palsta taitaa alkaa näyttämään sellaiselta, kun sen on haluttukin (muutamat halunneet) näyttävän. Palsta on todellakin täynnä mielen syvinpiä älyttömyyksiä, kuten palstavaatimus tos alussa sanookin.
Ei muuta kuin jatkakaa samaan malliin, kyl tästä vielä hyvä tulee, vaikka pieni notkahdus aktiivisuudessa näyttääkin olevan menossa :))
Nythän tää...
7
95
Vastaukset
- rekattu,,
Näin on,jostain syystä me rekatut ollaan häivytty täältä lähes kokonaan.Hyvinhän tänne mahtuisi vähän järkevämpiäkin juttuja
Mihkä tet nyt ootte häipyneet, kun en ole viimeiseen kuukauteen juurikaan seuraillut palstan tapahtumia? En yhtään ihmettele, jos entisillä palstan aktiiveilla on jonkinmoisia motivaatio vaikeuksia kirjoitella tänne, on tää niin paljon muuttunut parina viime vuonna :))
- melkeinrekattu
joo on palsat katottu. pissa...
- Aamukahvia...
kerbiili62 kirjoitti:
Siltä mustakin tuntuu, että tää taitaa olla mun viimeinen vierailu tällä palstalla??
Tule kahvipalstalle, siellä meno on siistimpää.
Aamukahvia... kirjoitti:
Tule kahvipalstalle, siellä meno on siistimpää.
Sethän ois ku kotia paluuta, jos sinne kirjoittelemaan, kun lifestylesta ja kahvilasta mä tänne tulinkin :)) Tosin ei mulle nää palstat koskaan niin tärkeäksi ole muodostunut, olenpahan kierrellyt siellä sun täällä, mikä milloinkin on parhaalta tuntunut :)
- katso tuubissa
alkuperäinen "last night the dj saved my life"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465377Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5561947Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771120Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591028- 77973
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53941- 59880
- 228834
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50823Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748