BIOSIRU (RFID-siru,Verichip),IMPLANTTI KÄTEEN TAI OTSAAN=PEDON MERKKI 666
http://www.varo666siru.net
ÄLÄ IKINÄ OTA IHONALAISTA BIOSIRUA-SEN OTTAJA JOUTUU HELVETTIIN!
5
588
Vastaukset
- ggww
mitähän tämä tekee maanpuolustus palstalla??? kuuluu enemmän "hörhöt ja kuvitelmat" palstalle.
- awdadww
Sitä kutsutaan trolliksi. Olet selvästi uusi internetissä. Jokaista sanaasi voidaan käyttää ja tullaan käyttämään itseäsi vastaan. Lisäksi vaikka olisit kuinka oikeassa niin olet silti vammainen.
- kuumenee
Kohta sotilas ottaa sirun itseensä, millä muuten erottaa monikansallisissa operaatioissa sotilaan toisista. Antikristus hallitsee jo sotavoimia ja perkeleen lähettiläänä tulee tämän vaatimaan omilta alamaisiltaan.
- ggww
sulla on siru aivoissa
- kirjoitan,en puhu
Minulle kävi niin intissä kun kävin hammaslääkärissä paikkauttamassa hampaani, niin minulle laitettiin paikan mukana hampaaseen mikrofoni. Nyt nämä viranomaiset voivat tallentaa ja kuulla jokaisen sanani ja käyttää niitä myöhemin minua vastaan.
Sanojani voidaan liittää yhteen eriyhteyksistä ja niistä voidaan muodostaa lauseita. Minut voidaan vetää mukaan esim. maanpetokseen tai kansainväliseen terrorismiin. Pelottavaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041791
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151581- 1441539
- 1001470
- 791397
Vähäjärven koululla kouluampuminen/puukotus, 23 loukkaantunutta
Tekijä ilmeisesti mamu onko lisätietoa kellään211270- 1191249
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2761168- 691051
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o181015