Mielipiteitä syömisistä?

parsapoika

Morjes! Olen tässä talven aika siirtynyt hiljalleen kananmunan ja maidonkäyttäjästä kokovegeks. Haluisin kysyy kanssaihmisiltä, miltä kuulostaa tää mun tän hetkinen muonitus. Voitte esim. antaa vinkkejä/korjauksia jos siltä tuntuu. Tässä esimerkki eiliseltä päivältä:

aamulla lautasellinen pirkka luomu 4-viljanpuuroo (alpro lightiin tein tän), mustikoita ja mansikoita pakastimesta, 1/2 banaani valmiin puuron päälle viel soijajuomaa. kyytipojaks 2 hapankorppuu keijulla ja paprikalla

lounas/päivällinen: jonkinmoinen wokki/muhennos, johon tuli paprikaa, tomaattii, suolakurkkuu, 2 eri sipulii, tofuu, cashewpähkinöitä, pakastekasviksia (porkkana,parsakaali,kukkakaali), chilii pätkä, 1 pala paahdettuu täysjyväpaahtista (revin paloiks sekaan), lopuks kasvikermaa ja rypsärissä noita siis paistelin. Semmonen reilumpi annos, jonka kanssa vetäsin pari palaa vesimelonii ja vettä

alkuillasta söin jogurttia (se alpron maustamaton kyseessä) leseiden ja 1/2 banaanin kera

Illalla tofulinen toffeetuutti :P

(pitkin päivää vähän pähkinöitä)

Kooltani en oo mikään mörssäri ja tällanen aika nuori kolli vielä. Pienimuotosta liikuntaa tuli eilen harrastettuu, eli mäessä viihdyin pari tuntii. Ei siis mitää kilpaurheiluu, mut 2-5 kertaa viikossa tulee jotain liikuntaa harrastettuu. Ja sillon ku käyn kouluu, tulee siellä syötyä lounasta, joka on kyllä aika ravinneköyhää.

No, miltä kuullosti?

3

109

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • parsapoika

Joo olen... Mut miten mun seksuualinen suuntautuminen tähän liittyy?

No en kai, jos totta puhutaan :D Pakko kyl varmaan käännyttää ittensä homoks jos pähkinät on homojen etuoikeus... annin kertomuksen tapaan..

Nyt vois laittaa niitä oikeita vastauksia tuleen! Unohdin muuten sanoo et vedän lisänä b12 joka toinen päivä. Ei tuu ihan heti puutosta.

• pojasta - mies

kun alat syömään lihaa, niinkuin ihmisen kuuluukin. Unohda nuo viherpelleilyt niin saat hieman ruista ranteeseen, iloa elämään ja jotain muutakin mitä miehen kuuluu saada.

• 9+5

ja varmaan pitää mennä armeijaankin kuuntelemaan vaahtosuu-upseerien isänmaallista karjumista, ja jääkiekko-otteluihin huutamaan verta kentälle, sehän tuottaa suunnattomasti iloa elämään?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      88
      1567
    2. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      12
      1450
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      98
      1390
    4. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      69
      1250
    5. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      99
      1164
    6. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      116
      1150
    7. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      257
      972
    8. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      69
      961
    9. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      18
      925
    10. Pidätkö kaivatustasi

Minkä vuoksi erityisesti? Mikä hänessä vetoaa?
      Ikävä
      37
      897
    Aihe