Ainakin minua on vaivannut tuon Wikileaks-kohun aiheuttajaan Bradley Manningkiin, kohdistuneet raiskaussyytökset.
Jotenkin niin haetun tuntuisia.
Nyt sitten valkenee. Ne syyttäjänaiset ja heidän asianajajansa ovat entisestään tuttuja. Asianajaja on siis ainakin jäävi.
Koko hommassa taitaakin olla vain rahanteko mielessä ja tekosyy saada tietojulkaisija kahleisiin.
Minä päätin jo nuorena. että en mene vieraan kanssa sänkyyn, ennen kuin saan kirjallisen luvan, ettei tulisi jälkipuheita.
En päässyt sänkyyn, piti siis tyytyä sinunkauppoihin.
Tekojuttuko?
6
63
Vastaukset
- katleija5
Niin varsinkin se on epäilyttävää, että kuulustelijalla (naispoliisi) oli sekä henkilökohtaisia että poliittisia siteitä naiseen, joka teki ilmoituksen Assangen tekemästä raiskauksesta. Nähdään ja kuullaan miten käy.
- jotain pielessä
Yhteikunta on sairasta, , joku saira tai hyödyn tavoittelija voi tehdä rikosilmoituksen kyseenalaisin peustein.
On syytä rikosilmoituksen tekijä tutkia ensin perusteellisesti ennenkuin hänen sanaansa voidaan luottaa.- Näin on
Jos nyt puhutaan aivan meidän palstastamme vain, niin jo Hajupoika aikoinaan teki rikosilmoituksen poliisille joistain palstamme henkilöistä heidän kirjoitustensa takia,
vaikka itse oli palstan pahin häirikkö ja aiheutti sitä häiriintymistä muidenkin kirjoituksiin..
No tietenkin hänellä oli sodan aikaiset traumansa hänelläkin, kuten meidän ikäisillä kaikilla, sillä hän oli monessa paikassa Suomea joutunut elämään sodan jälkeen evakkona, niin että älkäämme tuomitko, ettei meitä tuomittaisi.
Jopelin mainitsema Wikileaks liike ei yhtä miestä tai naista kaipaa. Ruotsissa sillä on oma maanalainen kanavansa, taitaa olla jo julkinen toimistokin minne soitella!
- Tä???
Miten tiiijjät?
Taisin kuulla noita -leaksjuttui meitin alueradion 'läppäosastolta'. Meillä onkin kaikesta uudesta maailmalla tapahtuvasta kiinnostunut toimittaja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577360Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7393634Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3742019Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1651826- 861489
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841401- 911300
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631267Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621251- 811164