2-vuotiaat vihreät poikaundulaatit etsivät uutta kotia mahdollisimman pikaisesti. Pojat ovat erittäin mukavia lemmikkejä, vilkkaita ja puheliaita (eivät puhu sanoja). Minulla ei ole enää mahdolisuutta pitää pikku sirkuttelijoita, joten uusi koti pitäisi löytyä.. Hinta, 10€/lintu ja häkki 50€. Saa toki tinkiä. Hyvä koti tärkeämpi kuin hinta. Oulu. jojo_30@jippii.fi
Myyn 2 undulaattia & häkki
Oulusta
5
373
Vastaukset
- Industry
Kuinka iso häkki on? Entä ovatko linnut kesyjä?
- jonna
Häkki on 70*38*69 cm (pit,lev,kork).. Toinen linnuista tulee kädelle, toinen on hieman ujompi. Molemmat syövät kädestä ja tulevat itse pois häkistä lentelemään. Voin lähettää linnuista ja häkistä kuvia sähköpostiin, jos haluat..
- Tanja
Minulla on kaksi n. 1-vuotiasta tyttö undua, jotka ostin n. kuukausi sitten.Toinen on vihreä ja toinen sininen. Nyt olen ajatellut ostaa niille kaveriksi kaksi poika undulaattia. Asun kyllä Lappeenrannassa...
- henna
vieläkö sulla on linnut? voisin olla kiinnostunut..
- Amaterasu
Laitoin sulle e-mailia
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682570
- 622522
- 681742
- 211522
- 201470
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91420- 151332
- 381203
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81147- 251066