olisi mukava löytää joku, jonka kanssa tehdä luontoretkiä. Tämä muule vast uutta juttu .Haluaisin löytää ihmista kenella on kokemuksia.
Olen 40 v. nainen. posiitivinen ja huumarintajuinen.
olisi mukava löytää joku, jonka kanssa tehdä luontoretkiä
5
398
Vastaukset
- minä en lähe
Kova lukihäiriö Sinikalla näyttää olevan, mutta ei se luonnossa haittaa.
Kysäseppä siltä Travellingmanilta, sille on sama oletko Sinttu tai Simo, kaikki käy.- hihhii
Ei taida Travellingman olla enää käytössä tai wolffi tai tais olla korvenkulkija vai kesämies.Kannattaisi pysytellä noin monipersonaisen ihmisen vain lukkojen takana,mieluiten avain hukassa
- En kerro vielä kuka
Moi
Mistäpäin sie Sinikka olet ? Täällä olis 48 v mies Hämeen suunnalta retkeilyseuraa vailla. - Napsauttaja Pohjoisa
Tiällä oes napsauttaja pohjois-Savosta, enkä miäkään kerro kaikkea vielä tässävaeheessa.
- täällä Sinikka
Mitähän sinä oikein napsauttelet? Sen verran joudut kyllä kertomaan, näin ensi alkuun.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881517
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101380- 751166
- 1151109
- 681085
- 75981
- 68905
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n255900Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o12831- 33813