Mitä 16v kummipojalle lahjaksi

tiukkistäti

Kummipoika toivoo vain ja ainoastaan rahaa. Rahaa en kuitenkaan halua antaa, koska mielstäni se ei ole lahja vaan avustus, enkä tiedä, mihin poika edes rahan käyttäisi (tupakka ja kalja?). Mutta mitä antais? Ideoita otetaan vastaan!

8

4903

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • asdifgr3tflkvo
    • 28

Ei raha aina mene kaljaan tai tupakkaan. Voihan olla, että kummipoikasi haluaa säästää johonkin isompaan ja siksi toivoo rahaa. Esim. mopo, kevari, auto...

Minä olen päätynyt 13-vuotiaalle kummipojalleni antamaan rahaa lahjaksi jo pari vuotta sitten, kun en enää pysynyt mukana että mistä sen ikäiset tykkää. Hyvin tyytyväinen on ollut, kun on itse voinut säästää ja ostaa pleikkaripelejä ja jääkiekkovarusteita omilla rahoillaan. Ja entä sitten jos menee tupakkaan ja kaljaan?Jos pojalla on tapana noita paheita harrastaa, tekee sitä varmaan, vaikket antaisikaan rahaa.

• 17+11

Vähän myöhässä tulee, mutta vastaan kuitenkin. Miten olis lahjakortti esimerkiksi levykauppaan? Tai joku urheiluliikekin vois olla hyvä, tai ihan vaatekauppa. Tällöin rahaa ei ainakaan voisi käyttää tupakkaan tms, mutta poika saisi ostaa jotain itselleen mieluista.

• täti54

moikka
      Lähipiirissäni on paljon nuoria ja olen ostanut lahjaksi erillaisiin juhliin s, syttäreille, ristäisiin, muutenvaan ym huppareita ja farkkuja t-paitoja. Löysin sattumalta tälläisen paikan kuin www.taikanuttu.fi ja ihastuneita ovat olleet.

• Pastori Silli

Ei enää mitään tuon ikäiselle kollille.

Kummin hommat päättyvät kummilapsen ripillepääsyyn!

• ...

No joo, mutta ehkä joillekin kummilapset on muutakin kuin niitä kummilapsia. Jos lapseen on läheiset välit, niin miksei sitä nyt yhtäkkiä haluaisi enää synttärilahjaa antaa?

• mr. miagi

japanilainen panorobotti tai maksullinen nainen

• ei lahjakortteja

älkää antako lahjakorttia lahjaksi. ne on aivan perseestä pitää usein käyttää kerralla, voi käyttää yleensä vain yhdessä kaupassa(jos toisesta kaupasta saisi halvemmalla niin sekös vituttaa) ja joissan lahjakorteissa on aikaraja minkä sisällä se pitää käyttää

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      88
      1577
    2. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      12
      1460
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      98
      1390
    4. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      69
      1260
    5. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      111
      1229
    6. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      116
      1150
    7. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      258
      977
    8. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      69
      971
    9. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      18
      925
    10. Pidätkö kaivatustasi

Minkä vuoksi erityisesti? Mikä hänessä vetoaa?
      Ikävä
      37
      907
    Aihe