Eli olen ottamassa akvaani kaloja. Sopivatko nämä yhteen : pari partamonnia,kardinaalitetraparvi, seeprakaloja, punatimanttiahnen pari, huulirihmakalapari,ehkä 1 lehtika,
onko tämä sopiva kalasto 130 litraseen
5
138
Vastaukset
- M.Muikkunen
Lehtikaloja ei ehdottomasti, kasvavat liikaa...Katso kalojenvaatimuksia esim akvaariokeskus.fi sivuilta, asioi akvaarioliikkeessä, ei "marketissa". Noudata asiantuntijaohjeita, kypsytä akvaario rauhassa, näin hyvää tulee :)))
- kongo81
Noin pieneen altaaseen laittaisin yhden parven tetroja, huulirihmaparin ja pohjalle sen partiksen (yhden). Liian täyteen ei kannata ympätä, siitä seuraa usein vaan turhaa harmia ja hankaluuksia.
- tiedoton aloittelija
oukkeij ,, KIitos vinkeistä
- fish KING
... joko se akvas on kypsytetty, ennen kalojen kotiuttamista ykkös juttu ...
130l kalasto ehdotus;
partamonni (jos on aivan pakko...) - tilalle katinkultamonneja muutama hienoa hiekka pohjalle rae koko n. 0,5-1,2mm
kardinaalitetraparvi 10kpl
huulirihmakala pari
... seeprakalat viilen veden kaloja veceversa kuin muut ;/
... punatimanttiahventen ehdoton minimi n. 180l - ;))
Ja fish KINGIN viestiin lisään vielä, että punatimantti syö aikuisena tetrat suihinsa, kaverilla meni kaikki mustatetrasta piikkisimään 250 litraisesta punatimantin kitaan (itse todisti mm. piikkisilmän kuolemaa).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881567
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla121450- 981390
- 691250
- 991164
- 1161150
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n257972- 69961
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18925- 37897