Saisi siellä Salon Suurkirpparilla jo tavarat hyllyissä vaihtua !! Samat tavarat aina samoissa hyllyissä,mitä nyt joku uusi tuodaan!! Ja vinkiksi: isoista ,siisteistä,ehjistä vaatteista on kysyntää! Jos se on myyjälle tarpeeton,ei hinnan silti tarvii olla 10-15e kpl !! Työttömällä ei ole siihen varaa ja kyllä niitäkin siellä käy !! Vanhanajan kirppari meininki takaisin !! Kalliit ,uudet lasitavaroita ja uuden tavaran myyjät saisivat joutaa muualle !
KIRPPUTORI .
60
1304
Vastaukset
- Kirppistenkiertäjä
Lauantaisin on hyvä kirppis Asemakadulla. Salon Eläinsuojeluyhdistyksen pitämä.
Ei oo ainakaa kallis!! - kiva-puku-kaupan
Joopa joo ! Vai pitäisi sinulle kalliit vaatteet lahjoitaa, jos on meille tarpeeton. Meinaatko, että myyn esimerkiksi ystäväni häihin ostamani kalliin puvun sinulle halvalla, vaikka halpahan tuo 10-15 euroakin siitä on.
Ei se myyjää edellytä hinoittelemaan tuotteitaa, että sinä satut olemaan työtön.
Jos uuden tavaran myyjät katoaisivat kirppareilta se olisi kirpparin kuolema. Niistä tuleee säänöllinen pöytävuokra myös silloin, kun muu toiminta on hiljaista ja paljon pöytiä tyhjinä. Eli EI tämä tomi sinun ehdoillasi.
Etsi sopiva kirppis, missä on sinun hintaluokkasi tavaraa. Palaa muodissa muutama vuosi taaksepäin niin halvalla saat vatteesi.
Kai tiedät, että rahalla saa ja hevosella pääsee..
Nosta itsesi suosta ,piristy äläkä vonkaa !!!!- Se koira älähtää...!
En tarkoittanutkaan että tarvii desing vaatteita myydä siihen hintaan.Tarkoitin tavallisia arkivaatteita.Et taida tietää,mitä rahaa jää vaatteiden ostoon työttömällä,kun kaikki muu on ensin maksettu pois !Ei se ollut minun ehto vaan ehdotus mitä ihmiset kaipaa kun on kuullut puheita ! Loppuosa tekstistäsi on täysin asiatonta,elikkä jonkun "rikkaan" myyjän kiukuttelua !! Olen huomannut että kun rekissä on kalliita vaatteita,niitä vilkaistaan ja mennään ohi ! Siinä ne ovat vielä kuukauden päästä kun katson ! Joten se siitä asiasta !
- Eli Elikkämiäs
Kui tuli mieleen tällainen, "se koira älähtää johon kalikka kalahtaa"
- Näin muistan.
Eli Elikkämiäs kirjoitti:
Kui tuli mieleen tällainen, "se koira älähtää johon kalikka kalahtaa"
Sellainen sananlasku on olemassa ja tarkoittanee sitä kun ihminen "raivoisasti" puolustaa itseään . Silloin alkuperäinen kirjoittaja on ollut oikeassa ! Se on tavallaan sen ihmisen heikko kohta .
- Niinittttö
Oletpas pöljä!
- mama mia
Höpöhöpö !
Sanoo rikas myyjä. Kaikki design-vaateet, jotka olen vienyt suurkippiselle, eivät ole enää seuravana päivänä olleet tangossa.
Joo jotta ihmiset kaipaa ilmaisia vaatteita. MENKÖÖT MUUALLE !!!
Eli HAE-ITTELLES-ELÄMÄ !!!
Älä kadehdi niitä jotka ovat pärjännet sinua paremmina, eivätkä lahjoita sinulle vaatteittaan.
Loppuosa tekstistäni on todella faktaa. mieti edes hetki !!!- Hintahämmästys
Sinäkös ollit hinnoitellut sen tyhjän peltisen keksipurkinkin 4 euroksi? Saman purkin sai täynnä keksejä TL-tukusta alle kolmella eurolla. Salon Suurkirppiksellä on mm. naarmuisia kolhittuja seinäkelloja, joita saa uutena kaupasta pari kolme euroa halvemmalla. En hirveästi ihmettele, että ne samat kamat lojuvat siellä kuukausitolkulla.
P.S. Mulla on kyllä vakiduuni ja säännöllinen palkka, mutta en silti maksa kaatopaikkakamasta maltaita. - Taas se koira älähti
Hintahämmästys kirjoitti:
Sinäkös ollit hinnoitellut sen tyhjän peltisen keksipurkinkin 4 euroksi? Saman purkin sai täynnä keksejä TL-tukusta alle kolmella eurolla. Salon Suurkirppiksellä on mm. naarmuisia kolhittuja seinäkelloja, joita saa uutena kaupasta pari kolme euroa halvemmalla. En hirveästi ihmettele, että ne samat kamat lojuvat siellä kuukausitolkulla.
P.S. Mulla on kyllä vakiduuni ja säännöllinen palkka, mutta en silti maksa kaatopaikkakamasta maltaita.Nimim; Mama Mia.Sen verran viitsin kommentoida kirjoitustasi että se on soopaa !!Toivottavasti noin agressiivinen ihminen saisi lääkityksen kohdalleen !!
- Romut romuina
Taas se koira älähti kirjoitti:
Nimim; Mama Mia.Sen verran viitsin kommentoida kirjoitustasi että se on soopaa !!Toivottavasti noin agressiivinen ihminen saisi lääkityksen kohdalleen !!
Kyllä kirppishintojen pitäisi olla kirppishintoja. Sehän on koko kirppis -ideologian henki. Jos joku haluaa muuttaa rahaksi arvo-omaisuuttaan, niin sellaisen paikka ei ole kirppiksellä, vaan aivan muunlaisilla myyntikanavilla. Tätä ei läheskään kaikki Suurkirppiksen myyjät ole oivaltaneet, vaan pitävät surkeissakin romppeissaan rutkasti ylihintaa. No hyllyynhän ne jäävät, ostopakkoa kun ei ole, mutta kirppiksen alkuperäisluonne siitä kärsii.
- C´est la vie
Tästä elämän hankkimisesta.
Kun minusta niin vahvasti tuntuu että minulla on elämä. Se että näin on johtuu taas siitä että en ole koskaan vaipunut niin suureen epätoivoon ja/tai masennukseen joka aiheuttaisi senkaltaisia harhoja että alkaisin kuvitella kirpputorien olevan jotain paremman elämän lähteitä.
Täysipainoisen elämän ylläpitämiseen meidän perheessämme vaikuttavat muut asiat kuin kinastelu käytettyjen tavaroiden hinnoittelusta.
Varmasti monet suurkippiksellä ovat pärjännet paremmina, mitä se sitten tarkoittaakaan.
Olkaa huoleti me pysymme muualla. Meidän elämämme on muualla kuin vanhassa teollisuushallissa.
- löpölöpö
Vautsi ! Onks vaateet arvo-omaisuutta ??? Hitsinpitsi, mä oonkin rikas !
Jos kirppiksellä olis pelkkää moskaa myynnissä, niin kuka siellä viitsisi käydä ?
Saa olla kunnon tavaraa eikä tartte ilmaseksi saada.
Nimimerkki Mama Mia on hiton oikeessa !
Hintahämmästys ei "maksa kaatopaikkatavarasta maltaita" , minä taas en maksa kaatopaikkatavarasta mitään !- Loppu.
On se kumma kun kirjoitukseni on väännetty muotoon tavaroita ILMAISEKSI !!! Olen tarkoittanut: tavallisia kodin tavaroita KOHTUU hintaan! Silloin joskus kun kirpputoreja alkoi ilmaantua,ne oli kirpputoreja eikä mitään desing-myymälöitä!! Ne ovat aivan eri myymälöitä,luulisin!Jos olis "moskaa" myynnissä kyllä siellä joukossa voi olla "aarteitakin".Olisi parasta jos tästä aiheesta kirjoittelu loppuisi,koska joku näkee "punaista"ja on tuohtunut koko asiasta.
- desiNG .
Loppu. kirjoitti:
On se kumma kun kirjoitukseni on väännetty muotoon tavaroita ILMAISEKSI !!! Olen tarkoittanut: tavallisia kodin tavaroita KOHTUU hintaan! Silloin joskus kun kirpputoreja alkoi ilmaantua,ne oli kirpputoreja eikä mitään desing-myymälöitä!! Ne ovat aivan eri myymälöitä,luulisin!Jos olis "moskaa" myynnissä kyllä siellä joukossa voi olla "aarteitakin".Olisi parasta jos tästä aiheesta kirjoittelu loppuisi,koska joku näkee "punaista"ja on tuohtunut koko asiasta.
desiNG
- kuntolenkki samalla
Onneksi on suomessa vielä vapaus ostaa ja hankkia tavaraa sieltä mistä saa edullisimmin. Jättää kalliit ylihinnoitetut paikoilleen ja kävelee ohi.
Itse käyn eräässä tavaratalossa, sieltä saan uusia käyttövaateita ja halvalla. Esim. farkut 30 eur. ja paidat 5 euroa. Ja kokoja löytyy.
Siispä vertailemaan hintoja. Pyöräilee ja vertaa hintoja kaikissa paikoissa. Hyvää ja iloista kevättä !- Kiva katsella
Joo, tuosta elämän hankkimisesta.
Minäpä tykkään käydä kirppiksellä katselemassa vanhoja, käytettyjä tavaroita. Niissä kun henkii juuri se elämänmaku. Usein mietin jostain kapistuksesta, että tuotakin on joku ihka elävä ihminen käyttänyt ja joskus intoudun mielessäni kuvittelemaan hänelle vähän hahmotustakin. Kaupoissa shoppailua en jaksa sitten millään, hyvä kun äkkiä saan tarpeellisen hankittua. Ei tulisi mieleenkään lähteä mihinkään ostoskeskukseen vain kiertelemään ja katselemaan. Kirppiskäyntiä taas pidän ihan mukavana vaihtoehtona silloin harvoin, kun pieneen oman ajan ottoon on mahdollisuus
Enkä nyt yhtään halua leuhkia kun kerron, että minulla on kyllä oikeita design -vaasejakin, useampia, mutta aikoinaan kirppikseltä (tosin Turusta) löytämäni kuuden markan kivikippo on vaaseistani edelleenkin kaikista mieluisin.
Harmi vaan, että hintataso Salon suurkirppiksellä on tosiaan mennyt sellaiseksi kuin tuolla ylempänä kirjoitettiinkin, ettei se epärjää tavaratalon hinnoille. Mutta katselemista se ei silti estä. - Auaa
Kiva katsella kirjoitti:
Minäpä tykkään käydä kirppiksellä katselemassa vanhoja, käytettyjä tavaroita. Niissä kun henkii juuri se elämänmaku. Usein mietin jostain kapistuksesta, että tuotakin on joku ihka elävä ihminen käyttänyt ja joskus intoudun mielessäni kuvittelemaan hänelle vähän hahmotustakin. Kaupoissa shoppailua en jaksa sitten millään, hyvä kun äkkiä saan tarpeellisen hankittua. Ei tulisi mieleenkään lähteä mihinkään ostoskeskukseen vain kiertelemään ja katselemaan. Kirppiskäyntiä taas pidän ihan mukavana vaihtoehtona silloin harvoin, kun pieneen oman ajan ottoon on mahdollisuus
Enkä nyt yhtään halua leuhkia kun kerron, että minulla on kyllä oikeita design -vaasejakin, useampia, mutta aikoinaan kirppikseltä (tosin Turusta) löytämäni kuuden markan kivikippo on vaaseistani edelleenkin kaikista mieluisin.
Harmi vaan, että hintataso Salon suurkirppiksellä on tosiaan mennyt sellaiseksi kuin tuolla ylempänä kirjoitettiinkin, ettei se epärjää tavaratalon hinnoille. Mutta katselemista se ei silti estä.No se on hirmu kiva että löysit elämän tarkoituksen vanhasta vaasista.
- entisenlainentakaisin
Kiva katsella kirjoitti:
Harmi vaan, että hintataso Salon suurkirppiksellä on tosiaan mennyt sellaiseksi kuin tuolla ylempänä kirjoitettiinkin, ettei se epärjää tavaratalon hinnoille. Mutta katselemista se ei silti estä.70-luvulla poikani oli pieni, syntynyt 1977. Silloin oli joka paikkakunnalla oikeita kirpputoreja. Ostin kaikki vauvan vaatteet sieltä. Ja isommillekinj pojille ainakin siihen asti kunnes menivät kouluun. Jostain kumman syystä (hah) ei kirpputorivaatteet enää koulua käyville kelvannut. Mutta oli se iso apu kuitenkin kun neljälle lapselle pystyi ainakin 6 vuotta ostamaan vaatteet kirpputorilta. Ja ne oli tosiaan halpoja. Nyt kun olen itselleni jotain katsonut olen hämmästellyt korkeaa hintaa. Suurin piirtein sama kuin kaupassa, tai jopa korkeampikin hinta. Kaikkein räikeintä on niissä kirppareissa, johon viedään "pöytään" myytäväksi. Halvimpia on sellaiset, jossa kirpputorille "myydään" tavarat. En ole juuri nykyisin viitsinyt kirpparilla käydä, menen oikeaan kauppaan ostamaan.
- Joosse
Suurkirppis on muutenkin ihan surkea paikka!!
- Kivenlohkare
Joku kirjoitti löytämästään kivikiposta ja siitä muistinkin oman kivilöytöni. Salon Suurkirppiksellä joskus kauan sitten ostin 10 mk:lla mukin, joka on yhdestä kivenlohkareesta louhittu tai jyrsitty tai mitä työtä se nyt sitten onkaan. Jollain ihmeen konstilla siihen on onnistuttu saamaan oikein kahvakin, johon käsi hyvin istuu, juuri niinkuin mukissa kuuluukin olla. Muki on on erittäin krouvia työtä, jota ei ole yritettykään hioa tai siloitella ja se juuri tekee siitä niin viehättävän. Oikein taas odotan kun saan panna siihen kevään ensimmäiset valkovuokot. Herkät kukat ja krouvi kivimuki luovat silmää hivelevän kontrastin. En millään ymmärrä miten joku on raaskinnut siitä luopua. Mutta sehän juuri kirppiksessä on niin antoisaa, että toisen tarpeettomasta saatta jollekin toiselle tulla kallisarvoinen aarre. Enkä nyt tarkoita taloudelisessa mielessä. Hurjien voittojen tavoittelijat myös minä toivotan menemään muualle kuin kirppikselle, niin myymään kuin ostamaankin. Bisnes menestyy parhaiten silloin kun sen osaa sijoittaa omaan luokkaansa, myös kirppiksellä.
- määvaaihmettele
En jaksanut lukea kaikkia kommentteja läpi, joten saattaa olla että joku on näin(kin) jo sanonut:
Minua ihmetyttää todella nuo kirppishinnat. Eikö todella ole tarkoitus päästä niistä tavaroista eroon? Sinä et niitä enää tarvitse joten olet päättänyt niistä luopua... miksi siis pyytää tod.korkeaa hintaa kun tietää, ettei se mene kaupaksi? jotkut tavarat ollut monta kuukautta samalla hinnalla myynnissä...mikset pudota hintaa? ja kommentit " en kai minä niitä nyt ilmaiseksi anna" mitä väliä, mikä se hinta on kun sinä et sitä a)tarvitse, b) ei sinulle mahdu c) muistoarvo ei voi olla suurí, koska hankkiudut siitä eroon - mummonnn
Kirppiksistä muuten... kuka tietää miksi / mihin hävisi yhtäkkiä se Mummon Puoti helsinntieltä? (siis vanhasta koneglanssista)
- Kyl mää ihmettelen
Mua ihmetyttää miten kenenkään kannattaa pitää niitä kamoja siellä viikkotolkulla. Pöytävuokra on kumminkin sen verran korkea, että kyllä jotain pitäisi saada kaupaksikin, että saisi edes paikan maksettua ja vähän olis kiva sentään saada käteenkin. Onkohan siellä sitten mahdollista sopia erilaisia vuokria, kun kumminkin siellä monessa pöydässä on samat kamat aina viikosta toiseen, eiku kuukaudesta toiseen.
- minä vaan
Ovessa uusi osoite
- Joku vitsiniekka ??
minä vaan kirjoitti:
Ovessa uusi osoite
Mikä uusi osoite ?? Sinunko ovessa??
- Design arvossaan
Ei edes kuulosta uskottavalta, että jos jollakulla on tarvis jostain kalliista esineestä tai vaatteesta ni hän menisi sitä kirppikseltä hakemaan. Voihan sinne joukkoon tietty panna jotain arvokkaampaakin, mutta kyllä silloinkin pitäisi muistaa, että kyseessä on kirppis eikä design-liike. Jonkun kauhtuneista pöksyistä en kyllä kirppiksellä maltaita maksaisi, vaikka olisivat miten designiä tahansa. Hyvä köyttövaate sopivalla hinnalla silloin tällöin lähtee mukaan.
- juissi12345
Paljonko on pöytähinnat Salon kirppareilla...esim. suur-kirppis tai radio-kirppis??
tiedosta kiitollinen =) - jpsnghrp
Suurkirppiksellä ei kyllä mene kaupaksi mikään. Tavara ei vaan liiku.
- Onko tietoa ?
No,mutta mitä mieltä olette MANHATTAN-kirppiksestä joka on Turussa ?? Onko kukaan koskaan käynyt siellä? Onko se "parempi" kuin Suurkirppis ? Meneekö siellä tavarat kaupaksi ja onko siisti paikka ?
- risainii
design tuotteet,onko ylihinnoiteltua "paskaa"!?
huono laatu,lastulevyä ja tekokuituja?
( muuta humpuukia!)
voihan rahat laittaa "kaikkeen turhaan"..- Kovat kuvitelmat
Siis väliillä kyllä naurattais jollei ihmetyttäis niin kamalasti, että mitä ihmiset oikein luulee kaikista ryysyistään ja roinistaan ja siis viimekädessä itestään. Todella niin "p.....", kuin olla voi ja kamala hintalappu perässä. Suhteellisuudentaju kyllä pettää ja oikein pahemman kerran ja aikas vaan monessa kojussa. Tavara kyllä on aitoa kirppiskamaa, usein kylläkin vielä huonommasta päästä, mutta hinta heiluu jossain pilvissä. Kyl ihmisillä on kovat kuvitelmat itestään.
- On tietoo
Kovat kuvitelmat kirjoitti:
Siis väliillä kyllä naurattais jollei ihmetyttäis niin kamalasti, että mitä ihmiset oikein luulee kaikista ryysyistään ja roinistaan ja siis viimekädessä itestään. Todella niin "p.....", kuin olla voi ja kamala hintalappu perässä. Suhteellisuudentaju kyllä pettää ja oikein pahemman kerran ja aikas vaan monessa kojussa. Tavara kyllä on aitoa kirppiskamaa, usein kylläkin vielä huonommasta päästä, mutta hinta heiluu jossain pilvissä. Kyl ihmisillä on kovat kuvitelmat itestään.
Joku kyseli Turun Manhattanista onko tietoo. Juu, kyllä on. Joudun pari kertaa kuukaudessa käymään Turussa muissa asioissa ja aina silloin tällöin otan tunnin pari ylimääräistä aikaa poiketakseni kirppiksellä. Onhan sielläkin tosin nämä "vakimyyjät", ihan samoine kamoineen, kuin ilmeisesti ihan kaikkiin kirppiksiin on pesiytynyt, mutta muilta osin on ihan mukava paikka, siisti, hintataso useammin kohdallaan ja valinnanvaraa. Sillä on myös toinen putiikki Viilarinkadulla Länsikeskuksessa, tosin pienempi. Sen jälkeen kun sain tätä Turkukeikkaa en ole Salon Suurkirppiksellä käynyt ollenkaan, tasan noista samoista syistä kuin tuolla edellisetkin nimimerkit kirjoittavat. Järjettömiä hintoja kolhiutuneista nuhjuista melkein järjestään.
- Junee
Se suurkirppari. Äänestäkää jaloillanne eli ei kannata mennä kyseiseen paikkaan. Kyllä ne joutuvat mokoman mestan lopettamaan jos asiakkaat kaikkoavat. Siellä on muutenkin kaikki asiat vääristyneitä!!!!!!
Vääristyneitä, ai ihan kaikki ! Mitkä tarkalleen ? Ne mitä itse tiedän on ne salolaiset ukkelit, jotka asuu siellä. Kodittomat raukat. No se ei ole kirpparin vika. Siivous sen sijaan ... tai siis siivoamattomuus. Pöly on hirveä, "arvotavarat" kaapeissa pölyn keskellä. Siinä vois tietty olla jotain rajaa, mitä sinne kaappiin sais laittaa. Nyt on tavallista kirppistavaraa tosi paljon, kunnon arvotavarat jää niiden peittoon. Henkilökunta on suurimmaksi osaksi kivoja.
- kirpputori 30v.
Eikös kirpparit ole aina kirppareita, ja jos olen ymmärtänyt oikein niin siellä myydään vanhaa tavaraa ja hinnat ja tavarat ovat senmukaiset. En minä ainakaan odota että kirppari olisi jokin siisti tavaratalo, jossa kaikki ovat uutta tavaraa! Oman ymmärryksen mukaan kirpparilla vietetään aikaa tuttavien ja ystävien kanssa, ja jos sattuu löytymään jotain halpaa ja tarpeellista niin se on piste päivälle.
Monet eläkeläiset ja työttömät tms..tapaavat siellä toisiaan ja saavat sisältöä elämään. Ja monet käyvät vain katselemassa tavaroita jotka ovat vuosikymmeniä vanhoja.......... - Siisteys/hinnoittelu
Noinhan se on, mutta tykkäätkö, että hinnat ja tavarat aina ovat "senmukaiset", miten kirppis yleensä mielletään. Ja tekeekö tilojen siisteydestä tinkimisen sallituksi se, että myyntiavara on vanhaa.
- Allergikko123
Rnsinnäkin myyntitavara ei aina ole vanhaa. On esimerkiksi lahjana saatuja tavaroita, jotka ei miellytä.
Siisteydestä eio pitäisi tinkiä missään vaiheessa, pöly siellä käy henkeen.
- Junee
Ulkopuolisia työntekijöitä käytetään röyhkeästi hyväksi kiristämällä jne.
- Juuliannetar
Kuinka ? Kerro jos jotain tiedät ! Tämä on totuus-tai-tehtävä juttu. Ei pidä vihjailla jos ei ole faktaa.
Annas tulla ! - Junee
Juuliannetar kirjoitti:
Kuinka ? Kerro jos jotain tiedät ! Tämä on totuus-tai-tehtävä juttu. Ei pidä vihjailla jos ei ole faktaa.
Annas tulla !Kerroin jo. Se on sitten työntekijöiden asia millaiseen alistuvat.
- ei suurkirppikselle
Käykää kirppisbasaarilla. Valikoima on VIELÄ huonohko, mutta kohentuu näköjään kokoajan. Siellä on ainakin mukavimmat myyjät.
- Kirppishiiru
Mulla on parhaillaankin Suurkirppiksellä pöytä, en tiä onko sit "oikeat" hinnat, mutta hyvin tuntuu menevän kaupaksi. Voittoa on tullut jotain 100-150 per kuukausi. Enkä myy rikkinäistä enkä likaista kamaa.
- Aprillia.
Ihan totta?? Kun paikkamaksukin on niin kova ! Ja jos myy "kirppishinnoilla",kyllä saa paljon myydä,että saa "puhtaana käteen" 100-150 e/ kk .Tuntuu uskomattomalta ! Jaa,mut tää onkin kirjoitettu 1.4 eli aprillipäivänä !!
- Trokari
Äläs nyt. Jos todella tavara olisi kelvollista ja hinnat kohdallaan, niin voisihan se kauppa käydä jopa Suurkirppikselläkin. Tämä yhtälö ei vaan juurikaan toteudu. Edellisenkin kirjoittajan "100-150 e/ kk" , huomaa per kuukausi, kuulostaa joltain pitkäaikaismyyjältä, joka ilmeisesti nauttii aivan eri luokan hinnoittelusta kun tavalliset perhemyyjät. Kuukausikaupalla myyntipöydän korkeaa hintaa maksamalla ei todellakaan tuollaisia voittoja kerry ja kenen huushollissa edes kuukausitolkulla riitä myytäväksi liikenevää tavaraa.
- jiodf
Mulla ollut kauan pöytä suurkirppiksellä ja tästä huolimatta vuokra sama, kuin muilla. Pärstäkertoimen mukaan kai antavat joillekin pitkään vuokralla olleille alennusta pöytävuokrasta. Ja voin sanoa, että ei tuota, harmittaa kun ikinä edes suurkirppiksellä myynnin aloitin ja nyt en pääse pöydästä eroon. 100 e voitto per kuukausi kuulostaisi minustakin tosi kivalta.
- ?
Kuinka niin et pääse pöydästä eroon? Miten se varaus menee?
- Hellanlettas2
Radiokirppis on siisti ja lämmin paikka. Ei tarvitse palella kierrellessä niinkuin Suurkirppiksellä. Suurkirppis on menneen talven lumia ja se on heilläkin siellä tiedossa.
- Asiakas.
Miten niin "loppuu" Suurkirppis ?? Huu haata. Yhteen aikaan annettiin ymmärtää,että Turussa loppuu Manhattan-kirppis,eikä vielä ole loppunut ,ja siitä on jo aikaa ! Radiokirppiksellä ei ole mitään mitä voisi ostaa,samaa kotona nurkat "pullollaan" ! Siisti ja lämmin kyllä on . Onko jotain "sisäpiirin " tietoa ja jos ei ole niin älä "väitä" ,mitä et tiedä ! ( missä sitten kulutan aikaa??).
- vaihtelu virkistää
salossa on avattu joku uusi kirppis keskustassa, tietääkö joku missä ja minkälainen?
- kirppishiiru
Juu, pöytä on ollut useamman kuukauden mutta vuokra on sama kuin kaikilla muillakin. Kamaa vaan riittää kun myyn useamman huushollin tavaraa :) ja monenlaista, jokaiselle jotakin! :)
- Kirppis-fani.
Niin,missä Salon keskustassa on uusi kirppis ?? Sano vähän tarkemmin,kun en tunne Saloa.Menenkin heti huomenna katsomaan,josko löytyisi jotain kivaa !! Onko siellä paljon hyllyjä/ tavaraa ? Jipii,uusi paikka !!
- gjopdgd
Ei ole uutta kirppistä Salon keskustassa. Hetken oli entisen Kone-Glansin tiloissa, mutta mahtoiko olla kuukauttakaan auki.
- jjks
Siinä Cafe Rion vieressä on joku uusi paikka, aika pieni kyllä. Siellä oli kyllä uuttakin tavaraa, vähän sekavalta vaikutti.
- kiiiirppiisss...
No, joopa joo !!!! Eihän se ole mikään kirppis, toista kertaa en vaivaudu.
Radiokirppis on siitä tylsä, että siellä on joka toisessa loosissa omistajan tavaraa. Mahtaako kierrättää toisesta eli Tampereen kirppikseltään tavaraa tänne Saloon. Siltä ainakin näyttää. Hurja siirtely aina loosista toiseen.
Ei anna kivaa kuvaa. Samoin myyjän kannalta huonoa, ettei pysty seuraamaan mitä on myynyt.
Kassan henkilöt tosi kivoja, omistaja itse useimmiten tosi hapan.
Basaari ... ei ikinä !!! Karmee mesta, ei kertakaikkisesti mitään ostettavaa.
Siis ei MITÄÄN !!!
- huid
Joo, radiolla tunnistaa käsialasta aina ne firman tavarat. Ei tosiaan anna hyvää kuvaa, mut voihan ne jättää ostamatta.
- terve666
Suomusjärven kirppiksellä vaan juopotellaan, ja mukana myös alaikäisiä. Poliisin kannattaisi ratsata paikka....
- kirppujen kerääjä
Radiokirppiksellä myös jonkunsortin huijausta, pöydästä jossa oli -50% kyltti ollut tuote laskutettiin kuitenkin täysihintaisena, eikä varmasti ollut kulkeutunut toisesta pöydästä koska roikkui henkarissa korkealla päätyseinässä... no ei se sittenkään maksanut kuin 1e mutta kuitenkin, olkaa tarkkoina!!
- Tyytyväinen asiakas
Salon Suurkirppiksellä ainakin on aina valtavasti autoja parkissa ja asiakkaita riittää. En ole niin toisten tekemisiä seuraileva, että jäisin katselemaan kuka ostaa kuka ei. Mukavaa on ainakin käydä katselemassa ja jotain useimmiten löytyy mukaan vietäväksi. Annetaan yrittäjien yrittää kun niitä verotuloja ei Saloonkaan liikaa tule.
Ketään en ole nähnyt sinne henkilökunnan toimesta väkisin sisään raahattavan.
Jos jonkun puoliso omansa puoliväkisin sisään raahaa niin sepä on heidän oma asiansa.
Yrittäjäpariskunta on ihan kivoja ihmisiä. Kukaan ei pysty kaikkia miellyttämään eikä tarvitsekaan. - kirppiskävijä
Salossa, osoitteessa Järjestötupa, Mäyränkatu 2 sijaitsee harvakseltaan avoinna oleva vanhemman, miellyttävän herrasmiehen ylläpitämä kirpputori. Myynnissä on hyvää tavaraa hyvään hintaan (mm. designlasia, taidetta, huonekaluja yms. tilpehööriä). Kirppiksellä työskentelee toisinaan myös erittäin mukava rouvashenkilö. Kirppiksellä on ilo asioida. Täällä kokee saavansa vanhan hyvän ajan palvelua. Aukioloajat kannattaa varmistaa aina etukäteen omistajalta (puh. 0400 228 226). Suosittelen lämpimästi kyseistä kirppistä.
- hyvääntarkoitukseen
Lahjoittaisin jotain muutossa jääviä tavaroita kirppikselle. Kuka omistaa nyt valurinlähetyskirpparin ? Tietty voin soittaa sinne ja kysyä, mutta onko jollain tietoa siitä. Ekotori , SPR, Eläinsuojeluyhdistys ovat vaihtoehtona.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1038172- 1105723
- 2855134
- 495013
- 763787
- 583011
- 662727
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222528Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292512- 452471