Hei, riittääkö tunti Pariissa koneen vaihtoon ja onko helppo vaihtaa terminaalia?
Koneen vaihto Pariisissa
6
1066
Vastaukset
- Tuskin ehtii
Itse en ottaisi tunnin vaihdolla matkaa. Jos jollain konstilla ehtisit itse koneeseen, niin laukut eivät todennäköisesti ehdi, vai oletko pelkällä käsimatkatavaralla liikkeellä?
- tothesub
Matkatoimiston sivuilla luki että lento yhteyset taataan. Air France lennot Helsinki-Pariisi-Miami yhdistelmä. Helsingin kone on Pariisissa 9.40 ja Miamin kone lähtee 11.20. Kiirettä siis pitää. Matkalaukku on toki mukaan mutta melko tyhjänä. Käsitavaroissa vaihtovaatteet.
- Ehkä sittenkin
No, tuo puolitoista tuntia vaihtoaikaa on ihan toista kuin tunti. Älkää kuhnatko lentoasemalla vaan ripeästi kävellen ja eksymättä suoraan jatkoportille. Siellä on turvatarkastuksia välissä, joissa menee oma aikansa eikä niissä kannata menettää hermojaan. Kun on kyseessä Air Francen lento ja sen kotikenttä, niin mahdollisuudet paranevat.
- tothesun
No, hyvä Kiitos
- Takana ihana Miami
Olimme juuri samaisella yhteydellä Miamissa ja TODELLA kiirettä piti =juoksujalkaa mentiin että ehdittiin. Huomaathan, että joudut vaihtamaan terminaalista toiseen...meidän piti vielä käydä Air Francen tiskillä hakemassa jatkolentoliput.
Paluulennolla oli onneksi enemmän aikaa, vaikka silloinkin varalta paineltiin tuhatta ja sataa :) - Kiire!
Terminaalin vaihto E D tai toisinpäin on pitkä. Ei ehditty katselemaan sitä kuljetusvehettä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881607
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151501- 981410
- 1201333
- 711281
- 1161170
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2611027- 69991
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18955- 37937