Koskaan en ole voittanut noiden surkeiden vihjeiden perusteella.
Mistä nuo vihjeet oikein vedetään, hatustako?
Surkeita kaikki, aina jää yhdestä, kahdesta tai kolmesta kiinni >:(
Ravivihjeet ovat
1
270
Vastaukset
- Vinkittä paras
Vihjeet voisi antaa kuka vaan, vaikka asiaan täysin perehtymätönkin. Parempia voittojakin voisi tulla asiantuntemattoman avulla.
Johan sen järkikin sanoo, että vihjeitten maksullinen antaminen kannattaa paremmin kuin itse pelaaminen, muutenhan nuo vihjeitten antajat itse pelaisivat eivätkä kuluttaisi aikaa vihjepalveluun ja sillä rahastukseen.
Minä olen joskus saanut heidän ilmaisia vihjeitä niin raveihin kuin veikkaukseen ja todennut, että todennäköisyyslaskennalla, eli pelkällä arvauksella olisi saanut paremman tuloksen! Näin on tosi, siis vihjeitten antaja antoi huonommat vihjeet esim. veikkaukseen, pelkällä ykkösrivillä tulos olisi ollut parempi. Miksi siis vielä maksaa moisesta, en ole koskaan onneksi latiakaan pannut vihjeitten kuunteluun. Vihjelehden olen vuosikymmeniä sitten joskus ostanut kyllä, mutta ei niistä mitään iloa ollut.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682630
- 622582
- 681762
- 241597
- 201510
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91450- 151372
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81177- 251096