja sanoin: " Se oli enkeli. " JA mikä parasta: sairauteni oli kokonaan poissa.

6

376

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • DivineLight

Kiitos kun jaoit. Oli ilo lukea.

Ihana kokemus sinulla. Enkelit auttaa meitä niin monella tapaa.

Pyytämällä apua enkelit voivat tulla avuksemme milloin vain ja missä vain. Enkelit myös kommunikoivat kanssamma mielellään kun olemme itse siihen valmiita.

• JesusPeople

Niin auttavat! ja onnkesi niin tekevät. : )

Minusta on myös hyvin mukava lukea toisten omakohtaisista enkelikohtaamisista. On siunaus, että saa jakaa tällaisia asioita vapaasti.

• Anonyymi
        JesusPeople kirjoitti:

Niin auttavat! ja onnkesi niin tekevät. : )

Minusta on myös hyvin mukava lukea toisten omakohtaisista enkelikohtaamisista. On siunaus, että saa jakaa tällaisia asioita vapaasti.

Enkelit koskettavat ja puhaltavatkin.

• Anonyymi

olisin lapsena hukkunut ellei naapuri olisi pelastanut.
      muitakin todella läheltä-piti tapauksia on ollut.
      jonkinlainen suojelusenkeli on matkassa kulkenut.

• Anonyymi

Minua suojelusenkeli on varoittanut ja lohduttanut. Myös kosketuksen olen tuntenut.

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      69
      2663
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      63
      2614
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1772
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1597
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1530
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1460
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1372
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1223
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1187
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1106
    Aihe