Käyttis on Windows 7 32-bit ja värejä vaan en saa ulos tulostimesta. Sama ongelma alkoi jo vanhalla koneella XP-käyttiksellä. Mulla oli toinenkin vastaava laite kaverilta lainassa niin kaverin koneella tulostaa värit mut mun koneella ei joten missä vika???
HP Deskjet 710C ei tulosta värejä
6
321
Vastaukset
- monitulostaja
Siis on vaikeesti kirjoitettu
"Mulla oli toinenkin vastaava laite kaverilta lainassa niin kaverin koneella tulostaa värit mut mun koneella ei joten missä vika??? "
mutta siis nyt tästä sais sellaisen käsityksen että se sinun printterisi tulostaa
värit kun sitä käyttää toisella tietokoneella?
Jos noin, niin vikahan ei voi olla kuin koneesi printteriasetuksissa tai siinä
on väärä ajuri.- Pete Mustaparta
Onko tässä printterissä laskuri joka lopettaa väritulostuksen kun valmistajan mukaan riittävä määrä tulostuksia on tehty...
- slapstick
Pete Mustaparta kirjoitti:
Onko tässä printterissä laskuri joka lopettaa väritulostuksen kun valmistajan mukaan riittävä määrä tulostuksia on tehty...
Pete lienee katsonut "Hehkulamppuhuijaus"-ohjelman?
- Pete Mustaparta
slapstick kirjoitti:
Pete lienee katsonut "Hehkulamppuhuijaus"-ohjelman?
Näin tuli tehtyä!
- Pete Mustaparta
Näin tuli tehtyä!
Pitäis jo pikkuhiljaa löytää vastaus tulostusongelmiin!!!
- monitulostaja
Pitäis jo pikkuhiljaa löytää vastaus tulostusongelmiin!!!
"Pitäis jo pikkuhiljaa löytää vastaus tulostusongelmiin!!! "
Mutta kun hyväksyit olettamukseni syistä oikeaksi niin eihän syy
voi olla missään pritterin laskurissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043364
- 883073
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201913- 691896
- 381847
- 211731
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341429Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91339- 481337