Siis viestit eivät näy, vanhalla firefox 3.6 versiolla näkyi kyllä.
Ihan on puhdas asennus firefoxsista, tehty tänään, ei mitään säätöjä, ei siis vanhasta mitään, poistettu ennen asennusta kaikki vanha.
Ainoostaan vihreä ympyrä pyörii.
Uusi firefox 4 ja suomi24 posti ei toimi
29
1175
Vastaukset
et ole yksin ongelnasi kanssa - vian täytyy olla suomi24 palvelussa
- Käyttäjä.
Minulla on koneella sekä käyttiksen mukana tullut IE että Firefox. Sulkeminen ei aina onnistu joihinkin osoitteisiin postia ei voi lähettää - välitys samaan osoitteeseen kyllä onnistuu.
Ei oikein toimi kummallakaan eli vika taitaa olla selainriippumaton. EI OLE TOIMINUT MILLÄÄN BETA VERSIOLLAKAAN.
- pnttn
joo ei avaa postia. kirjautuminen kyllä onnistuu. toivottavasti vika korjataan..
- Päivityksiä odotelle
Sama ongelma, meili ei pelaa. Kyselin Soneralta ja veikkasi vian olevan selaimessa. Latasin vanhan ketun takas ja jo lähti pelittämään...
- Korjatkaa sivunne
Vika on tosiaan sivujen laadukkaassa koodissa. Hetken voisi vielä odotella mahdollista korjausta, ennen kuin vaihdan toiseen palveluun.
- sama täällä
Mullakaan ei näyttänyt Suomi24 posteja tuolla uudella Firefoxin 4 selaimella. Ennen päivitystä toimi loistavasti.. No hätä keinot keksii, luin postit Internet Explorerilla, toimii! Päivitystä odottaessa..
- Tulikettu4
Joo ei tunnu pelaavan, jumittaa vaan vaikka ikuisuuden odottaisi.
Jep, Firefox 4: llä ei toimi maili. Jää jumiin logauksen jälkeen ja pyörittää vihreää kivaa rinkulaa ruudussa. Ennen päivitystä toimi hyvin.
Fix pls.- jep,jep
eipä pelitä suomimaili täälläkään...
- Taas tätä!
Toimiikos tuo posti millään selaimella?
Ei liioin IE:lla. - Tulistettu Kettu
FF4 jumittaa sähköpostiin (vihreä rinkula pyörii), Kuukle Kromi ja H**sta V*TUN IE pelaa! P**KELE...
- kiukku42
Mozilla 4 päivityksen jälkeen s-posti ei aukea täälläkään! Pääsee kirjautumaan postiin mutta jää junnaamaan siihen. Huomasin myös et huuto.net tökkii uudessa päivityksessä.
- itkuparkukiukku
Juu u ... samoilla linjoilla ja lisäyksenä ainakaan sampon verkkopankki ei toimi sitten enää :(
- Ei toimi
Ei toimi täälläkään firefoxilla vaan piti exploderilla käydä katsomassa mailit. Jospa tosiaan asialle jotain tekisi, sillä en todellakaan aikonut huonoa selainta roskapostin lukemiseen alkaa käyttämään. Pitänee hommata uusi roskaposti osoite, sillä siihen pelkästään tämä suomi24 posti soveltuu.
Uusin firfox ei toimi posteissa täällä, onko tietoa tuleeko kuntoon vai....
- vppup1001
Kylläpä on kummallista porukkaa täällä Suomi24:ssä kun kukaan henkilökuntaan kuuluva ei ole täällä julkisesti kyseiseen kirjautumisongelmaan ottanut kantaa.
Onko nyt niin että näinkin suuri ongelma sivuston toiminnassa ei aiheuta toimenpiteitä suuntaan jos toiseen. - djjari
eipä toimi mullakaan tolla uudella firefox versiolla,samaa vihreetä rinkulaa pyörittää mullakin kun kirjautuu sisään,no odotellaan että asia korjaantuu
- Kohta kilahtaa
Ei pelaa ei! Ihmeellisen kauan kestää 24.sen vian korjaus, eikä minkäänlaista infoo viasta. Alkaa V:tuttaan.
- Repostin
Täälläkään ei pelitä. Sitä tuttua vihreetä rinkulaa vain pyörittää.
Joudun aina nyt chromella lukemaan sähköpostit. - tietoturhaako..
Sorry Mari, vika on teidän päässä, turha osoitella sormella toisia.
Aivan järjetöntä alkaa suosittelemaan/pakottamaan ihmisiä käyttämään jotain muuta kuin parasta selainta.
Toisaalta, ei kovin moni taida mitään tärkeätä suomi24:n postien varassa pitääkään - tai näin ainakin voisi toivoa.
about:configin kautta käyttäjät voisivat lisätä suomi24:n mailin toimimaan myös epäturvallisesti, mutta ei sellaista pidä suositella, vaan teidän korjata serveripäästä vika.
Suosittelen teitä nyt tutustumaan:
The message about CVE-2009-3555 is meant for webmasters to make them aware that they need to fix their servers.
Firefox 3.6 versions can detect such a misconfiguration and displays a warning in the "Tools > Error Console".
http://wiki.mozilla.org/Security:Renegotiation
http://cve.mitre.org/cgi-bin/cvename.cgi?name=CVE-2009-3555
In order to ascertain that SSL/TLS sessions are protected, Internet deployments using SSL/TLS must be upgraded to support the new protocol enhancement described in RFC 5746.- ulkomaan villitykset
juu juu ja sama suomeksi kun kyse on suomalaisista sivustoista
- lodon
ulkomaan villitykset kirjoitti:
juu juu ja sama suomeksi kun kyse on suomalaisista sivustoista
Jos et ymmärrä niin sitten et.
Pääasia että palvelun ylläpitäjät tajuaisivat ja korjaisivat osaltaan.
- minä,
Häiriöitä myös muilla
Soneran s-posti ja Firefox 4.0
Morjensta!
Olen soneran sähköpostin käyttäjä, ja se ei näy kunnolla FF 4 FIN. Sama ongelma oli myös beetta vaiheista asti. Onkohan olemassa ratkaisua miten sais sähköpostin näkymään? Viestit ei näy ollenkaan, ainoastaan yläpalkki, jossa "vastaa" ja muut toiminnot.
Iso käsi auttajalle! :)
Vika on siinä, että Mikkisoftalla ei ole uusinta frameworkkia, joka joka olisi yhteensopiva ff 4.0 kanssa, eli vika ei ole palveluissa vaan mikkisoftalla. - sampo-fiefox
Firefox 4 ja Sammon verkkopankki eivät toimi yhteen. Kone kaatuilee.
Harmittaa nämä automaattiset päivitykset. Itselleni tule koneelle pari päivää sitten Firefox 4 automaattipäivityksenä. Toki hyväksyin asenuksen. Nyt kaatuilee Sammon verkkopankki koko ajan. Vaikea taas näyttää, onko vika Firefoxissa vai Sammon verkkopankissa.
Verkkopankkiin saa kijauduttua sisään, mutta maksun hyväksymisen ikkunan aukeaminen kaataa selaimen. Tai siis jumittaa tuohon ihanaan rantrapalloon... - turhautunut norsu
Hei,
ratkaisu asiaan (jos postiin ei pääse edes kirjautumisen asti):
ongelmana on että jostain kumman syystä suomi24.fi pääsivulta linkki vie https://posti.suomi24.fi/ osoitteeseen. Eli suomi24 yrittää käyttää salattua ja turvallista tiedonsiirtoa, jossa epäonnistuu mallikaasti. Kun poista tuosta osoitteesta sen "s" eli http:/posti.suomi24.fi/ niin pääse käyttämään postia.
suoomi24 it-nörtteille: hiänosti meni päivitys https:aan. Niin se pitää, posti turvattu kun ei käyttäjä itsekään pääse sinne. Sama ongelma tuli uudelleen Firefox 5.0 päivityksen myötä. Suosittelen vilkaisemaan asiaa.
https http:ksi edelleen toimii korjauksena.- ihatefirefox
mulla ei jumittaa välillä youtubessa on uusin flash player ja firefox oon laitellu niitä välillää uudelleen koneelle mutta ei auta edelleen ongelmia siinä firefox
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6564750Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202245- 1031414
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos221324- 871315
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia1271091Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel671036Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo75945Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi251941- 65916