Missä on kaikki rehelliset

petetty69

miehet? Kuinka kauas kehä kolmosen ulkopuolelle tarvii mennä, että löytää aidon, suomalaisen rehellisen miehen? Miks aina hommat kaatuu siihen, että mies on epärehellinen ja kuinka vaikeata on olla suorapuheinen ja rehti toiselle ihmiselle? Onko rehellisyys katoavaa luonnonvaraa??

33

773

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ihana nainen

Ei niitä enää ole!Ne on kuollu sukupuuttoon ajat sitten tai ovat jo varattuja:)

• pöh!

ne varatut nyt tosiaankaan rehellisiä ja uskollisia ole

• asassass

Ei niitä oo koskaan ollutkaan. Suurin osa suomalaismiehistä on ollut aina viinaanmeneviä luusereita.

• Nää-äs

n. 200 km päästä alkaa löytymään sellaisia jotka saattavat olla edellisen kirjoittajan turhista marinoista poikkeavia.

• ------

Kyllä niitä aloittajan kuvaamia miehiä löytyy varmasti joka puolelta, mutta onko ne just niitä tylsiä tyyppejä?

• petetty69

Miten ihminen voi olla tylsä? Jos "kemiat" kohtaa ja muutenkin mies on rehti ja reipas, niin kyllä semmoiselle on ottajia. Ainakin minulle kelpaa ;)

• Poika rannikolta.

Hei! Kyllähän meitä rehellisiä ja LUOTETTAVIA miehiä vielä löytyy, emme me piilossa halua olla. Tosin, kehä kolmosen ulkopuolelle tämäkin viesti johtaa. Meillä luotettavilla ja vapailla miehillä on myös halua löytää kaltaisemme luotettava nainen. Itsekin olen kohdannut näitä ei vakavasti otettavia "tapauksia", valitettavasti. Moni ihminen puhuu ja haluaa luotettavaa, sekä asiallista kaveria vierelleen mutta unohtavat oman itsensä. Vaan ei tässä syytä murehtia, eiköhän me kumpikin löydetä vielä sellainen kenen kanssa aamukahvin voisi nauttia vastatusten?
      Keväisin ajatuksin.................

• pirre"

Jes,,,kyllä olis tarvetta rehellisille miehille k-suomessakin,,,,,lady,,

• m

itä suomessa ainakin sellasia löytyy. on meitä olemassa jotka ei joka viikonloppu ryyppää ja eivät vieraissa käy.. ja vapaanakin vielä. ne mukavat ja luotettavat naiset vaan tuntuu olevan kadoksissa

• Täytyy kertoa että Keskiseen Suomeen pitää mennä..että löytää rehellisen, toisen huomioon ottavan ja aidon suomalaisen miehen suomalaiselle Naiselle !

• maalainen123456789

Mitä enemmän pitäjässä sakkia, sitä suurempi tarve polkea toisia jalkoihinsa oman edun edeltä. Pienemmässä pitäjässä tiiviit piirit, jossa ihmiset on oikeasti kerenny oppia sen taidon tukea toisia ja olla avoin.

• pirre"

Harmi vaan kun ne mukavat ja kunnolliset eivät kohtaa,,kun tarvetta ois :)

• Poika rannikolta.

Hei!
        Olen kannssasi yhtä harmissaan "pirre". Mutta, ei kannata vielä luovuttaa, varmaan se oikea ja kunnollinen joskus kohtaavat, nyt kun tuo valoisa aikakin tulee pidemmäksi.

• pirre"
        Poika rannikolta. kirjoitti:

Hei!
        Olen kannssasi yhtä harmissaan "pirre". Mutta, ei kannata vielä luovuttaa, varmaan se oikea ja kunnollinen joskus kohtaavat, nyt kun tuo valoisa aikakin tulee pidemmäksi.

Eihän toki me luovuteta,,,jokainen päivä on uusi ja ei voi tietää kenet kohtaa,,,,rannikko ja pohjonen kiehtovia paikkoja ihan jopa vaikka vaan matkailun kannaltakin :),,,,,lämpimiä auringonsäteitä meille kaikille" onnen kadottaneille" :)

• petetty69

Ei kait auta muu kuin muuttaa kehä III ulkopuolelle. Tosin sekään ei tuota ongelmia, koska olen syntyjäni Pohjalainen. Elämä vain kuljettanut etelään. Ihana kuulla, että teitä rehellisiä miehiä on vielä olemassa ;)
      Kevättä rinnassa ;))

• mualaisjuntti

mikä ihme on kehä kolmonen?

• yks Alvari

En tiedä löytyykö lähempää mutta Lappeenrannassa ois ainakin yksi perusrehellinen ja suorasukainen "härmäläinen".

• Paljasjalkainen 47v

Mikäs kriteeri tuo kehä kolmonen on?
      Vantaalaisista ja espoolaisista miehistä en osaa sanoa mitään kun en tunne seutuja ja niiden ihmisiä.
      Helsingissä on enemmän kehä kolmosen ulkopuolella syntyneitä miehiä kuin sisäpuolella.
      Suurimmat kusipäät mihin Stadissa olen tavannut ovat just noita maaltamuuttaneita "aitoja" suomalaismiehiä.
      Kaveripiirini koostuu pääasiassa paljasjalkaisista Stadilaisista, ja ovat muutamaa poikkeusta ottamatta hyviä kundeja.
      Syntymäpaikkaan tuijottamatta on kuitenkin jokaisella enemmän tai vähemmän ongelmia naisten kanssa.
      Jotenkin tuntuu, että naiset aina vinkuu miehistä sitä sun tätä eikä ikinä ole hyvä olla.
      Harvoin kuulen samaa miesten suusta.
      Ehkä ainakin osa naisista voisi mennä peilin eteen ja todeta, että en se ole täydellinen minäkään.

• petetty69

Tälle naiselle riittäisi kyllä luotettava, yhden naisen mies. Ei tässä mitään täydellistä miestä etsitä, kun peilistäkään ei katso täydellinen nainen.

• onhan meitä
        petetty69 kirjoitti:

Tälle naiselle riittäisi kyllä luotettava, yhden naisen mies. Ei tässä mitään täydellistä miestä etsitä, kun peilistäkään ei katso täydellinen nainen.

esim niin kun minä ;)
        kehä koömen sisällä.

• pävö

Minä olen löytänyt täys rehellisen miehen tulee sillon ku sanoo ja on paikalla kun tarvitaan. valkkaa komeen miehen sitä ei yksin saa pitää, sellasella on vientiä oli millanen tahansa kaikki kun ei luonteesta välitä vain ulkonäkö on kaiken perusta.Mulle luonne ja ahkeruus on tärkeitä.

• petetty69

Kauneus katsojan silmissä. Itse arvostan luonnetta ja persoonaa enemmän kuin ulkonäköä.

• Itsekin olen petetty

ja pettynyt mies.
      Jos haluat kirjoitella ja vaihtaa ajatuksia,
      niin laita viestiä osoitteella:
      partyfriend@wippies.com

• petetty69

Harmi kun olen yli-ikäinen ;)

• kirjoittelepha tänhe laphiin tythö puutheestha (vara.aslak@suomi24.fi)

• *m74

Niinhän se valitettavasti tahtoo olla, että ne aidot ja rehelliset harvoin kohtaa. Itsekkin kaipaisin rehellistä ja aitoa naista rinnalleni mutta täällä kehä III sisäpuolella tuntuu olevan aika haasteellinen tehtävä...

• petetty69

Miten olis aito ja rehellinen ajatustenvaihto vaikka extempore kahvin/teen merkeissä?

• kesää kohti,,,,

Onneksi ollaan kesä kohti menossa ja kesälavat aukeavat,siellä jos missä voi viellä tavata aitoja ja mukaviakin ihmisiä ja jopa vielä keskustelu taitoisia,,

• pirre"

Jes,,,samaa mieltä olen,,lavat ja kesätanssit,niissä on taikaa :), sinne vaan kaikki kivat ja tanssitaitoiset miehet !!!

• pirre"

Kyllä rehellisyys ja luotettavuus auttaa,kunhan vaan samanhenkiset ihmiset kohtaavat,, kunhan rakkaus ei jää vin yksipuoliseksi !!

• surkimuksia löytyy..

etelä-pohjanmaan yli kannattaa hypätä suosista! Niin monta kaksinaamaista miestä ja hyväksikäyttäjää olen joutunut kohtaamaan etten suosittele kellekkään! Omaan napaan tuijottavia paskoja, vaikka ensin muuta esittävät! Eivät osaa muuta kuin elää kaksoiselämää, pettää ja valehdella!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      85
      7415
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      96
      5364
    3. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      253
      4524
    4. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      44
      4455
    5. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      62
      3227
    6. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      48
      2646
    7. Olet oikeasti ollut

Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.
      Ikävä
      22
      2328
    8. Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit

Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘
      Ikävä
      28
      2291
    9. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      48
      2240
    10. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      41
      2164
    Aihe