Yläkuu ja Anne Pöyhönen

Mr. Pressure

Lukekaapa tämän suomalaisen naisen löytämiä vanhan kansan viisauksia!

http://www.ylakuu.com/suomi/kuu.htm

Vanha kansa ei tarvinnut avukseen monimutkaista matematiikkaa, ymmärtääkseen miten luonto toimii.

Ihminen voi ymmärtää miten maailmankaikkeus oikeasti toimii ilman matematiikkaa.

Minä olen selvittänyt miten maailmankaikkeus oikeasti toimii ja en tarvitse monimutkaista matematiikkaa ymmärtääkseni miten maailmankaikkeus toimii. Enkä aio kehitellä matematiikkaa vain sen takia että jotkut eivät halua yrittää ymmärtää maailmankaikkeuden toimintatapaa ilman matematiikkaa.

Tila ei kaareudu

http://www.tiede.fi/keskustelut/ta-htitiede-ja-avaruus-f6/tila-ei-kaareudu-t49165.html

Tila ei laajene

http://www.tiede.fi/keskustelut/ta-htitiede-ja-avaruus-f6/tila-ei-laajene-t46662.html

Pienimmän vastuksen uoma

http://www.tiede.fi/keskustelut/vapaa-sana-f5/pienimman-vastuksen-uoma-t45117.html

Tässä video jossa nimimerkki Trash on jo oivaltanut osittain mihin havainnot esim. valon yleisestä punasiirtymästä perustuvat. Eli tila ei todellakaan laajene!

http://www.tiede.fi/keskustelut/tahtitiede-ja-avaruus-f6/big-bang-t49659-120.html

.

22

1485

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fysiikkaa....????

Kiitos linkistä. Olihan noita uskomuksia huvittavaa lukea. Eihän niiss toki ollut päätä eikä häntää, mitä juttujen faktuaalisuuten kuun vaikutuksesta lian irtoamiseen, kasvien itämiseen tai hiusten kasvuun tulee.
      Nämä kansanviisaudet ovat aivan yhtä tieteellisiä kuin sinunkin juttusi. Pelkkää perusteetonta taikauskoa.

Mitä matiikkaan taas tulee, luonnon syvällisempi ymmärtäminen (fysiikan lait) on mahdotonta ilman matiikkaa. Ei ne satelliititkaan oikeille radoille sattumalta mene.

Sinä toki voit luulla selvittäneesi jotain, mutta sen uskottavuus on samaa luokaa kuin että vähenevän kuun viimeisenä päivänä rotanmyrkky tehoaa parhaiten, koska elinvoima on silloin kaikella elävällä vähäisintä. Hassuja uskomuksia nuo kyllä ovat, mutta eivät tiedettä.

• Mr. Pressure

Itseasiassa on aivan selvää että Kuun asemalla suhteessa Maapalloon ja Aurinkoon on iso vaikutus asioihin.

Tämä on myös todistettu fakta.

Nykyisen fysiikan mukaan mitään ihmeellistä ei pitäisi tapahtua silloin kun Kuu on Auringon edessä eli Auringonpimennyksen yhteydessä.

Mutta silti aina kun asiaa tutkitaan tieteellisesti, havaitaan miten herkät heilurit sekoavat rytmissään Auringonpimennyksen aikana.

Nykyisen fysiikan uskovaiset selittävät epätoivioisesti ilmiötä joillakin muilla kokeeseen vaikuttaneilla häiriöillä ja juuri näinhän uskovaiset toimivat, kun puolustelvat uskontoaan!

Kun Maapallo on suht koht Auringon ja Kuun välisellä alueella, kohtaavat kuusta tulevat tihentymät Auringosta tulevia tihentymiä suoraan edestä päin ja tämä on täysin eri tilanne kuin silloin kun Kuu ja Aurinko ovat suht samalla puolella taivasta, jolloin niistä tulevat tihentymät liikkuvat suht samaan suuntaan, kun menevät meidän läpi.

.

• Koska et matematiikkaa hallitse, etsit jopa kansanperinteestä ja pseudotieteistä tekosyitä miksi matematiikkaa ei tarvitakaan.

Aika ressukka.

• Mr. Pressure

Hölmö!

Totta kai matematiikkaa tarvitaan, mutta maailmankaikkeuden toimintatavan voi helposti ymmärtää ilman matematiikkaa!

Aurinkokeskisen mallin ymmärtää kuka vain ilman matematiikkaa!

Maailmankaikeuden oikean tavan tomia ymmärtää kuka vain ilman matematiikkaa!

Matematiikalla ei voi todistaa jumalia.

Laajeneva tila on jumala

Kaareutuva tila on jumala

Ylimääräiset tilaulottuvuudet ovat jumalia

Vetävä voima on jumala

Pimeä aine on erilainen jumala joka omaa samanlaisen vetävän voiman jumalan

jne jne

Olet siis pelle, joka ei ymmärrä ettei matematiikkaa tarvita siihen että ymmärtää miten maailmankaikkeus oikeasti toimii!

.

• Fyssaa?????

"Totta kai matematiikkaa tarvitaan, mutta maailmankaikkeuden toimintatavan voi helposti ymmärtää ilman matematiikkaa!"

Ei voi. Ainoastaan aistein havaitun, eikö senkään kohdalla voi puhua ymmärtämisestä. Ennen Newtonia ei ymmärretty, mikä saa kuun pysymään radallaan.

"Aurinkokeskisen mallin ymmärtää kuka vain ilman matematiikkaa!"

Vaan ei pysty todistamaan.

"Maailmankaikeuden oikean tavan tomia ymmärtää kuka vain ilman matematiikkaa!"

Kuvittelet

"Matematiikalla ei voi todistaa jumalia."

Eikä millään muullakaan tieteellä.

"Laajeneva tila on jumala
        Kaareutuva tila on jumala"

Eivät ole, vaan tiodennettua fysiikkaa, johon ymmärryksesi ei riitä. Matiikka riittää helposti.

"Ylimääräiset tilaulottuvuudet ovat jumalia"

Ei, vaan toistaiseksi todistamattomia hypoteesejä.

"Vetävä voima on jumala"

Ilman vetävää voimaa luonto ei tosiaan voi toimia.

"Olet siis pelle, joka ei ymmärrä ettei matematiikkaa tarvita siihen että ymmärtää miten maailmankaikkeus oikeasti toimii!"

Olet siis matiikka ymmärtämätön typerys, joka kuvittelee paikkaavansa tietämättömyytensä ja tyhmyytensä innokkaalla inttämisellä.
        OSP teoriasi on aina antanut väärän tuloksen, kun sen perusteella olet veikannut jotain.

• Mr. Pressure

Kukahan tässä inttää

Kerro miten vetävä voima syntyy, toimii ja välittyy.

Et kykene siihen, eikä kukaan koskaan tule kykenemään siihen, koska vetävää voimaa ei ole olemassa!

"Ei voi. Ainoastaan aistein havaitun, eikö senkään kohdalla voi puhua ymmärtämisestä. Ennen Newtonia ei ymmärretty, mikä saa kuun pysymään radallaan."

No heh heh! Newtonilta kysyttiin miten vetävä voima välittyy ja hän vastasi: " En ala arvailemaan."

Joten Ennen Newtonia ei todellakaan tiedetty, mikä saa Kuun pysymään radallaan, mutta ei newton koskaan ymmärtänyt itsekään mikä saa Kuun pysymään radallaan ja te ette ymmärrä sitä vieläkään!

Jos luulet ymmärtäväsi, kerro miten vetävä voima syntyy, toimii ja välittyy.

Jos et kykene, lopeta inttäminen!

.

• Fysiikkako????

Vetävä voima on esitetty sinulle kymmeniä kertoja, mutta sen ymmärtäminen vaatisi kenttäyhtälöiden ymmärtämistä.
        Tässä on kyse vain ja ainoastaan siitä, että kiellät asian, jota et itse pysty tajuamaan.
        Vetävä voima perustuu joko gravitaatioon, joka johtunee avaruuden taipumisesta ja on siten oikeastaan psudovoima. Sähkömagneettinen voima on sekä vetävä, että hylkivä voima kuin myös vahva ydinvoima. Näiden voimien välittäjät on sinulle kerrottu kymmeniä kertoja. Ilman vetävää voimaa ei ole fysiikkaa.

• Newton teki käytännöt kokeet ja havainnot, johtaen niiden tuloksista matemaattiset kaavat, joita me yhä käytämme. Newton osoitti 350 vuotta sitten, miten vetävän voiman vaikutuksia voidaan arvioida ja laskea tarkasti, vaikka itse gravitaation kaikkia salaisuuksia ei vieläkään tunneta.

Sir Isaac Newton ei ollut käsienheiluttaja, kuten sinä. ; )

• Mr.Kolmipyörä

Minun teoriani mukaan sepityksesi ovat ripulipaskaa.

• Et Tarvitse matematiikkaa???olet kuitenkin hakemalla hakenut ihmisiä joka osaisia tehdä matemaattisia malleja teoriastasi, Miksi?

Jos olet ymmärtänyt kuinka kaikki toimii. Miksi sinä siitä kirjoitat alin omaan muille, miksi et tyydy pitämään tietoasi omanasi?? Kukaan ei kiistä tupakan vaarallisuutta, silti moni polttaa sitä. Vapaa valinta nääs:)))))
      Anna meidän uskoa meidän jumaliin, meillä on uskonnonvapaus :DDD

• ashtray

Koska Savorisella on pakkomielle josta ei noin vain parannutakaan. Oikeassa olet, jättäisi ainakin meidät rauhaan täällä foorumeilla.
        Sinänsä surullista, Savorinen on jo vuosikausia jankuttanut teorioitansa ympäri nettiä haaskaten elämäänsä.

• Mr. Pressure

Miksi ette sitten pysy omissa oman uskonlahkonne aiheissa?

Miksi tulette minun aiheisiini ja yritätte käännyttää minua?

hus, pysykää poissa aiheistani ja olemme kaikki onnellisempia!

.

• Mr. Pressure kirjoitti:

.

>

Kyllä se on nähdäkseni eräs savolainen ammattikoulupoika, joka tulee julistamaan taikauskoaan fysiikkapalstalle. Kukaan ei tule taikauskopalstallesi julistamaan fysiikkaa. Voit meuhkata siellä rauhassa kuten toivoit.

>

Kerropa nyt lopulta jo miten sen selvitit? Miten selvitit atomiytimien laajenemisen? Miten havaitsit ne hiukkaset, joita fotonit koko ajan emittoi ja absorpoi?

Oletko myös selvittänyt miten Cavendishin gravitaatiovaaka toimii?
        Tai miksi sekä positiivisesti että negatiivisesti varatut hiukkaset vetävät vesimolekyylejä puoleensa?

• ashtray
        Mr. Pressure kirjoitti:

.

Jos pysymme poissa aiheistasi, kukaan ei sitten kävisi niissä. Saisit keskustella ihan niiden multinikkiesi kanssa.

• Mr. Pressure kirjoitti:

.

Taidat itse tunkea meidän uskonto sivuille. väittäen että me olemme väärä uskoisia. Eikä yksi uskonto sivu piisaa, vaan laitat omaa teoriaasi joka tuuttiin.

Kerrotko rehellisen vastauksen Montako aloitusta teit tästä aiheesta.

Ainakin tähtitiede palstalla on sama aloitus, missä muualla?

Bye the way, jos minä olisin keksinyt noin "hyvän" uuden teorian olisin toki omalla nimella esiintymässä, enkä kätkeytyisi nimimerkin taakse.
        vaan pyytäisin toimittajia tulemaan luokseni ja tekemään jutun. Kuten eilen oli kolmanneksi suurimman päivälehden toimittajat tutustumassa uuteen ideaani ja takuulla olin omalla nimellä enkä MR.Wind. Laite on suuri ...tin.

• Fysiikkaa?????
        Mr. Pressure kirjoitti:

.

"Miksi ette sitten pysy omissa oman uskonlahkonne aiheissa?
        hus, pysykää poissa aiheistani ja olemme kaikki onnellisempia!"

Tämä on fysiikka palsta. Sinä kirjoitat uskomuksiasi saunatontuista ja sinulle perustellaan fysiikalla, missä olet väärässä. Kukahan kirjoittelee väärällä palstalla.
        Lisäksi tämä on keskustelupalsta, eikä savolaisen saarnamiehen oma blogi.

• Mr. Mietiskelijä

Einsteinin kerrotaan sanoneen että yksi havainto riittää kumoamaan hänen teoriansa, mutta ei asia niin ole.

On paljon havaintoja jotka todistavat ettei Einstein ollut oikeassa ja ettei tila esim. kaareudu.

Tässä yksi usein havaittu tosiasia jota ei pitäisi Einsteinin teorioiden mukaan olla olamassa, mutta on silti!

http://img560.imageshack.us/img560/4122/auringonpimennys.pdf

On myös perin merkillistä että alkuräjähdysteoriaan uskovat usein väittävät, ettei olisi muka mielekästä pohtia mitä oli ennen havaittavan maailmankaikkeuden alkua, mutta tämän on todella typerä tapa ajatella.

Tietysti me voimme ja meidän pittäkin pohtia mitä oli ennen näkyvän maailmankaikkeuden alkua. Mistä ja miten havaittava maailmankaikkeus syntyi.

Tässä yksi kolmiulotteinen malli havaittavan maailmankaikkeuden alulle!

Savolainen ajatus ikuisista runsaudensarvista

http://www.youtube.com/watch?v=z0Gp9HXG3Uk

Savolainen ajatus ikuisista runsaudensarvista, osa 2

http://www.youtube.com/user/Etimespace#p/u/4/26fCkIj5Iks

.

• Mr. Dilemma

Älä vääristele! Ei Einstein ole tuollaista todennut.

"Einsteinin kerrotaan sanoneen että yksi havainto riittää kumoamaan hänen teoriansa, mutta ei asia niin ole."

Einstein ei ole puhunut mistään yksittäisestä havainnosta, vaan yksittäisestä henkilöstä. Eli hänen teoriansa kumoamiseen riittää vain yksi henkilö, jos hän vain pystyy kumoamaan sen teorian (käsien heiluttelua ei lasketa, vaan tarvitaan ihan oikeita matemaattisia kaavoja).

Nyt Jukka menet ihan oikeasti sinne lääkäriin!!!

• Mr. Funtsailija

• Mr. Atomipommi

Jukka, noi sun linkit ovat aivan yhdentekeviä, kuten sinäkin.

• Mr. Masturbaatio

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 4 kuoli kolarissa

Kenen vastuulla tienhoito? Sohjoa ja vettä tie täynnä. Oliko säästetty tienhoidossa? Järkyttävä onnettomuus.
      Joensuu
      345
      13004
    2. Nainen, moraali on koetuksella sun kanssa

Koen nyt olevani rappiolla ja kyllä, omaa syytäni ja itsekontrollin puutetta, mutta olethan kyllä puoleensavetävä, ettei
      Ikävä
      95
      1973
    3. Kuka on oikein

Kaivattusi?
      Ikävä
      93
      1749
    4. Mikä on lempikuvasi

Kaivatustasi?
      Ikävä
      83
      1663
    5. Onko kenelläkään tästä tietoo?

https://www.haapavesi-lehti.fi/artikkeli/lukijalta-ilkka-repo-etsii-nimettoman-kirjeen-lahettajaa Olisi tärkeä saada te
      Haapavesi
      45
      1171
    6. Mitä sinä näet

kun katsot peiliin?
      Ikävä
      95
      1159
    7. Ovatko miehet niin heikkoja ja lahjattomia, etteivät siedä tasa-arvoa?

Muutenhan ei ole mitenkään perusteltavissa, miksi miesten pitäisi saada etuoikeuksia ja etumatkaa. Sehän tarkoittaisi, e
      Maailman menoa
      272
      993
    8. Ihastukselleni

Kun viimeksi nähtiin, niin sisälläni repesi myrsky ja salamat iskivät kuin rajuilma. En halunnut katsoa sinua, en halunn
      Ikävä
      21
      983
    9. Se helpottaisi oloa jos

Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin
      Ikävä
      73
      957
    10. Suomussalmi News -valvontakameran tunnisteet pojista

Pojat on aina poikia, mutta kiusanteko ja muu ilkivalta ei ole hyväksyttävää. Suomussalmi News -ryhmässä on uunituore vi
      Suomussalmi
      27
      933
    Aihe