mitens sitte se tehhään ,kielen kans juu mutta sitten ,huoh.
ent tiiä muuta mihin se laitetaan ,suuhun tietysti? mutta minne sinne?
Ei nyt sentään kurkkuun :D ,kai? :D (vitsi)
ja mitä niinku tarkemmi meinataan kun on "hyvä suutelija" ??
Alkaa mennä hermot ku en tiiä miten se "kielari" sitten tarkemmin tehdään.
Wikipediasta kattelin juu , mutku,mutku en oikein löytäny tarkemmin :D.
ranskalainen suudelma.
11
3006
Vastaukset
- rgfffffds
ja mihin käet "pittää" laittaa ,mihin tytön ja mihi pojan
- määvaankaiseoon
Minut opetti suutelemaan tyttö kun olin 18. Noh kaikkihan lähtee asennosta, eli kaikki paras on kun päät ovat hieman vinottain, suora suudelma vaatii taitoa, koska silloin hampaat kolisevat vasta-alkajilla ikävästi. Kieli seuraa kieltä, ekana voi tuntua puuduttavalta mutta sitten se alkaa maistumaan ja eikun menoksi. Hyvä kikka on nuolla myöhemmin kumppania kielen kärjellä hänen kielensä alta.
Naiset sanovat aina että naiset ovat parhaita suutelijoita, joten luotetaan ammattialisten kommenttiin ja jätetään purtavaa myös naisille. Huulien imemiset ym. kuuluvat ammattilaistyöskentelyyn. - kokjep
Ranskalainen suudelma = luikerteleva kieli, suudelmien kuningas, suudelmien baletti, kielitango = "haluan mennä sänkyyn kanssasi", olisi kiva tehdä "sitä"
Vältä tupakkaa, tulista ruokaa, sipulia, valkosipulia, huulikiiltoa ennen.
Kostuta huulesi, ole rento, nauti tunteesta ja annana luonnon viedä, nainen yleensä sulkee silmänsä.
Koskettele HITAASTI kielenkärjellä kitalakea, poskea ja kieltä
Jos pysäytät kielesi se on merkki toiselle, että nyt voitais lopettaa tai pitää pieni tauko välillä.
Älä kastele kumppanisi naamaa, se vistittää, että olet surkea sängyssä- kokjep
Ps.
selkä kaarella viestittää, että olen hauska, huumorintajuinen, hulluna sinuun
selkä seinää vasten viestittää haluaisin kovasti ”sitä” - Ihana suutelija
Aah, nyt tapailemani mies suutelee juuri näin! On tosi hellä ja rakastava, mutta kielitaito on kyllä sitä luokkaa, että mielikuvitus alkaa laukata...
- jhkfgt
wow kiitos informaatiosta!
Entäs kädet olkapäille?- kokjep
Entäs kädet olkapäille?
tuohon ei oe oikeaa vastausta, riippuu mm. pituuserosta
esim toinen käsi olkapäälle t. niskaan ja toinen selälle, vyötärölle tai …
käsi sille olkapäälle jonka suuntaan toinen kallistaa päänsä
voit myös pitää kädestä .
mä tykkään laitaa toisen käden tytön niskaan ja toisen selälle (puseron alle)
älä suorita suudelmaa kaavamaisesti, unohda kaikki ohjeet ja anna tunteiden viedä
muista näyttää miltä sinusta tuntuu - kokjep
kokjep kirjoitti:
Entäs kädet olkapäille?
tuohon ei oe oikeaa vastausta, riippuu mm. pituuserosta
esim toinen käsi olkapäälle t. niskaan ja toinen selälle, vyötärölle tai …
käsi sille olkapäälle jonka suuntaan toinen kallistaa päänsä
voit myös pitää kädestä .
mä tykkään laitaa toisen käden tytön niskaan ja toisen selälle (puseron alle)
älä suorita suudelmaa kaavamaisesti, unohda kaikki ohjeet ja anna tunteiden viedä
muista näyttää miltä sinusta tuntuups.
se lopettaminen tapahtuu siis siten, että toinen pysäyttää kielnsä merkisksi toiselle joka merkin saatuaan ”peräytyy”
- hgfv
oh thank u veryy much!!!
- vikipedia
Ranskalainen suudelma eli kielisuudelma on romanttista tai seksuaalista mielihyvää tuottava ele, jossa kaksi ihmistä koskettelevat toistensa kieliä ja suuontelon sisäosia. Tapahtuma voi kestää useita minuutteja, useimmiten seksuaalisen kanssakäymisen aikana.
- ei ei ei ja vielä
kerran ei. Ainoa oikea tapa on ottaa penis käteen, läimiä sillä tytsyä
poskeen jotta se kovenisi. Tämän jälkeen puristat peniksen juuresta
ja tunget kovettuneen kangen naisen suuhun ( jos nainen vastustelee, tunget
kahta rajummin.) Silloin tiedät onnistuneesi, kun muijalta rupeaa valumaan
vedet silmistä. Olet silloin saavuttanyt oikean syvyyden. Aika ajoin tulee
ottaa penis pois kurkusta ja läiskiä sillä naista poskeen, jotta penis saisi
levähtää hetkisen. Ja taas syvyyksiin....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih395150Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5181730Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53921- 59870
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50803Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738