Mikä näitä on mielestäsi paras?
Ellen, Elma, Elsa, Elsi?
10
604
Vastaukset
- ...
- Ellen. Pohjantähdessä kirkkoherran rouva oli Ellen. Hieman hienosteleva nimi. Tulee mieleen ruotsinkielinen, yläluokkainen rouva minkkiturkissa.
- Elma. Suomalainen nimi, mutta saksalaisvaikutteita. Pohjantähdessä oli myös Alma. Tulee mieleen hiljainen ja vaatimaton naapurintyttö.
- Elsa. Saksalais- ja skandinaavivaikutteita tässäkin. Tulee mieleen hoikka ja vaaleahiuksinen kaunotar, joka herättää huomiota kaikkialla missä liikkuu.
- Elsi. Elsan selkeästi suomalaisempi, vaatimattomampi versio.
Voisin itse harkita kolmea viimeistä omalle tyttärelleni. Ehkä Elsi veisi voiton, mutta pidän kahdesta muustakin. - vierasssss
Elsistä mä tykkään eniten ja oon nyt pohtinut, että se olis kiva vaihtoehto mun tulevalle lapselle. Suvussa on ollut nimi Elsa, niin sinänsäkin Elsi olisi kiva, kun on samantyyppinen. Kuitenkin Elsiä olen ajatellut, koska Elsa on vaikeampi lausua mielestäni.
Paremmuusjärjestykseni:
1. Elsi
2. Elsa
3. Ellen
4. Elma
2. ja 3. oli vaikea valinta, sillä molemmat nimet ovat miellyttäviä kuitenkin. - Täti
Elsi on paras.
Myös Else olisi ennen muita vaihtoehtojasi. - Elsaonparasnimiforreal
1. Elsa
2. Elsa
3. Elsa
4. Elsa
Elsa on paras nimi iha vaan siks ku se on mun nimi. Ja tietenki oon hoikka ja vaaleahiuksinen kaunotar mutta sinulla joka et osaa lausua nimeä Elsa ei taida olla äidinkielen numero ihan 10 niinkuin minulla - annaihmeessäsäkin
Mä kyllä antaisin nimen Aletta. Siitä tulee mieleen maailman suurin taiteilija.
- Kahloa
Itse tykkäisin että Frida on noista paras! Kansainvälinen nimi. Käy missä vain.
- taiteilijajasenveli
Erityisen tanssitaiteellisia nimiä ovat luonnonilmiöiden nimet. Ajatelkaapa vaikka Tähtiyö, Tähtivyö, Sadekuuro, Hämy, Usva, Lumi, Iltarusko, Aamunkajo yms.
- lounatuulimahku
Tanssitaiteilija voi liikehtiä kuin Usva, tai kuin myrsky tai kuin lempeä kesätuuli.
- Vaihtoehtoja
Ellen noista vaihtoehdoista.
Itse valitsin
Elisabet
Elisa
Elise - Mhihiiii
Ellen <3 oman tytön nimi. Elsi on myös ihana!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1053322- 1472003
Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä352002- 1041951
- 1211763
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161679- 851607
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2871443- 1231361
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241220