Moikka, tämä nyt varmasti vaikuttaa typerältä kysymyksesltä, mutta miksi kutsutaan videolla olevan akitan väriä? Kuinka suuret hintaerot eri värien välillä on? En nyt tietenkään ole koiraa pelkän värin perusteella hankkimassa, mutta kiinnostuin jotenkin tosta väristä :) Akitan hankinta kiinnostaisi mua todella paljon, mutta mulla on vasta kokemusta yhdestä omasta koirasta joka oli collie elikkä helppo rotu (ainakin omani). Olen kyllä hoitanut paljon myös hankalia koiria. Akitan hankinta houkuttaisi paljon silla mitä enemmän rodusta luen sitä enemmän houkuttaisi ottaa ja uskon myös, että pärjäisin. Silti olisi mukavaa kuulla kokemuksia ja esimerkkejä näistä hankalista tilanteista akitan kanssa. (pahoittelen jos on paljon kielivirheitä, en ole suomenkielinen :) )
Akitasta
lauren2
2
173
Vastaukset
- 33
Tuo pentuhan on amerikanakita, ei suinkaan akita. Väriksi sanoisin musta. Jotkut hyvin tummista pennuista saattaa myöhemmiten haalistua harmaiksi. Tässäpä nuo amerikanakitan väritykset : http://www.amerikanakita.fi/fin_amerikanakita4.htm
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682570
- 622532
- 681742
- 221536
- 201480
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91420- 151342
- 381203
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81147- 251076