Olen 14-vuotias tyttö ja seurustelen vielä erään 16-vuotiaan pojan kanssa.
Meillä oli eilen illalla ihana tunnelma, kunnes hän rupesi harrastamaan kanssani suojaamatonta seksiä, vaikka käskin häntä lopettamaan ja yritin työntää häntä pois päältäni. Hän ei lauennut sisääni, mutta pelkään olevani raskaana.
En saanut mitään traumoja, mutta en halua sanoa asiasta kellekään.
Entä jos olen raskaana? Tuleeko hänelle joku raiskaussyyte? Voinko tehdä jotakin, että en olisi raskaana? Mistä saisin jälkiehkäisypillereitä tms?
Apua ongelmaan.
7
213
Vastaukset
- jijiji
Joskus spermaa voi tulla ennen laukeamista, mutta suurimmalla todennäköisyydellä et voi olla raskaana !
Jos kuitenkin epäilet, mene mahdollisiman pian lääkäriin juttelemaan asiasta. Lääkäriltä saa myös reseptin, jonka alle 15-vuotias tarvitsee saadakseen apteekista jälkiehkäisypillerit. Tiedätkö, onko poika testannut hänellä mahdollisest olevat sukupuolitaudit? Vain Sinä voit myös nostaa syytteen, jos se tuntui raiskaukselta.
Puhu pojan kanssa ! Hän käyttäytyi törkeästi ja ajattelemattomasti. Päätät itse, haittaako tuo seurusteluanne. - yguf
Sori en vastaa alkuperäiseen kysymykseen, tuossa ekassa vastauksessa oli varmaan kaikki tärkee mutta pakko sanoo että jätä se. Ei poikakaveri saa tehä tuolleen sulle, ei näytä todellakaan välittävän susta, kunhan seksin perässä on (sori vaan)... Hyvä kuitenkin että sulle ei mitään traumoja jääny asiasta, mutta parempi silti vaan erota...
- ddddddddddddddddffff
toihan on RAISKAUS, jos yritit estää mutta kaveri vaan paino päälle? kerro kouluterkkarille.
- Azusa89
Ketään ei saa pakottaa seksiin! Poika ei toiminut nyt ollenkaan järkevästi tai sinua kunnioittavasti. Jokaisen pitää itse saada päättää milloin haluaa seksiä ja milloin ei, eikä sitä tarvitse mitenkään perustella.
Muilla oli hyvät vinkit, lääkäriin tai terkkarille puhumaan. Vanhemmille kannattaisi myös kertoa. Edelliset vastaajat puhuvat täyttä asiaa! Tuollaisesta asiasta pitää aina puhua jollekin aikuiselle. Vaikka tuntuisikin siltä, että ei jäänyt mitään traumoja niin se on silti väärin tehty siltä pojalta. Jos asiaa ei oteta puheeksi hän voi saada sen kuvan, että noin käyttäytyminen on hyväksyttävää, vaikka se ei sitä missään tilanteessa ole.
Sanna Laitinen
erityisnuorisotyönohjaaja- +30v.
asia puhetta. tenavat kotiin vaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465687Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5792122Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens821161Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591038- 771003
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53981Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.59909- 60887
- 228834
Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58768