Yksinkertainen kysymys. Minkä ikäinen olet ? Itse olen 52 :)
Minkä ikäistä porukkaa täällä käy?
96
987
Vastaukset
- ---
25
- 18+19
Mie oon 69 ja Kuhmosta.
- 24+14
36
- 7+12
27
- 12345ab
21
- kakskasi
28
- 20
20
- kaksyks
21
- --
24
- 15+9
26v. uneton täällä.
- +
43
109
- ....................
22
- 13+2
Pötyä! Sähän olet jo v ainaa.
- dhfsf
47
- Miukulainen
30
- Heipparalla
29 olen:)
- eighteen
18
- 18+18
36, eli toistamiseen täys'ikäinen
- ><><><><
Kysyn vain siksi, kun välillä tuntuu, että täällä on ihan lapsosia liikkeellä ;)
En tietenkään väheksy kenenkään ikää, kiinnosti vain tietää. Tuo lähellä kolmeakymppiä ikä tuntuu olevan kaikkein yleisin.- mmd 39v
Valitettavasti vaan kolmekymppisetkin ovat tänäpäivänä ihan teinejä vielä ajatuksiltaan ja käytökseltään, saati ulkoiselta olemukseltaan :(
Sillä lailla aikuista seuraa heistä on hankala saada, ettei jutut pyörisi ulkonäön ja hiustyylien ympärillä....
missäköhän lienee piilossa kaikki aikuiset naiset, ajatuksiltaan niin sanotusti aikuiset, jotka olisivat jo ymmärtäneet mikä tässä elämässä oikeasti tärkeintä on. - böö vaan
mmd 39v kirjoitti:
Valitettavasti vaan kolmekymppisetkin ovat tänäpäivänä ihan teinejä vielä ajatuksiltaan ja käytökseltään, saati ulkoiselta olemukseltaan :(
Sillä lailla aikuista seuraa heistä on hankala saada, ettei jutut pyörisi ulkonäön ja hiustyylien ympärillä....
missäköhän lienee piilossa kaikki aikuiset naiset, ajatuksiltaan niin sanotusti aikuiset, jotka olisivat jo ymmärtäneet mikä tässä elämässä oikeasti tärkeintä on.haluatko siis vartaloltaan alle kolmikymppisen henkisesti oman ikäisesi? hä?
- en ottais
böö vaan kirjoitti:
haluatko siis vartaloltaan alle kolmikymppisen henkisesti oman ikäisesi? hä?
Vartalolta?
No olihan se kiva että olis kädet jalat ja pää, ja mielummin kaikki saman ikäsiä.
Yrittäkää nyt ymmärtää mutta kaikki eivät ole kiinnostuneita nuorista naisista, vaikka niin tunnutte luulevan. - 20 +7
en ottais kirjoitti:
Vartalolta?
No olihan se kiva että olis kädet jalat ja pää, ja mielummin kaikki saman ikäsiä.
Yrittäkää nyt ymmärtää mutta kaikki eivät ole kiinnostuneita nuorista naisista, vaikka niin tunnutte luulevan.hehee hauska :D mieluummin kaikki osat saman ikäisiä..
- 1+3
39 olen minä.
- Mie..
54v. varmaan vanhimpia...
- 1+15
Mie.. kirjoitti:
54v. varmaan vanhimpia...
52
- TikTak Tok
Oulun alueella tuntuu ettei ole( 30) ns.aikuisia naisia tai ainakaa vapaana :(
- ...
31.
Minusta on ihan mukava näyttää vielä vanhempanakin nuorekkaalta ja pitää itsestä huolta. Itsekin voi paremmin, eikä se, että on kiinnostunut muodista tai hiuksista ym. sulje vielä pois, että voisi olla syvällinenkin:)- notmeee
No kuka niitä sitten on sulkemassa pois....
''pitää itsestään huolta'' varmaan tarkoittaa mielestäsi sitä että ostaa viiskymppisenä teinien vaatteita ja laittaa päähänsä väkisin vallalla olevan muotikampauksen, niin kuin karseana näkyi katukuvassa silloin kun oli muotivillitys värjätä hiukset alta tummiksi, päältä vaaleiksi.... näitä dingotukkia olikin sitten vauvasta mummoon, hyi kauhistus.
- niinoon
24,
ja olen itse yllättynyt ettei enempää myös nuorta (n.16-18) väkeä ole ilmoittautunut. Plussaa vain mitä laajemmalla skaalalla porukkaa täällä käy - LesbianW.
HKI lesbo, 29v.
- 74
36
- Qazxcv
Olen 52v :)
- 8+14
Minä olen 46 v.
- visser67
43
- öä
36
- 11+1
Täällä 48 v.
- Ttrrk
17
- belisissimo
Mahtavaa aikuisia naisia :))
- ><><><><
Näin on ;) Kysyin asiaa itseasiassa siksi, koska arvelin olevani "vanha" täällä, mutta näköjään lähes ikäistäni porukkaa liikkuu täällä myös. Mieleltäni olen kyllä nuori ja yleensä minua luullaan muutenkin alle nelikymppiseksi ;) eli ei se ikä aina kaikkea kerro.
- 1965
><><><>< kirjoitti:
Näin on ;) Kysyin asiaa itseasiassa siksi, koska arvelin olevani "vanha" täällä, mutta näköjään lähes ikäistäni porukkaa liikkuu täällä myös. Mieleltäni olen kyllä nuori ja yleensä minua luullaan muutenkin alle nelikymppiseksi ;) eli ei se ikä aina kaikkea kerro.
Ikä 45. Täällä harvakseltaan pyörähdän, joskus aikoinaan enemmän. Keskustelujen taso on muuttunut niin oudoksi. Tosin joskus onneksi on sellaisiakin keskusteluja, joihin ikäiseni nainen viitsii osallistua...
- nuori-
19 vuotias olen.
- SJ
35v.
- futurexxx
34
- hbjhb
23
- Kposta
23
- matematiikkaa
Tähän astisten vastausten mukaan (pois lukien tuo 109 ikäinen), keski-ikä on 32,2 vuotta.
- ö
Jee, olen siis keski-ikäinen.
- Lizzy_
35. Aika vähän kolmekymppisiä, miksi?
- 11+3
27
- Dirlandaa16
Vanhoja tätejä lähes kaikki, mun isoäidin ikäluokkaa. Missä ovat nuoret naiset??
- dsdsdsd
40
- Täällä...
28... Seuraillut palstaa jo vuosikausia, silloin tällöin tulee jotain kirjoitettuakin. :)
24
Kupannut täällä jo 18v ->- 48
48
- nukkumaija
kaksikymmentäneljäpäivää vaille neljäkymmentä.
- jukujukumaa-
Biologinen ikä 27. Henkinen ikä 18-20.
- 292929
29
- Cizze83
27
30v olen :)
- Karo16
En tiedä, mutta vanhanolisia. Kuvankaunis lesbo on nuori - 17 - 22.
- <><><><><>
Ei millään pahalla, mutta kuten VANHA sananlasku sanoo "moni kakku päältä kaunis" pitää hyvin paikkansa. Kauneus on mielestäni katsojan silmissä. Jos etsii vain kaunista kumppania, niin voi hyvinkin tulla pettymys tai ainakin saa etsiä pitkään.
Olen kerran kuullut vanhan äidin sanoneen pojalleen, kun tämä oli lähdössä tansseihi, seuraavalla lailla: Tanssita poika kaikkia, ei ne naiset naamallaan puuroa keitä. Mielestäni hyvin osuvasti sanottu.
Olet ilmeisesti, kirjoituksestasi päätellen, hyvin nuori, mutta kyllä ne vuodet kertyvät sinunkin harteillesi ja ennenkuin huomaatkaan ajattelet jo aivan toisin.
Toivottavasti sinulla kuitenkin käy tuuri ja löydät "kuvankauniin" kumppanin. Onnea matkaan t. nainen 52 v. ja elämänsä kunnossa ;) - Keskikaunis
Jos sie oot aito lesbo, niin vielä 60 vuotiaanakin sie naisia kattelet, onko se sit silloinkin kuvankaunis. No se kauneushan on katsojan silmissä.... Etsippä kuvankaunista 60-70 sitten aikoinasi.. Onnea matkaan... Vanhentuminen koittaa myös sinulle.....
- ~JoJo~
Minä olenkin jo sitten melko rupsahtanut, olen 23. :)))
Kauneus on katoavaista. - 52 kohta
<><><><><> kirjoitti:
Ei millään pahalla, mutta kuten VANHA sananlasku sanoo "moni kakku päältä kaunis" pitää hyvin paikkansa. Kauneus on mielestäni katsojan silmissä. Jos etsii vain kaunista kumppania, niin voi hyvinkin tulla pettymys tai ainakin saa etsiä pitkään.
Olen kerran kuullut vanhan äidin sanoneen pojalleen, kun tämä oli lähdössä tansseihi, seuraavalla lailla: Tanssita poika kaikkia, ei ne naiset naamallaan puuroa keitä. Mielestäni hyvin osuvasti sanottu.
Olet ilmeisesti, kirjoituksestasi päätellen, hyvin nuori, mutta kyllä ne vuodet kertyvät sinunkin harteillesi ja ennenkuin huomaatkaan ajattelet jo aivan toisin.
Toivottavasti sinulla kuitenkin käy tuuri ja löydät "kuvankauniin" kumppanin. Onnea matkaan t. nainen 52 v. ja elämänsä kunnossa ;):) Hyvin sanottu t. toinen saman ikäinen
- jokvaan
17v
- bebe-71
39v
- dgdsgsdgsdgsgs
24 v.
- duuniaduunia
55 ja vain silloin kun V****** töiden jälkeen ettei uni tule.
- LilliL
Terve! Olen 12 v. Helsingistä. Seukkaan tytön kaa joka on 13.
- hulabalooooo
23v.
- frokenl
26 ja tuntuu kuin vasta eilen olis ollu 20!!
- Hapsu
45 ja mustakin tuntuu, että vasta eile nelikymppinen! :D
- kakskyt
20
- rokkitypy81
eli 29 ja viel tuntuu ihan nuorelta untuvikolta...Tosin toivottavasti jotain kehitystä päänsisällä tapahtunut :)
- delicatesuicide
17v.
- Charlie87
24
- 50vee voi
näyttää 30vee
20vee voi näyttää 30vee
riippuu mistä roikkuu... - Kaikenikäistä!
olen 27 ja elänyt ihan liikaa. :o
- gladis
kohta kakskyt, tosin välillä tuntuu kuin olis jo keski-ikänen :D ainaki muihin oman ikäsiin verraten..
- uuh..mama
63, porukan wanhin?!
- 25
25
- millahirvonen
23 ja jyväskylästä
- 14+1
Mä 58v.Käyn usein tääl palstalla,mut nykyään ei ole kiinostanut enää,jutut ku on mitä on,mut suotanee kaikille sananvalta,ikään katsomatta.Aletaan me "ikinuoretki taas kirjotteleen täällä.... ;)) kun näkyy kuitenki olevan "meitäkin...
- or__ki__de__a
49 v ja Helsingistä. Ihanaa päivää kaikille! :)
- 40 +
44v.
- //
23
- ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
42
- kpo.
20
- vuosikerta-72
vuosimallia 1972 eli pian 40v.... onpa kiva huomata että osallistujina on myös kohta keski-ikäisiä naisia... luulin olevani melkein ainut nelikymppinen...
- 23+4
27 (olenkohan vastannut tähän joskus ennen...!?) :)
- 17+8=
25v. Tykkään etenkin vähän vanhemmista (n. 40-60v) naisista tällä palstalla ja kavereina
- ...
Ennen pidin vähän vanhemmista naisista, mutta ajan kuluessa olen huomannut, kuinka vaiketa ihmisiä etenkin keski-ikäiset naiset ovat vaihdevuosineen, ryppy-, ihmissuhde, alkoholi-, paino- ja ikäkriiseineen (ja kuinka tuon ikäiset esittävät alkujaan niin enkeliä, mutta sieltä paljastuukin todellinen noita-akka), että mielummin pidättäydyn samanikäisissä tai nuoremmissa.
Vaihdevuodet saattavat olla todella vaikeat joillakin, jolloin naiset saavat vaikka mitä kuumia aaltoja, mielialat vaihtelee laidasta laitaan aivan yht äkkiä ja saattaapa tulla tuo keski-iän villityskin.Ja jos samoja ikiä oleva näyttää 10 tai 15 vuotta vanhemmalta ikäisekseen, niin saa olla ihan rauhassa... - vielä viikon
25
- 5+15+1
21 olen :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1038182- 1105733
- 2875158
- 535146
- 773803
- 583021
- 662737
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222538Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292522- 452471