Stina Girs on oikeasti anagrammi ruotsalaisesta nimestä Stig Sarin. Tämä selittää sen, miksi Stina tanssii haarat levällään. Ettei pallit litisty nahkahousuihin.
Onko Stina mies?
3
275
Vastaukset
- miespämies
...Rasittaa kun se madaltaa biisit ainakin oktaavia liian mataliksi. Ei saa selvää mitä se laulaa matalissa kohdissa...
Joo ja se sen "tanssi" on kyllä aika oudon näköstä ;) Tulkaa nyt joku valittamaan että olen vain kateellinen?????
Mutta ei mulla mitään erityisemmin Stinaa vastaan ole. En vain pidä sen matalasta, epäselvästä laulutyylistä. Ihme että hän on finaalissa asti... - Salattu juttu on!
Ettei tämä Stigu tai Stina ole joku Patric Sarinin salattu poika jonka Patric on halunnu unohtaa? Jos tarkasti kattoo niin voi olla samaa näköä.
Käy niinku tässä Thaimaan Talentissa, että naislaulaja alkaakin kesken kappaleen laulaa miehen äänellä.
http://www.youtube.com/watch?v=ablNcskmvL4
Ajatelkaas, jos Stina pääsee loppufinaaliin, ja alkaa yhtäkkiä laulaa baritoniäänellä... :D - miksi valehtelitte
Olemattomasta vartalosta päätellen - kyllä, vaikka sen jalat kieltämättä ovat upeat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e692223- 1041911
- 1451671
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161649- 1051622
- 851587
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2851377- 1191289
Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä201220Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241170