Koneen vaihto Pariisissa

tothesun

Hei, riittääkö tunti Pariissa koneen vaihtoon ja onko helppo vaihtaa terminaalia?

6

1066

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tuskin ehtii

Itse en ottaisi tunnin vaihdolla matkaa. Jos jollain konstilla ehtisit itse koneeseen, niin laukut eivät todennäköisesti ehdi, vai oletko pelkällä käsimatkatavaralla liikkeellä?

• tothesub

Matkatoimiston sivuilla luki että lento yhteyset taataan. Air France lennot Helsinki-Pariisi-Miami yhdistelmä. Helsingin kone on Pariisissa 9.40 ja Miamin kone lähtee 11.20. Kiirettä siis pitää. Matkalaukku on toki mukaan mutta melko tyhjänä. Käsitavaroissa vaihtovaatteet.

• Ehkä sittenkin

No, tuo puolitoista tuntia vaihtoaikaa on ihan toista kuin tunti. Älkää kuhnatko lentoasemalla vaan ripeästi kävellen ja eksymättä suoraan jatkoportille. Siellä on turvatarkastuksia välissä, joissa menee oma aikansa eikä niissä kannata menettää hermojaan. Kun on kyseessä Air Francen lento ja sen kotikenttä, niin mahdollisuudet paranevat.

• tothesun

No, hyvä Kiitos

• Takana ihana Miami

Olimme juuri samaisella yhteydellä Miamissa ja TODELLA kiirettä piti =juoksujalkaa mentiin että ehdittiin. Huomaathan, että joudut vaihtamaan terminaalista toiseen...meidän piti vielä käydä Air Francen tiskillä hakemassa jatkolentoliput.
      Paluulennolla oli onneksi enemmän aikaa, vaikka silloinkin varalta paineltiin tuhatta ja sataa :)

• Kiire!

Terminaalin vaihto E D tai toisinpäin on pitkä. Ei ehditty katselemaan sitä kuljetusvehettä...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      88
      1607
    2. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      15
      1501
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      98
      1410
    4. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      120
      1333
    5. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      71
      1281
    6. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      116
      1170
    7. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      261
      1027
    8. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      69
      991
    9. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      18
      955
    10. Pidätkö kaivatustasi

Minkä vuoksi erityisesti? Mikä hänessä vetoaa?
      Ikävä
      37
      937
    Aihe