Ex-ravuri hoitsuna

ex-ravurifani

Mull on hoitsu,joka on ex-ravuri ja sitä on ratsastettu vasta 2 kuukautta. Niin miten sellasta heppaa vois ratsastaa???? vai pitääkö sillä ratsastaa ihan niinkun tavalllista heppaa???
Auttakaa!

7

135

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ,,,,

Parempi varmaan jos hankit hevoselle ihmisen joka tietää mitä tehdä. Kysymyksesi on uskomattoman typerä tai sitten olet aivan liisan kokematon hevosten kanssa, eli sopimaton vielä noin raa'alle ratsutettavalle.
      Taitamaton hevonen ja taitamaton ratsastaja yhdessä = grande katastrofe.

• !!!...

Hei! mutta se hevonen on kyllä tosi rauhallinen, sen omistaja sano niin ja muuten oon ratsastanut 5 vuotta!

• neppi--

vaikka oot ratsastanut 5-vuotta nii ei se tarkota sitä et osaisit "kouluttaa" hevosen ratsastus käyttöön , kannattaa pyytää ihminen joka osaa kouluttaa hevosia..

• ......

Varmaan........

• emsux

Miks ees oot alkanu hoitaa semmosta, jolla on ratsastettu vasta 2kk ja et ite tiedä miten sillä pitää ratsastaa.. Eihän millään kouluttamattomalla hevosella voi ratsastaa samalla tavalla, kun hyvin koulututetulla hevosella, senhän pitäisi ihan itsekkin tietää.

Ehkä sun pitäis kysyä sen omistajalta, että mitä hevonen jo osaa ja mitä saat sillä tehdä. Kävelettekö vaan maastossa, saatko ratsastaa kauanko kerralla, osaako se laukata, entä käyntiväistöjä yms.

Eihän 2kk ratsukoulusta saanut hevonen mitään ihmeellistä osaa..

• 14356878

Oon ajatellu asiaa niin aijon käydä hoitamassa sitten, kun sitä on jo koulutettu tarpeeksi.

• Saat odottaa aika kauan.. Ja muutenki mikä sun ongelma on? Et voi käydä hoitamassa hevosta jos et saa ratsastaa.. Mikä vitun homo sä oot?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      68
      2640
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      62
      2582
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1772
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1597
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1520
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1450
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1372
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1223
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1177
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1096
    Aihe