Mikä komedioita vaivaa???

nykyään

Ehkä olen yksin tässä asiassa mutta en ole nähnyt sitten aikoihin yhtäkään kunnollista komediaa. Nykyään komediat saavat ehkä suunnilleen hymyilemään jossakin kohtaa mutta ei naurata sitten pätkääkään. miten ihmeessä komediat ovat niin hemmetin tylsiä nykyään???

Takaa Haetun hyppivä autokohtaus ala Leslie Nielsen sai minut viimeksi nauramaan niin paljon että happi ei kulkenut, silmät vetisinä ja melkein pyörryin. Sen jälkeen ei ole enää komediat naurattanut.

8

1219

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minä

Niitä vaivaa se sama teinipaska, kuka saa pillua ennen päättäjäisiä ja sitten kustaan toisten päälle ja nauretaan...

• abc

että on ihan liikaa Jim Carreyn samoja idioottimaisuuksia toistavia naamanvääntely-'komedioita' tai Ben Stillerin 'kundi-ihastuu-tyttöön-ja-joutuu-kerta-toisensa-jälkeen-tästä-syystä-noloihin-tilanteisiin'. Tai sitten ne on noita alapäähuumorin täyttämiä teinipuuro-komedioita. Kaikkeen kyllästyy.

• ehdotus

Oletko nähnyt elokuvan Crime Spree, suomennettu fiksusti Wanted. Oli piristävä yllätys, itsekin jo aika kyllästynyt näihin teinikomedioihin.

• Qadesha

Enpä ole minäkään juuri ollut naamaani venäyttämässä ilon vuoksi elokuvia katsoessani.

Viimeksi vähän jaksoi huvittaa Man On The Moon. Eikä sitäkään voi oikein pelkästään Carreyn ansioksi lukea, jätkähän esitti ilmeisesti melko yksi yhteen muinaista koomikkoa jonka ansiota ne hauskuudet sitten olivat. (Paras kohta oli kun äijä ärsyttäväksi muusikkopersoonaksi Tony Cliftoniksi muuntautuneena pomppi auton konepellillä ilmoittaen että tämä on "Taksi"-sarjan uusi tunnusmelodia.)

• Minä

Ei kylläkään ole komedia, se on draama. Leffassa ei ollut mitään hauskaa...

• ...©

Eipä nyt oikein tule mieleen leffoja viimevuosilta joille olisi tullut oikein makeasti naurettua.

Taxi2 taitaa olla ainoa leffa tältä vuosituhannelta jolle olen jaksanut nauraa.

Olen lähes menettänyt toivoni Hollywood-komedioiden suhteen, mutta elättelen edelleen toiveita ranskalaisten ja brittien suhteen. Jotain uutta odotellessa täytyy tyytyä vähän vanhempiin komedioihin, sarjoihin tai talkshow-komiikkaan.

• ...©

One Night at McCool's on alelaarilöytö tältä vuosituhannelta jolle tuli ehkä kahdessa kohdassa naurettuakin.

• rosewater

Kyllähän kunnon komediat harvassa ovat, mutta niin ne on olleet aina. Komediassa kuitenkin on yllätyksellisyys ja tuoreus hyvin tärkeitä ominaisuuksia, joten mitä enemmän komedioita katsoo, sitä harvemmn niistä enää mitään uutta ja huvittavaa löytää.

Puhdasta komediaa ei ehkä tehdä niin paljoa kuin ennen. Sen sijaan on alkanut tulla elokuvia, jotka ovat joko romanttisia komedioita tai toiminta-komedioita ja nämä katsotaan sitten kuuluvaksi joko draamaan tai toimintaelokuviin.

MIB, Addams Familyt, Mr Bean, Trainspotting ja Jackie Chanin leffat ovat kyllä merkki siitä, että komediaa tehdään, mutta eri lajityyppien puitteissa.

Itse olen viime aikoina yhä vahvemmin kiinnostunut klassikoista. Siellä tuntuu olevan paljon sellaista, joka täytyy vain keksiä uudestaan, kun niitä ei ole aikoinaan nähnyt. DVD:n tulo auttaa tässä asiassa. Enkä näkisi että vain hyvät komediat ovat harvassa. Kaikkiaan hyvät elokuvat tuntuvat olevan katoavaa kansanperinnettä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      104
      1781
    2. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      15
      1561
    3. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      142
      1514
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      99
      1445
    5. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      78
      1371
    6. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      119
      1229
    7. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      275
      1148
    8. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      69
      1031
    9. Vähäjärven koululla kouluampuminen/puukotus, 23 loukkaantunutta

Tekijä ilmeisesti mamu onko lisätietoa kellään
      Pirkkala
      17
      1009
    10. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      18
      1005
    Aihe