Moikka! Itselläni on ennen ollut muita jyrsijöitä, mutta nyt ensimmäiset kesyhiireni. Minulla oli siis kaksi tyttöhiirtä, olivat olleet ihan poikasista asti yhdessä, ja toinen niistä kuoli muutama päivä sitten, ikää oli tuolloin n. 1 v ja 4 kk. Toinen jäi nyt siis yksin ja se on muuttunut jollain tapaa kovin levottomaksi, jyrsii kaikkea mahdollista ja jotenkin käteenkin suhtautuu aggressiivisemmin (yrittää purra, on aiemmin ollu tosi kiltti). Sitä mietin, että olisiko parempi lopettaa tää yksinäinen hiiri vai pärjääkö se yksin kärsimättä?
Kasvattajan kanssa juttelin asiasta ja ehdotti että hommaisin sille toisen hiiren kaveriksi, mutta en tällä hetkellä voi ottaa uusia lemmikkejä omista syistäni. Siis, elääkö hiiri yksin kärsimättä vai olisiko lopettaminen parempi vaihtoehto?
Yksinäinen hiiri
huolestunut ://
1
264
Vastaukset
Minä pitäisin lopettamista parempana vaihtoehtona, kuin yksinelämistä - vaikka tosin uroksiahan pidetään yksinään.
Yksi vaihtoehto on tietysti se, että annat hiiret uuteen kotiin johonkin rauhalliseen laumaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682600
- 622552
- 681752
- 241577
- 201500
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91430- 151352
- 381213
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81157- 251076