Onko tietoo? Tarttee aluksi 1 m3.
Rahhoo on.
Nesteheliumin hinta.
3
884
Vastaukset
- Turbokompressori...
Eikö typpi kelpaisi?
Nimittäin sitä on melko helppo saada... Kun tuota pääomaakin löytyy, niin hanki oma typpi-tehdas... Typpeä löytyy kaikkialta, itseasiassa noin 60 % ilmasta on puhdasta typpeä...
Muistaakseni erottelun pitäisi onnistua siihen tarkoitukseen tehdyllä sentrifugilla...- Hattiwatti
"Eikö typpi kelpaisi?"
Minä suosittelen myös typpeä jos meinaat jäähdyttämiseen käyttää. Helium vaatii kovempia ponnisteluja nesteyttämisprosessissa. Sen kiehumispiste on kyllä paljon alempana jos typen -200astetta ei riitä. Heliumilla on myös yksi kummallinen ominaisuus: sillä ei ole kiinteää olomuotoa ja sen sisäinen kitka häviää kokonaan lähellä absoluuttista nollapistettä.
"Typpeä löytyy kaikkialta, itseasiassa noin 60 % ilmasta on puhdasta typpeä... "
Yli 70% jos pilkkua nysvätään. - Hattiwatti
Hattiwatti kirjoitti:
"Eikö typpi kelpaisi?"
Minä suosittelen myös typpeä jos meinaat jäähdyttämiseen käyttää. Helium vaatii kovempia ponnisteluja nesteyttämisprosessissa. Sen kiehumispiste on kyllä paljon alempana jos typen -200astetta ei riitä. Heliumilla on myös yksi kummallinen ominaisuus: sillä ei ole kiinteää olomuotoa ja sen sisäinen kitka häviää kokonaan lähellä absoluuttista nollapistettä.
"Typpeä löytyy kaikkialta, itseasiassa noin 60 % ilmasta on puhdasta typpeä... "
Yli 70% jos pilkkua nysvätään.Heliumia ei saa kuin raakaöljyn ja maakaasun mukana. Sinne se on tullut maaperän radioaktiivisten aineiden hajoamisprosessista. Eli se voi olla hyvinkin kallis kaasu tulevaisuudessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e651977- 1041901
- 1441649
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151641- 1031609
- 851587
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2851357- 1191289
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241160- 701132