Lontoo 29.4.2011

london11

Tietääkö kukaan, ovatko kaikki kaupat ja museot yms. suljettuna Prinssi Williamin hääpäivänä...? On varmaan yleinen vapaapäivä?

6

358

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nihimiehii

niihi

• fireblast

ja sähä jätkä lähet..

• ok llätkii

ok no lähdetkö???

• Ihana William & Kate

Ei siellä varmaankaan pienemmät liikkeet kiinni ole. Jokapuolella tietenkin myyjät ja omistajat seuraavat telkkarista häitä. Kaikki kojut ja sellaiset, joita Lontoon keskusta on muutenkin tulvillaan elävät sinä päivänä kulta-aikoja.

Kateeksi käy jos pääset Lontooseen häiden aikaan! Olen mielessäni ajatellut jos olisin siellä silloin menisin mahdollisimman lähelle Buckinham Palacea niin näkisi sen kun vaunut lähtee sieltä.

Ei mielestäni kannata mennä sinne Whitehallin seutuville vaan johonkin The Mallin vaiheille. Ilmeisesti Westminsterin seudulla pitäisi olla jo jos haluaa jotain nähdä.

Niillä mielenosoittajilla telttoineen siinä parlamenttitalojen edessä on eturivin paikat. Ne on muuten olleet siellä jo 15 vuotta. Eräskin nainen on ollut siellä teltassa lähes kymmenen vuotta. Käyn häntä aina tervehtimässä kun olen sielläpäin. En puutu sinänsä tässä mihinkään politiikkaan vaan ilmiöön.

London Eyhin meno kulkueen ajaksi ei mielestäni tunnu kovin hyvältä idealta. Voisi tietenkin olla näkyvyyttä, muttei kuitenkaan sitä tuntua kuin maan kamaralla. Se huiskutus vaunuille kun olisi mielestäni ihaninta saada tehdä ihan livenä.

• i.laite

nii varmaa joo, nii varmaa jjooo.. turrpa kiinni nyt!

• jessss

ja huoraha lähti..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      73
      2815
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      64
      2703
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1792
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1637
    5. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      16
      1580
    6. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1570
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1412
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1267
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1243
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1229
    Aihe