Kysytäänkö opettajankoulutuksen valintahaastattelujen yhteydessä hakijan aikaisempaa opiskelumenestystä? siis jos opiskelee nyt yliopistossa väärällä alalla ja hakee saman yliopiston opettajankoulutukseen niin onko ne kiinnostuneita esim.nykyisestä opintopistetilanteesta. Haluisin vaan keskittyä hakuaikana enemmän pääsykoekirjaan kun vajaiden opintopisteiden keräämiseen.Kiitos paljon, jos joku osaa vastata.
opettajankoulutus ja aikaisempi opintomenestys
1
254
Vastaukset
- hupsishukka
Helsingin yliopiston sivuilta nappasin tällaisen:
"Onko suorittamistani yliopistollisista opinnoista tai hankkimastani työkokemuksesta opettajana hyötyä luokanopettajan koulutuksen valinnoissa?
Ei sillä tavalla, että saisit niistä erityisiä pisteitä valinnassa. Opettajakokemuksen voit toki tuoda esille soveltuvuuskokeen haastatteluosiossa, ja opintokokonaisuuksia voit hyväksilukea opiskelupaikan saatuasi. "
Itse vaihdoin yliopistosta ammattikorkeaan ja siellä haastatteluissa kysyttiin esim. alan vaihtoon liittyviä syitä, olenko varma että tämä sitten olisi se ala mikä kiinnostaisi jne. Eivät tainneet edes kysyä opintopisteiden määrää, mutta kysyivät kyllä että montako vuotta olin opiskellut yliopistossa... Mutta kuten tuossa laitoinkin, niin koska et saa opinnoista mitään "lisäpisteitä", niin yleensä eivät kyllä niistä sitten ole suuremmin kiinnostuneitakaan. Lähinnä pitää vakuuttaa, että et ole hakemassa tuonne vain kokeilumielessä tjt :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881607
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151501- 981410
- 1201333
- 711281
- 1161170
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2611027- 69991
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18955- 37937