Ei tämä taida olla ihan oikealla osastolla, mutta jos nyt joku tietävä sattuisi lukemaan ja kertomaan mistä mahdollisesti on kysymys?
Olen keski-ikäinen mies, normaali painonen ja suht koht hyvävointinenkin on oloni ollut.
Huomasin noin puoli vuotta sitten saunasta tullessani lattialla verta, ei mitenkään hirveän paljon mutta kuitenkin tyypillisen pikkuhaavan verran kumminkin.
Ihmettelin kovasti mistä se oli tullut, en löytänyt mistään haava tai vuotokohtaa silloin, asia jäi mysteeriksi.
Mutta nyt viime perjantaina taas saunasta tullessani huomasin saman ilmiön lattialla, aikani etsin kunnes löysin vuotokohdan.
Kivespussistani tippui verta, ikäänkuin siihen olisi pistetty neulalla reikä, onneksi veren vuoto tyrehtyi aika nopeasti.
En ole saanut siihen mitään haavaa, ei se ole mihinkään osunut tai vastaavaa..., päättelin olisiko syy itsestään katkenut verisuoni vai voisiko kyseessä olla oire jostain vakavammasta ??
Mitään kipuja, tai virtsa vaikeuksia minulla ei ole ilmennyt, pidän asiaa outona mutta kuitenkin se pistää ajattelemaan olisiko kyse jostain vakavasta koska eihän yleensä verta vuoda ilman syytä?
Asia on mielestäni nolo, jotta siitä voisi kysyä keneltäkään.
Onko vakavaa?
Kiitos etukäteen.
1
248
Vastaukset
- eeeeeeeeecvvvvvvvvvv
Kannattaa varmaan ihan lääkäriaika varata ellet jo niin ole tehnytkin. Näköjään oli useita viikkoja vanha aloitus..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374875Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4981541Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57717