Luettele 3 positiivista asiaa ulkonäöstäsi ja 3 negatiivista asiaa ulkonäöstäsi.
Sukupuoli: mies
Ikä: 24
plussat:
pituus (189 cm)
hoikka vartalo (74 kg)
vihreät silmät
miinukset:
- iso klyyvari
- korvat kuin kintaat
- rasvainen iho
Plussat ja miinukset
221
1131
Vastaukset
- jkljkl
nainen, 24
plussat: hoikka (170/50), nätti naama, hyvä peppu
miinukset: pienet rinnat, ohuet hiukset, kalpea iho - ulamies
Sinällään ajankuluksi kivoja kaikenlaiset ulkonäkö g:t, mutta ongelma on sama kuin vaalipuheissa nyt, että puhutaan enimmin asioista, millä ei ole paljonkaan tekemistä siltä kannalta, miksi vaaleja ylipäätään käydään.
- RookerMoore
Löysää ulamies sitä kravattias..
- :)
RookerMoore kirjoitti:
Löysää ulamies sitä kravattias..
meni väärään ketjuun, kun on paljon näitä 'kallupeja'.
Mutta samapa se tässäkin on, mutta kun viihteenä pidätte niin kaikin mokomin.
Taidan panna vielä pipon, kun lähden menemään, ei paista kunnolla vielä.....
- Reipas Poikamies
Mies, 30v.
plussat
melkein kuin Siska
kroppa timmi
pituus sopiva
Miinukset
karvaisuus ?
kädet voisi olla bodatummat
puolikalju- 30v.
Karvaisuus on miehellä plussaa!
- Eewuli
plussat.
hoikka (164/55)
sopivan kokoiset rinnat
nätit kasvot
miinukset:
- liian lyhyet hiukset
- tylsän väriset silmät
Kolmatta en keksi, kun olen muuten aika lailla tyytyväinen itseeni. Miinuksetkin oikeastaan piti jostain repässä vaan.- Eewuli
Non sopivan kokoiset MULLE!
Mulle ihan sama mitä muut on mieltä
75b on monelle kelvannu.. - työtön ATM
Eewuli kirjoitti:
Non sopivan kokoiset MULLE!
Mulle ihan sama mitä muut on mieltä
75b on monelle kelvannu..Mutta sullahan piti olla vain kaksi aiempaa kumppania. Arvasin että valehtelet!
- Eewuli
työtön ATM kirjoitti:
Mutta sullahan piti olla vain kaksi aiempaa kumppania. Arvasin että valehtelet!
Kun tarkoitin monelle, tarkoitan niitä joille olen kertonut kuppikoon. Typerys!
- Eewuli
Eewuli kirjoitti:
Kun tarkoitin monelle, tarkoitan niitä joille olen kertonut kuppikoon. Typerys!
Minä kun voin sen kertoa kysyvälle häpeilemättä
- työtön ATM
Eewuli kirjoitti:
Minä kun voin sen kertoa kysyvälle häpeilemättä
No se on hyvä se. Sheivaatko muuten pi***si? Huomaatko kuinka paljon häveliäämpi minä olen kun pitää sensuroida :-)
- Eewuli
työtön ATM kirjoitti:
No se on hyvä se. Sheivaatko muuten pi***si? Huomaatko kuinka paljon häveliäämpi minä olen kun pitää sensuroida :-)
No kuule sheivaan vaikkei se sulle kuulukhan mutta pitäähän kaltaistasi kiusata.
- työtön ATM
Eewuli kirjoitti:
No kuule sheivaan vaikkei se sulle kuulukhan mutta pitäähän kaltaistasi kiusata.
Minkälaisia alusvaatteita pidät?
- Eewuli
työtön ATM kirjoitti:
Minkälaisia alusvaatteita pidät?
Empä jaksa kertoa nyt, mietippä sitä
- työtön ATM
Eewuli kirjoitti:
Empä jaksa kertoa nyt, mietippä sitä
Stringit?
- Eewuli
työtön ATM kirjoitti:
Stringit?
Mie kuule tykkään vähän kaikenlaisista, sama son vaatteissaki. piän päällä sellasia jokka tuntuu hyvältä päällä, en sellasia mitä joku vaatisi.
- työtön ATM
Eewuli kirjoitti:
Mie kuule tykkään vähän kaikenlaisista, sama son vaatteissaki. piän päällä sellasia jokka tuntuu hyvältä päällä, en sellasia mitä joku vaatisi.
Eli oot sellanen tyypillinen maalainen tuulipuku nainen.
- Eewuli
työtön ATM kirjoitti:
Eli oot sellanen tyypillinen maalainen tuulipuku nainen.
No ihan niinku tahot määritellä. En käytä tuulipukua vaan ihan laatu ulkoiluvaatteita, jos ulos menen. Toisinaan pukeudun nätisti ja naisellisesti ja toisinaan haluaa ottaa rennosti ja pistää colleget jalkaan. Son vähä mielialan mukaan. Mutten mie tosiaankaan aio olla mikhän sätkynukke joka pukee päälle mitä muut käskee.
- työtön ATM
Eewuli kirjoitti:
No ihan niinku tahot määritellä. En käytä tuulipukua vaan ihan laatu ulkoiluvaatteita, jos ulos menen. Toisinaan pukeudun nätisti ja naisellisesti ja toisinaan haluaa ottaa rennosti ja pistää colleget jalkaan. Son vähä mielialan mukaan. Mutten mie tosiaankaan aio olla mikhän sätkynukke joka pukee päälle mitä muut käskee.
Mitäs Eewuli tekee työkseen/opiskelee?
- Emmiee viithi
Eewuli kirjoitti:
Se on "tahdot määritellä" eikä "tahot", senkin juntti.
- Eewuli
Emmiee viithi kirjoitti:
Se on "tahdot määritellä" eikä "tahot", senkin juntti.
Mie saan kirjottaa ihan miten tykkään, jos et ymmärrä niin ole hiljaa.
Moni muuki kirjottaa epäpuhthasti, miksi siis vain minhun tartut? - Eewuli
työtön ATM kirjoitti:
Mitäs Eewuli tekee työkseen/opiskelee?
Sähköasentajaksi valmistun
- ES
Eewuli kirjoitti:
Moni muuki kirjottaa epäpuhthasti, miksi siis vain minhun tartut?Kirjoitat ihanasti, Eewuli!
- ti.t7l
Eewuli kirjoitti:
Moni muuki kirjottaa epäpuhthasti, miksi siis vain minhun tartut?Joku junttimurre naisilla on turn off.
- ghffd6gfhfty8
ti.t7l kirjoitti:
Joku junttimurre naisilla on turn off.
Et voi puhua kaikkien miesten puolesta, vain omasta puolestasi.
- 7345y7w32
ghffd6gfhfty8 kirjoitti:
Et voi puhua kaikkien miesten puolesta, vain omasta puolestasi.
Väitinkö puhuvani?
- ghffd6gfhfty8
7345y7w32 kirjoitti:
Väitinkö puhuvani?
Kyllä. Puhuit yleisessä muodossa.
- q324y2qw6tyq24wt6
ghffd6gfhfty8 kirjoitti:
Kyllä. Puhuit yleisessä muodossa.
Voi lässyn lässyn. Jokainen ihminen puhuu omasta näkökulmastaan. Ihan pelleilyksi menee jos jokaiseen viestiin pitää lisätä joku anteeksipyytelevä "Minun mielestäni..." Kyllä se nyt tervejärkinen ihminen ymmärtää. En sentään kirjoita että "Kaikkien miesten mielestä...."
Joten suksi siinä viilaaman sitä pilkkua jonnekin muualle. q324y2qw6tyq24wt6 kirjoitti:
Voi lässyn lässyn. Jokainen ihminen puhuu omasta näkökulmastaan. Ihan pelleilyksi menee jos jokaiseen viestiin pitää lisätä joku anteeksipyytelevä "Minun mielestäni..." Kyllä se nyt tervejärkinen ihminen ymmärtää. En sentään kirjoita että "Kaikkien miesten mielestä...."
Joten suksi siinä viilaaman sitä pilkkua jonnekin muualle.Tätä viestiä haluan kompata. Vain yksi asia ärsyttää enemmän kuin lauseen "mutta tää on hei vaan mun mielipide sit!!1" lisääminen, ja se on se että kun on sanonut jotain ja olettanut sitten, että jokainen täysjärkinen ymmärtää sanomattakin että kyseessä on vain yhden ihmisen näkemys, niin heti on porukat itkemässä kuinka "ei voi (niinku) yleistää, emmä ainakaan oo tota mieltä".
- työtön ATM
Eewuli kirjoitti:
Sähköasentajaksi valmistun
Meinaat siis asentaa kotaasi sähköt :-)
- Atm on idiootti
työtön ATM kirjoitti:
Onko taas typerämpää kuultu. Eteläläiset kuvittelee, että on hauskaa vitsailla Lapissa asuvista ihmisistä. Kyllä sinnekin sähkö ja vesi tulee ihan normaaleihin taloihin niinkuin etelässäki. Kukaan ei nykyisin asu kodassa. Sana kota on menettänyt merkityksensä siinä mielessä, että monen pihalta löytyy ns. grillikota jne. Poroerotuksissa sellanen saatetaan kasata muttei kukaan siinä asu ympäri vuoden, joten lopettakaa jo. Vaihtakaa levyä, tuo on jo niin vanha vitsi ettei se jaksa naurattaa enää.
- Eewuli
työtön ATM kirjoitti:
No tietenki meinasin!
- Eewuli
ti.t7l kirjoitti:
Joku junttimurre naisilla on turn off.
No sitte on. Sanonpa sulle sen etten ole tänne tullukhan muita miellyttämhän. Mien kaipaakhan mithän neitiä mussuttamhan mulle kieliopista.
Mene kukkoilemhan sinne sontakashan, kunnon miehet ei murtheista välitä.
Kyl sieki varmhan löyät ittelles sellasen akan, joka vastaa unelmias kielellisestikki ja saat muokata siitä mielheises. Opeta se puhumaan niinku for real!!1 Stadin slangia,mukana vähän jenkkipaskaa eli sinun kieltäsi..
Mie olen rohkeasti oma itteni, puhun miten tykkään,kirjotan miten tykkään ja vähät välitän, jos joku ei ymmärrä :) - just joo
Eewuli kirjoitti:
No sitte on. Sanonpa sulle sen etten ole tänne tullukhan muita miellyttämhän. Mien kaipaakhan mithän neitiä mussuttamhan mulle kieliopista.
Mene kukkoilemhan sinne sontakashan, kunnon miehet ei murtheista välitä.
Kyl sieki varmhan löyät ittelles sellasen akan, joka vastaa unelmias kielellisestikki ja saat muokata siitä mielheises. Opeta se puhumaan niinku for real!!1 Stadin slangia,mukana vähän jenkkipaskaa eli sinun kieltäsi..
Mie olen rohkeasti oma itteni, puhun miten tykkään,kirjotan miten tykkään ja vähät välitän, jos joku ei ymmärrä :)Saman aikaisesti puollat omaa murrettasi ja haukut yhtä toista puhekieltä (stadin slangia) - et ole yhtään sen kummempi kuin tuo anonyymi, joka aiemmin ketjussa moittui käyttämääsi kieltä, yhtä suvaitsematon.
- djlfgjldgl
Atm on idiootti kirjoitti:
Onko taas typerämpää kuultu. Eteläläiset kuvittelee, että on hauskaa vitsailla Lapissa asuvista ihmisistä. Kyllä sinnekin sähkö ja vesi tulee ihan normaaleihin taloihin niinkuin etelässäki. Kukaan ei nykyisin asu kodassa. Sana kota on menettänyt merkityksensä siinä mielessä, että monen pihalta löytyy ns. grillikota jne. Poroerotuksissa sellanen saatetaan kasata muttei kukaan siinä asu ympäri vuoden, joten lopettakaa jo. Vaihtakaa levyä, tuo on jo niin vanha vitsi ettei se jaksa naurattaa enää.
Eräät ATM:t ovat juuri niitä, jotka kertovat vitsejä jotka eivät ole koskaan naurattaneetkaan.
- Eewuli
just joo kirjoitti:
Saman aikaisesti puollat omaa murrettasi ja haukut yhtä toista puhekieltä (stadin slangia) - et ole yhtään sen kummempi kuin tuo anonyymi, joka aiemmin ketjussa moittui käyttämääsi kieltä, yhtä suvaitsematon.
Missä kohin mie haukun? En hauku, sanoin vain että mukaan lisätään jenkkisanastoa, haukuin jenkkejä, en stadin slangia. Vaikken kyllä sitäkhän ymmärrä, on se sen verran hankalampi minusta.
En vaan käsitä miksi vaikeaan murthessen pittää lisätä englanninkielen sanoja.
Ei murtheissa ole vikkaa mutta kyllä mie ossaan vasthan sanoa, jos on tarvis. - yks lysti
just joo kirjoitti:
Saman aikaisesti puollat omaa murrettasi ja haukut yhtä toista puhekieltä (stadin slangia) - et ole yhtään sen kummempi kuin tuo anonyymi, joka aiemmin ketjussa moittui käyttämääsi kieltä, yhtä suvaitsematon.
No mitä väliä, kaikki on suvaitsemattomia jollain saraa.
- minä..
Eewuli kirjoitti:
Missä kohin mie haukun? En hauku, sanoin vain että mukaan lisätään jenkkisanastoa, haukuin jenkkejä, en stadin slangia. Vaikken kyllä sitäkhän ymmärrä, on se sen verran hankalampi minusta.
En vaan käsitä miksi vaikeaan murthessen pittää lisätä englanninkielen sanoja.
Ei murtheissa ole vikkaa mutta kyllä mie ossaan vasthan sanoa, jos on tarvis.stadin slangissa on vanhastaan lähinnä ruotsia ja venäjää. niitä kieliä on satamakaupungissa puhekieleen sekoittunut.
minusta jokainen saa puhua omaa murrettaan. se on rikkaus.
niin myös stadin slangi, joka on oma murteeni.
- nothing_to_say
Koko 183/78
naama
kädet
- rintakarvaton
- selkäkarvaton
- pieni arpi kaljussa- urban turban
"- selkäkarvaton"
Tämä oli varmaan vitsi? - CC
Itse lasken yläkroppani vähäkarvaisuuden plussaksi.
- työtön ATM
Mies 26
plussat
en ole lihava
näytän vähän Keanu Reevesiltä
miinukset
pitkä selkä
lyhyet jalat
irvokas naama
huonohko iho- työtön ATM
Keksin lisää miinuksia. Pienet kämmenet ja sormet, iso pää, pienet silmät, hieman huono ryhti.
- sssssh
työtön ATM kirjoitti:
Keksin lisää miinuksia. Pienet kämmenet ja sormet, iso pää, pienet silmät, hieman huono ryhti.
Klonkku!
- Gyllenbögel
Miten voi olla irvokas naama, jos näyttää Keanu Reevesiltä? en yritä kettuilla, ihmettelen vain.
- työtön ATM
Gyllenbögel kirjoitti:
Miten voi olla irvokas naama, jos näyttää Keanu Reevesiltä? en yritä kettuilla, ihmettelen vain.
Kyllä se vain on mahdollista.
- 067806780
Gyllenbögel kirjoitti:
Voin kuvitella työttömän ATM:n. Sellanen mongoloidinen versio Keanusta. Hyi helveta.
Mies, 29
Pituus (188 cm), ei pätkä eikä honkkeli
Pitkät silmäripset
Kookas ruumiinrakenne
- Kookas ruumiinrakenne (!)
- Epäesteettisesti sojottavat hiukset
- Sormet mallia kabanossi- ex-luuviulu
Aloittaja, Mainitsit plussissasi pituudeksesi 189 ja painoksi 74
Onko tuo sinun mielestäsi hyvä paino tuohon pituuteen?
Mielestäni olet hintelä ja hintelyys on miinusmerkkinen asia!
Itse olen 185 ja painan 80
20 vuotiaana painoin noin 70 kiloa ja häpesin hintelyyttäni ja siitä syystä
nostin painoani treenaamalla tähän 80 kiloon. - Twin Six
kroppa kohtuukunnossa
?
?
- naama
- lyhyys, yleinen pienuus (173/73)
- huono ryhti- 30v.
Et sä mulle olisi yhtään pieni... n(165/55)
- cyuldtyul
Plussat:
ööö...
- sirous ja hoikkuus (164/52)
- kauniit kädet ja vahvat kynnet
- suuret silmät
miinukset:
- nenä on aika iso
- hiukset ohuet, mutta tuuheat
- iho ruskettuu huonosti
Muitakin hyviä puolia ja pikkuvikoja löytyy, mutta olen oppinut elämään niiden kaikkien kanssa. Tämä on taas hauska.
Ikä: 28
plussat:
hiukset hyvässä kunnossa (en sano, että hyvin laitettu)
ruumiinosia ei puutu
miinukset:
- pituus (175 cm)
- läski (en kehtaa käydä vaa'alla, mutta kai se jotain viissataa kiloa on)
- ei käsissä ja käsivarsissa karvoja
- ei riittävästi näkyviä lihaksia
- rasvainen iho
Yhtä miinusta en kehtaa sanoakaan!- molkkis
Pieni penis?
- ghfgh4
Miten "läski"? Paljonko painat?
ghfgh4 kirjoitti:
Miten "läski"? Paljonko painat?
En tiedä. 95 kiloa se taisi olla joskus uuden vuoden aikoihin.
Luulen, että se tulkitaan kai suoraan joksikin epämiehekkyydeksi, testosteronin puutteeksi tai joksikin vastaavaksi. Ei nyt tietenkään mitään Chewbacca-luokkaa saa olla, mutta vähän kuitenkin, että naiset ylipäätään tajuaisivat, että tuossa on joku mies, eikä ns. nörttineutri.
- l
Ootsä kyl ihan miehekäs ja tarpeeks karvoja eATMe.
- yh-84
plussat
- normaalivartalo (164/54)
- vahvat ja tuuheat hiukset
- jalat
miinukset
- löysä maha ja peppu
- pyöreä naama siis piirteet
- iho todella vaalea
Ja joo tiedän millä se löysyys lähteekropasta mutta kun ei tuota aikaa yh-äitinä yksinkertasesti ole!- 30v.
Mulla taas ei yh-äitinä löysyyttä ole enää yhtään, kun lapsia on nostellut ja koko päivän juoksee perässä ja nostelee tavaroita ja itse syö mitä ehtii siinä sivussa. Käyn tosin jumpallakin, kun se on hyvä tapa ladata akkuja ja kuntokeskukissa on lapsiparkki juuri meitä varten.
- iikroskapostirobotti
Nääh, tylsää jaotella ihmisiä positiivisiin ja negatiivisiin puoliin. Kauneus on katsojan silmässä: joitakin vaaleus, hintelyys tai rehevyys saattavat miellyttää.
No, tästäkin huolimatta mielestäni plussan puolella ovat
paksut, pitkät hiukset
silmät
atleettinen vartalonmuoto
ja miinusta
- tasapaksuus
- lyhyt kaula
- leukaperät
Mutta kokonaisuus ratkaisee, enkä välttämättä muuttaisi mitään, koska sitten en olisi enää minä. - ajfa
Mies 39
Plussaa:
182cm 80kg
Ulkonäkö
Iho
Miinusta:
Siniset silmät
Naurava suu
Pilke silmäkulmissa - sir_eino
Plussat: Tummuus, kroppa, silmät
Miinukset: 175cm pituus, iso nenä, voimakas parrankasvu ja karva on tietenkin pikimustaa... Vittu.- y35yh3qwehewq
Einolla on pikimusta vittu. No siinä onkin miehelle miinusta kerrakseen.
- 30v.
Se on kyllä aika pitkä miinus miehessä...
- jackaroo
Ikä: 26
Plussat:
Pituus (180 cm)
Siniset silmät
Hyvä ryhti
Miinukset:
- Kaljuuntuminen alkaa tulla näkyväksi varmaan tässä parin vuoden sisällä (sukuvika)
- Vähän vatsamakkaroita (painoa nyt 76kg ja vähenee)
- En ole lihaksikas (salilla käynnin aion aloittaa tässä kuussa) - ES
sirous
hyvä iho
tissit
- lyhyys
- luonnostaan maantienväriset hiukset (jollei aurinko haalista/en värjää vaaleammiksi tai en värjää punertaviksi)
- ei mitkään metrisääret- ......
Mmmm, ES:n tissit. Nams. Onko sulla hyvä pyllykin?
- ES
...... kirjoitti:
Mmmm, ES:n tissit. Nams. Onko sulla hyvä pyllykin?
Pylly, on.
Miinuslistasta unohtui huulet (ehkä tärkein, miten ihmeessä unohtui). Alahuuli paljon paksumpi kuin ylä. Kompleksi ollut lapsesta asti. - ES Jonnelle kysymys
ES kirjoitti:
Pylly, on.
Miinuslistasta unohtui huulet (ehkä tärkein, miten ihmeessä unohtui). Alahuuli paljon paksumpi kuin ylä. Kompleksi ollut lapsesta asti.Millaiset kolme plussaa ja kolme miinusta kuvaisi sinun haluamaasi miestä?
- ES
ES Jonnelle kysymys kirjoitti:
Millaiset kolme plussaa ja kolme miinusta kuvaisi sinun haluamaasi miestä?
empaattisuus
kiinnostunut taiteesta/kulttuurista
hyvä perse
-naisvihainen lutkailija
-mölö mölö
-huono perse - ES
ES Jonnelle kysymys kirjoitti:
Millaiset kolme plussaa ja kolme miinusta kuvaisi sinun haluamaasi miestä?
Psyykkisesti, sosiaalisesti vai fyysisesti?
- oikeeeeee ES
ES kirjoitti:
empaattisuus
kiinnostunut taiteesta/kulttuurista
hyvä perse
-naisvihainen lutkailija
-mölö mölö
-huono perseTrolli... Mutta varsin hyvä!
- ES jonnelle kysymys
ES kirjoitti:
Psyykkisesti, sosiaalisesti vai fyysisesti?
Kaikkia kaksi kappaletta.
j.k Ootko juonut monta ES tänään? Päriseekö? - ES
ES jonnelle kysymys kirjoitti:
Kaikkia kaksi kappaletta.
j.k Ootko juonut monta ES tänään? Päriseekö?En juo ES-juomaa. En ollut koskaan kuullutkaan ES-energiajuomasta ennen kuin tulin tälle palstalle.
Joitain vastauksia:
Psyykkisesti
empatiakykyä (täytyy olla)
äly/taiteellisuus/huumori (vaikea valita); ja rehellinen, luotettava
Sosiaalisesti:
täytyy haluta tulla ihmisten kanssa toimeen, kyllä.
Vaikka olisi "ujo" tai "intovertti", niin eihän se tarkoita sitä, että automaattisesti ei tulisi muiden kanssa toimeen yhtään sen enempää kuin että kaikki hölösuu-päällepäsmärit olisivat pidettyjä ihmisiä.
Fyysisesti:
käsivarret, ylävartalo
Ne ovat minusta mielenkiintoisimmat miehen kropassa. En tarkoita sitä, että pitäisi olla treenattu tms., ihan tavallinen tai hinteläkin mies kävisi. Minun silmissäni ne erottuvat eniten naisen vartalosta tai saavat eniten aikaan turvallisuuden tunteen. - ES jonnelle kysymys
ES kirjoitti:
En juo ES-juomaa. En ollut koskaan kuullutkaan ES-energiajuomasta ennen kuin tulin tälle palstalle.
Joitain vastauksia:
Psyykkisesti
Sosiaalisesti:
Vaikka olisi "ujo" tai "intovertti", niin eihän se tarkoita sitä, että automaattisesti ei tulisi muiden kanssa toimeen yhtään sen enempää kuin että kaikki hölösuu-päällepäsmärit olisivat pidettyjä ihmisiä.
Fyysisesti:
käsivarret, ylävartalo
Ne ovat minusta mielenkiintoisimmat miehen kropassa. En tarkoita sitä, että pitäisi olla treenattu tms., ihan tavallinen tai hinteläkin mies kävisi. Minun silmissäni ne erottuvat eniten naisen vartalosta tai saavat eniten aikaan turvallisuuden tunteen.Empatiakykyä tarvitaan, mitä se on.. Nahkahousu bodari ymmärtää kauniiden kenkien päälle. Empatia herää miehessä kun hottis pyörittää pyllyään...
Naisten kanssa menestyy kun ymmärtää naista. Korkkarit jalkaan ja menoks!
Mistä saisi lisää empatiaa? Tarvitaan oikeat releet ymmärtää the game kuten Strauss sanoo, - ES
Empatiakykyä tarvitaan, mitä se on.. Nahkahousu bodari ymmärtää kauniiden kenkien päälle. Empatia herää miehessä kun hottis pyörittää pyllyään...
Naisten kanssa menestyy kun ymmärtää naista. Korkkarit jalkaan ja menoks!
Mistä saisi lisää empatiaa? Tarvitaan oikeat releet ymmärtää the game kuten Strauss sanoo,Mölömölömööö.
- ES jonnelle kysymys
ES kirjoitti:
Mölömölömööö.
Et siis osaa määritellä empatiaa? Sanot että haluat jotain kuitenkaan et tiedä mitä haluat?
Kokeile joskus juoda ES. Melkein kuin viinaa joisi. Pärisee!! - .......
ES kirjoitti:
Mölömölömööö.
Onko sulla ES sellaisia jotain seksikkäitä vaatteita varastossa. Kerro millaisia. Lupaan olla masturboimatta tekstiäsi lukiessa.
- ES
Et siis osaa määritellä empatiaa? Sanot että haluat jotain kuitenkaan et tiedä mitä haluat?
Kokeile joskus juoda ES. Melkein kuin viinaa joisi. Pärisee!!Empatia on sitä, että pystyy asettumaan toisen ihmisen asemaan. Ikään kuin mönkimään toisen nahkoihin. Tuntee jotain siitä miltä toisesta tuntuu, mitä olisi olla toinen.
- ES
....... kirjoitti:
Onko sulla ES sellaisia jotain seksikkäitä vaatteita varastossa. Kerro millaisia. Lupaan olla masturboimatta tekstiäsi lukiessa.
Ei ole. Mikä sitten kenestäkin on seksikästä.
- runk runk runk
ES kirjoitti:
En juo ES-juomaa. En ollut koskaan kuullutkaan ES-energiajuomasta ennen kuin tulin tälle palstalle.
Joitain vastauksia:
Psyykkisesti
Sosiaalisesti:
Fyysisesti:
käsivarret, ylävartalo
Ne ovat minusta mielenkiintoisimmat miehen kropassa. En tarkoita sitä, että pitäisi olla treenattu tms., ihan tavallinen tai hinteläkin mies kävisi. Minun silmissäni ne erottuvat eniten naisen vartalosta tai saavat eniten aikaan turvallisuuden tunteen.Kui vanha sä es oot? Ei oikein tekis mieli runkata jollekin 40 ämmälle
- ES jonnelle kysymys
ES kirjoitti:
Empatia on sitä, että pystyy asettumaan toisen ihmisen asemaan. Ikään kuin mönkimään toisen nahkoihin. Tuntee jotain siitä miltä toisesta tuntuu, mitä olisi olla toinen.
NAiset sanoo nussijamestareita empaattisiksi. Olisiko Strauss oikeassa siinä pitää understand the players että voi onnistua gameissa? Empaattinen menestyjä saa naiselle hyvän olon ymmärtämällä mistä ei saa puhua? hyshys niin hottis sujahtaa käsipuoleen.
- ..........
ES kirjoitti:
Ei ole. Mikä sitten kenestäkin on seksikästä.
Tarkoitinkin, että sinun mielestäsi seksikästä. En puhu alusvaatteista, vaan esim. joku hame tms. mitä nyt naiset ostaa itselleen ajatellessaan että "tämä päällä kun lähden kaupungille niin käännän katseet".
- ES
runk runk runk kirjoitti:
Kui vanha sä es oot? Ei oikein tekis mieli runkata jollekin 40 ämmälle
Olen n.50v. mutta nuorekas ;)
- 5y3q5yq3ytgqytg
NAiset sanoo nussijamestareita empaattisiksi. Olisiko Strauss oikeassa siinä pitää understand the players että voi onnistua gameissa? Empaattinen menestyjä saa naiselle hyvän olon ymmärtämällä mistä ei saa puhua? hyshys niin hottis sujahtaa käsipuoleen.
No eikö se nyt ole selvää ettei kannata möläyttää kaikkea mitä mieleen juolahtaa, ei ainakaan mitään negatiivistä. Ei siihen mitään oppaita tarvita.
- ES
ES kirjoitti:
Olen n.50v. mutta nuorekas ;)
Nöf nöf.
- ES jonnelle kysymys
5y3q5yq3ytgqytg kirjoitti:
No eikö se nyt ole selvää ettei kannata möläyttää kaikkea mitä mieleen juolahtaa, ei ainakaan mitään negatiivistä. Ei siihen mitään oppaita tarvita.
Miesten kanssa ollaan rehdisti kuin ellun kanat. Se on hyvä. Naisten kanssa hyvä jätkä ei ole miesten kanssa hyvä. Toisinpäin myös. Näin se on nähdäkseni. Game over.
- uffaffaaaa
Miesten kanssa ollaan rehdisti kuin ellun kanat. Se on hyvä. Naisten kanssa hyvä jätkä ei ole miesten kanssa hyvä. Toisinpäin myös. Näin se on nähdäkseni. Game over.
Ei saa muuttaa käytöstään eri tilanteissa ja eri ihmisten kanssa? Onxe niinq epäaitoo? "Hei mä haluun olla aito ja haukkua naisia jos siltä tuntuu!!"
- Gordon Gekko
ES kirjoitti:
Joitain vastauksia:
Psyykkisesti
Sosiaalisesti:
Fyysisesti:
käsivarret, ylävartalo
Ne ovat minusta mielenkiintoisimmat miehen kropassa. En tarkoita sitä, että pitäisi olla treenattu tms., ihan tavallinen tai hinteläkin mies kävisi. Minun silmissäni ne erottuvat eniten naisen vartalosta tai saavat eniten aikaan turvallisuuden tunteen.Mä olen näköjään aika lailla sun ihannemies! Älykkyys on parempi kyllä jättää muiden arvioitavaksi.
- ES
Gordon Gekko kirjoitti:
Mä olen näköjään aika lailla sun ihannemies! Älykkyys on parempi kyllä jättää muiden arvioitavaksi.
GG on listallani..
- also_sprach_jungfrau
Miehet töksäyttelevät toisilleen ihan mitä mieleen juolahtaa? Ei ihme, että annatte toisillenne niin herkästi turpiin.
- 30v.
Gordon Gekko kirjoitti:
Mä olen näköjään aika lailla sun ihannemies! Älykkyys on parempi kyllä jättää muiden arvioitavaksi.
Mitä olen huomannut, niin esität yleensä ihan fiksuja ja asiallisia kommentteja.
- Gordon Gekko
30v. kirjoitti:
Mitä olen huomannut, niin esität yleensä ihan fiksuja ja asiallisia kommentteja.
Kiitos! Asiavaihteen silloin tällöin päällä ollessa ehkä niin.
- jöy maaan 24v
hyvä iho
miehekäs kroppa
minullakin, kuten aiemmin kirjoittanut, pitkät silmäripset
ja miinuksia
- lyhyys 172cm
- pieni leuka
- paksut huulet. (kalahuuli) - Tyttönen_82
Plussat:
Isot ruskeat silmät
Pitkä ja hoikka
Kurveja löytyy oikeista kohdista
Miinukset:
- Hiusten laatu voisi olla karheampi, kun niitä kerta on paljon niin näyttäisivät oikeasti tuuheammilta
- Tummat silmänaluset
- Taipumus saada luomia, joita kyllä käyn poistamassa - Ouveur and out
Mies, 44
punaiset hiukset (ja karvoitus)
nuorekas, terve iho
omat hampaat
-kellertävät hampaat
-lihakseton olemus
- -- blondi mies
Eikö punaiset hiukset miehellä ole vähän nolot? Ei millään pahalla...
- hgsgtttt4
blondi mies kirjoitti:
Eikö punaiset hiukset miehellä ole vähän nolot? Ei millään pahalla...
Eikö blondimies ole vähän nolo...
- blondi mies
hgsgtttt4 kirjoitti:
Eikö blondimies ole vähän nolo...
On tietty, mutta ei sentään niin nolo kuin puna tukkainen.
- ?_?
Musta punaiset hiukset ja ihokarvat miehellä on hot :)
- fsgshshjkalalal
?_? kirjoitti:
Musta punaiset hiukset ja ihokarvat miehellä on hot :)
Äklöt!
- Tytsy 23
Punaiset hiukset ja karvoitus on iso miinus.
- gsjmfjfdjfsgj
Ikä: 35
plussat:
pituus (188 cm)
vartalo (115 kg)
nuorekas
miinukset:
Ei ole. No hampaat on vähän huonot. - Mettis..
Nainen 40v.
näyttävä tukka, pitkä ja tuuhea, hiukan luonnonkihara
kasvot ja syvän vihreät silmät
tiimalasi
-aika natiainen
-pienet rinnat (mutta nätit)
-afrikkalaismallinen takapuoli- puuma boy friend
Kerro Mettis kolme plussaa ja kolme miinusta miehelle jonka haluaisit?
- Afrikaano
Minkälainen on afrikkalaismallinen takapuoli? Onko se tällainen http://inanna.virtualave.net/malta36.jpg
- Mettis..
Afrikaano kirjoitti:
Minkälainen on afrikkalaismallinen takapuoli? Onko se tällainen http://inanna.virtualave.net/malta36.jpg
Ei. Vaan sellainen, joka on takapuolella.
- ........
Mettis.. kirjoitti:
Ei. Vaan sellainen, joka on takapuolella.
Eli tällainen : http://forladiesbyladies.com/wp-content/uploads/2009/06/17750910italydsc00522.JPG
- :)
........ kirjoitti:
Eli tällainen : http://forladiesbyladies.com/wp-content/uploads/2009/06/17750910italydsc00522.JPG
Enempi tuollainen juu, ei noin leveä kumminkaan.
"Afrikkalainen malli" ilmaantuu siis lähinnä taakse. - Gordon Gekko
"- afrikkalaismallinen takapuoli"
Vaihda nyt ihmeessä plussan puolelle tuo! Vaikka makuasiahan se kai on. - Mettis..
Gordon Gekko kirjoitti:
"- afrikkalaismallinen takapuoli"
Vaihda nyt ihmeessä plussan puolelle tuo! Vaikka makuasiahan se kai on.Ei sinänsä huono.. Mutta vähempikin riittäisi.. ;)
- Ylipainoinen blondi
Plussat!
Kapea uuma...on siis vyötärä ja lanne.. :)
Aito blondi! Hih!
Mahtava luonne!
Miinukset...nyt täytyy oikien miettiä...hmm...
Selluliitti reisissä
Maksaläikkä otsassa kesäisin (ei hirveesti huomaa, kun kuitenkin rusketun tosi hyvin)
Yksinhuoltaja ja lievästi ylipainoinen - ?_?_+_p
Sukupuoli: nainen
aistikkaat, täyteläiset huulet (joita on pirun vaikea pitää hyvässä kunnossa näissä Suomen viimoissa)
juuri sopivan mittainen monelle eurooppalaiselle miehelle (168cm) ja somat satsumit melonien sijaan
sirot kädet ja pitkät sormet
- huono iho, etenkin naama rasvoittuu liian nopeaan (vaikeaa pitäää meikki hyvännökäisenä)
- hiukset, jotka eivät pysy kampauksissa ja rasvoittuvat liian nopeaan. Ilmavuus ja elävyys puuttuu tukasta
- liian leveä lantio suhteessa muuhun kroppaan - <jxjk
Plussat:
Luonnostaan tuuheat, hyväkuntoiset, kiiltävät hiukset
Kauniit silmät
Sirot kädet
Miinukset:
- Ylipainoinen
- Isot rinnat ja isohko maha
- Olematon peppu- Reipas Poikamies
Lääh ;)
- ...........
nainen 31
silmät
hiukset
tissit (80c-d)
-lyhjyt (162)
-pikkasen pläski (67)
-lättäperse - Darth
Ei ylipaino ongelmia
Paksu tukka, ei kaljuuntumista
Kärsin katsoa naamaani peilistä
- Kuiva iho
- Liiankin hoikka
- Hiukset sekaisin aamuisin ja kieltäytyvät yhteistyöstä- 462waw26y7
aika heikolta kuulostaa jos plussatkin on tuolla tavalla negatiivisten kautta määritelty (voisit lisätä vielä että ei erektio-ongelmia eikä jalkasilsaa)
- Darth
462waw26y7 kirjoitti:
aika heikolta kuulostaa jos plussatkin on tuolla tavalla negatiivisten kautta määritelty (voisit lisätä vielä että ei erektio-ongelmia eikä jalkasilsaa)
Itsensä kehuminen on minulle vaikeaa. Olen ylipäänsä erittäin kriittinen itseäni kohtaan. En minä muutoin yksin välttämättä olisikaan. Tosin myös sinä saivartelet.
- 64w26tw2at
Darth kirjoitti:
Itsensä kehuminen on minulle vaikeaa. Olen ylipäänsä erittäin kriittinen itseäni kohtaan. En minä muutoin yksin välttämättä olisikaan. Tosin myös sinä saivartelet.
En saivartele. Nuo sun plussat ei vaan edes vaikuta plussilta vaan joltain plussan ja miinuksen välimuodoilta.
- Darth
64w26tw2at kirjoitti:
En saivartele. Nuo sun plussat ei vaan edes vaikuta plussilta vaan joltain plussan ja miinuksen välimuodoilta.
No kiitoksia tiedosta. Jos se antaa sellaisen mielikuvan, olet varmaankin oikeassa. Valitettavasti mä en sitten keksi mitään hyvää itsestäni. Vaihtoehto olisi ollut jättää kokonaan vastaamatta. Mä olen negatiivinen ihminen, jonka sisällä asuu pieni Grouchy smurffi. Grouchy Smurffini sanoo: "Minä vihaan plussia!"
- Gordon Gekko
Plussat:
- Kroppa on ihan ok kunnossa, vaikkei valtavia lihasmassoja olekaan.
- silmät
- tulen toimeen pärstäni kanssa muutenkin, paitsi...
Miinukset:
- ...nenää voisi fiksata
- keskimittaa lyhyempi
- hiusraja on alkanut siirtymään taaksepäin.- ffsdeee7
Miten pitkä?
- GG
ffsdeee7 kirjoitti:
Miten pitkä?
172cm
- Oikeampi GG
GG kirjoitti:
172cm
Itse asiassa 174, mutta oikeille hoodeille meni. Eli aika pätkä, jos suoria ollaan.
- ES
Oikeampi GG kirjoitti:
Itse asiassa 174, mutta oikeille hoodeille meni. Eli aika pätkä, jos suoria ollaan.
Nam.
- pirun sosiaalistajat
Oikeampi GG kirjoitti:
Pätkät on hyvän kokoisia. Laita se plussaksi.
- ES
pirun sosiaalistajat kirjoitti:
Mullekin pätkämies on plussaa, vaikken pitempiä miehiä sentään dissaile pelkän pituuden takia.
- Gordon Gekko
:) Keskimittaiset tai lyhyemmät naiset ei ole näyttäneet niin piittaavan miehen pituudesla, mutta kai aika yleisesti halutaan itseä pidempi mies.
- hasdjgjycdg
Gordon Gekko kirjoitti:
:) Keskimittaiset tai lyhyemmät naiset ei ole näyttäneet niin piittaavan miehen pituudesla, mutta kai aika yleisesti halutaan itseä pidempi mies.
Pätkämiehille kelpaa vain piiiiitkät naiset.
- sir_eino
hasdjgjycdg kirjoitti:
Pätkämiehille kelpaa vain piiiiitkät naiset.
No ei se nyt ihan noin ole. Tavallaan pitkä nainen kiehtoo koska jos hankin lapsia niin toivoisin että jos se on poika niin lapsi olisi isäänsä paremmilla pituusgeeneillä varustettu.
Mutta nytkin sitten tapailen aika lyhyttä tyttöä. - hgfghrtrr
sir_eino kirjoitti:
No ei se nyt ihan noin ole. Tavallaan pitkä nainen kiehtoo koska jos hankin lapsia niin toivoisin että jos se on poika niin lapsi olisi isäänsä paremmilla pituusgeeneillä varustettu.
Mutta nytkin sitten tapailen aika lyhyttä tyttöä.Paljonko on "aika lyhyt"?
- sir_eino
hgfghrtrr kirjoitti:
Paljonko on "aika lyhyt"?
En tiedä tarkalleen kuinka pitkä se nainen on. Ehkä 160cm? Minua siis selvästi lyhyempi, myös korot jalassa.
- 30v.
Oikeampi GG kirjoitti:
En vieläkään ymmärrä, mitä pätkää on yli 170cm miehessä... n(165/55)
- m30.
Ikä: 30
plussat:
normaalipainoisuus, tarkoittaen että olen suunnilleen siinä kondiksessa, että läskifanaatikko ei voi vielä haukkua läskiksi, ja "Miehen pitää olla Miehen kokoinen" ajattelusuunnan fundamentalisti ei ehkä kehtaa haukkua ruipeloksi
paksut hiukset, edelleen päässä
miinukset:
- keskipituutta lyhyempi pituus
- silmälasit
- ihon kanssa välillä atopiaongelmia ja kuivuutta
- taipumus omenalihavuuteen, omena kasvaa jo siinä vaiheessa kun ei vielä ole oikeasti läski - mmyah
Nainen, 19
Plussat:
Pitkät sääret
Huulet
Ryhti
Miinukset:
- Katkeilevat kynnet
- Ohuet hiukset
- Iso perse (ei kuitenkaan leveys suunnassa, onneksi)- sir_eino
Olet aika kuuma. Jos olisin kymmenen tai edes viisi vuotta nuorempi, alkaisin vongata sinua välittömästi punkkaani... eikun kahville.
- BullM
Mies 38v
Plussat
upea kroppa 182cm 95kg tiukka
komeat kasvot
miehekäs ulkonäkö
Miinukset
ei liity ulkonäköön
- pelimies
- seksiaddikti
- varattu- Me
Eli, olet sika, Aamen!
- 30v.
Ihailtavaa rehellisyyttä silti
- RookerMoore
"Mielestäni olet hintelä ja hintelyys on miinusmerkkinen asia!"
Omasta mielestäni olen hoikka ja sillä selvä. Ja pidän sitä plussana! pitkät luonnonkiharat hiukset (tosin tarttis käydä hoidattamassa parturissa)
lenkkeilystä johtuen jalat hyvässä kunnossa
huulet
- hieman vatsaa
- olemattomat lihakset yläkropassa ja pienet kädet
- parta ei kasva
- pituus (175)
- skolioosi (näkyy huonona ryhtinä)- Hämärän rajoilta
Tähän voisi jopa vastata, vaikka hyvien puolien kaivaminen aiheuttaakin päänvaivaa.
"Mies", tarkkaa ikää en kerro mutta vähän aloittajaa vanhempi.
Plussia:
Pääpiirteittäin sopusuhtainen ruumiinrakenne, ei merkittävästi yli- tai alipainoa. Lihasten puuttumista en koe niin häiritseväksi, että viitsisin asialle jotakin tehdä.
Olisi helppo ostaa vaatteita, jos sitä harrastaisin. Toisin kuin pitkäjalkaisen veljeni minun ei tarvitsisi kiertää maakunnan kaikkia liikkeitä edes yksien sopivien housujen löytämiseksi.
Tämä nyt ei liity sinänsä ulkonäköön, sillä vaikka en pahemmin osta vaatteita, jonkinlaisia kuitenkin ympärivuotisesti käytän. Jotta listaan kuitenkin saataisiin kolmas kohta, mainittakoon että siittimeni pärjäisi vertailussa missä päin maailmaa tahansa. Kohtalonironiaa: mitä tekee Ferrarilla jos ei ole ajokorttiakaan.
Miinuksia:
- Pituus. Vähän yli 170-senttinen vain on liian lyhyt, ellei satu olemaan Tom Cruise tai Kimi Räikkönen. Yksi syy miksi en hanki lihaksia on, että tahdon viestittää maailmalle olevani sinut pätkyyteni kanssa. Kun vastaan tulee lyhyt bodattu mies, KAIKKI ajattelevat kehonrakennuksen syyksi napoleonkompleksiset itsetunto-ongelmat, mikä tietysti totta onkin.
- Ruma naama tai oikeastaan koko pää. Savolaisen nenän ja muun ihon, ruston ja lihaksen tasolla olevan kirurgia voisi korjata, mutta kallon muodolle hekään tuskin mitään mahtavat.
- Paksut ja karvaiset jalat, jotka eivät ole millään lailla linjassa sen enempää muun kehoni mittakaavan kuin karvoituksenkaan kanssa. Muistelisin asian olleen näin jo ennen lenkkeilyä, joten yksipuolinen liikunta lihasten epätasaisen jakauman syynä ei selitä. Karvojen selitys on luultavasti korpisissa geeneissä: sukuni on seudulta, jossa kahlattiin kesät talvet vyötäröä myöten lumessa ennen kuin housuista oli kuultukaan (ensimmäiset maininnat niistä löytynevät paikallisista kirkonkirjoista jostakin 1950-luvulta, kun Tyrvänkyrön aikansa radikaali, naisille osittaista äänessäolo-oikeutta kannattanut nuori isäntä teki historiallisen antropologisen matkansa kirkonkylälle).- palstan lutkat
Tunnuksesi alaston suomessa? Emme usko muuten.
- Hämärän rajoilta
palstan lutkat kirjoitti:
Tunnuksesi alaston suomessa? Emme usko muuten.
En kai minä sitä nyt kaikille kerro.
Jos tahtoo arvuutella, tässä jotakin vihjeeksi: http://www.youtube.com/watch?v=Kh80jJNgRrY
Tämän enempää en aiheesta aio sanoa. - lutkalutka
Hämärän rajoilta kirjoitti:
Jos tahtoo arvuutella, tässä jotakin vihjeeksi: http://www.youtube.com/watch?v=Kh80jJNgRrY
Tämän enempää en aiheesta aio sanoa.No mhöh.
- tunnustelija111
Hämärän rajoilta kirjoitti:
Tämän enempää en aiheesta aio sanoa.Tunnus = sledgehammer? :)
- 30v.
Unohdit asennvian itseäsi kohtaan! Aikuisen miehen ei tarvitse olla kaunis vaan mies saa olla persoonallisen näköinen. Alat vaan pitää itsestäsi huolta, korjaat ryhdit itsevarmaksi ja alat katsella sopivan pituisia naisia, jotka kuolaavat sitten reisilihaksiesi perään. Ei mitään ongelmaa.
- pirun sosiaalistajat
pitkät jalat
pitkät hiukset
korkeat poskipäät
- liian pyöreä (=normaalipainoinen, mutta tottunut olemaan hoikempi...)
-liian vaalea (=brunette, mutta haluaisin olla mustatukkainen...)
-liian rintava (B-kuppi olisi kiva...)- dfhgyudfvgc
Värjää hiukset!
- pirun sosiaalistajat
dfhgyudfvgc kirjoitti:
Värjää hiukset!
Ei mustat hiukset sopisi mun ihonväriin...
- Gordon Gekko
"-liian rintava (B-kuppi olisi kiva...)"
Tätä onkin harvemmin nähty miinuksissa...ainakaan miesten listauksissa. - ES
Ei mustat hiukset sopisi mun ihonväriin...
Mäkin olen (aina) halunnut olla mustatukkainen. Minulla olisi sellaiset korpinmustat hiukset. Mutta ei minullakaan sovi ihonväriin, näyttäisin varmaan todella omituiselta.
- pirun sosiaalistajat
Gordon Gekko kirjoitti:
"-liian rintava (B-kuppi olisi kiva...)"
Tätä onkin harvemmin nähty miinuksissa...ainakaan miesten listauksissa.Musta rintavuus on jotenkin epäsuhtaista, kun muuten olen pienehkö...
- Gordon Gekko
Musta rintavuus on jotenkin epäsuhtaista, kun muuten olen pienehkö...
Mun eksä sanoi juuri samoin. Tuo on kuitenkin aika positiivinen ongelma...
- pirun sosiaalistajat
ES kirjoitti:
Mäkin olen (aina) halunnut olla mustatukkainen. Minulla olisi sellaiset korpinmustat hiukset. Mutta ei minullakaan sovi ihonväriin, näyttäisin varmaan todella omituiselta.
Mulle on tää halu olla mustatukkainen on tullut varmaan siitä, että osa serkuistani on mustatukkaisia... ja olin lapsena aina heille kateellinen. :)
- pirun sosiaalistajat
Gordon Gekko kirjoitti:
Mun eksä sanoi juuri samoin. Tuo on kuitenkin aika positiivinen ongelma...
No joo... lohtuhan se on sekin, etteivät muut pidä sitä välttämättä kovin pahana ongelmana. :)
- ES
Mulle on tää halu olla mustatukkainen on tullut varmaan siitä, että osa serkuistani on mustatukkaisia... ja olin lapsena aina heille kateellinen. :)
Mun sielu on mustatukkainen.
- sir_eino
ES kirjoitti:
Mulla on korpinmustat hiukset, luonnostaan. Ja siniset silmät. Useammin kun kerran joku on kysynyt että kumpi ei ole aito. Tukka vai silmät. Vastaus on että molemmat ovat. Joskus olen pelleillyt ja laittanut ruskeat piilarit. Silloin minua on luultu yleensä ulkomaalaiseksi. Heh.
No, noiden värien kanssa on kyllä käynyt ihan helvetin hyvä tuuri. Siskot ja mutsi on myös tosi tummia. - sir_eino
Musta rintavuus on jotenkin epäsuhtaista, kun muuten olen pienehkö...
Pienehkö mutta isot tissit kuulostaa todella hyvältä. Siis todella hyvältä... Lääh.
- gtgb
sir_eino kirjoitti:
Mulla on korpinmustat hiukset, luonnostaan. Ja siniset silmät. Useammin kun kerran joku on kysynyt että kumpi ei ole aito. Tukka vai silmät. Vastaus on että molemmat ovat. Joskus olen pelleillyt ja laittanut ruskeat piilarit. Silloin minua on luultu yleensä ulkomaalaiseksi. Heh.
No, noiden värien kanssa on kyllä käynyt ihan helvetin hyvä tuuri. Siskot ja mutsi on myös tosi tummia.Oletko värjännyt ikinä hiuksia?
- pirun sosiaalistajat
sir_eino kirjoitti:
No, noiden värien kanssa on kyllä käynyt ihan helvetin hyvä tuuri. Siskot ja mutsi on myös tosi tummia.Joo, mun isä on myös tumma, silmät tosin ruskeat. Mutta meni sitten mokoma naimaan blondin. No, ei pidä valittaa, jos olisi nainut jonkun muun, ei minua olisi olemassa. :) Pienenä lohtuna on sitten äidiltä saatu lievä punapigmentti!
- sir_eino
gtgb kirjoitti:
Oletko värjännyt ikinä hiuksia?
Jonkun verran shokkiväreillä. En usein. Kerran olin melkein vuorokauden blondi mutta silloinen naisystävä pakotti luopumaan siitä väristä heti.
Ei oikein toimisi hiusvärin täysi muutos kun muu karvoitus (kulmat, parta, jalat, munakarvat...) olisi edelleen pikimustaa. Toi väri on sillä tapaa hankala. Ja karvaa tosiaan kasvaa. Parta pitäisi ajaa joka päivä ja mulla on tosi tuuheat ja pitkät silmäripset mitä inhoan. - sir_eino
Joo, mun isä on myös tumma, silmät tosin ruskeat. Mutta meni sitten mokoma naimaan blondin. No, ei pidä valittaa, jos olisi nainut jonkun muun, ei minua olisi olemassa. :) Pienenä lohtuna on sitten äidiltä saatu lievä punapigmentti!
Mun isä näyttää nuoruudenkuvissaan muuten minulta mutta on ristiverinen. Saa aika hyvän käsityksen siitä miltä näyttäisin jos olisin vaalea. Äiti on vielä paljon tummempi kun minä.
- Paska jätkä
Mies
30
Hyvä ryhti
Leveähköt hartiat
Hymyilevät virneilevät silmät (kun on sillä tuulella)
- Liika vaaleus (iho ja karvoitus)
- Ei tarpeeksi kova ja miehekäs naama vaan pehmeänpuoleinen
- Leveä naismainen lantio joka saa aikaiseksi tasapaksun vaikutelman
*naisena olisin perussuominainen varmaan, mutta miehenä ihan paskan arvoinen - toinen paska jätkä
"naisena olisin perussuominainen varmaan, mutta miehenä ihan paskan arvoinen"
Hyvin sanottu! - pohjan akka
Nainen 48 v. Plussat: hoikka, suuret silmät, upea suu. Miinukset: pienet rinnat, kädet ja jalat liian isot,lihaksikas. Vanhaksi naiseksi kuitenkin upea pakkaus.
- BambiAmaalia
täyteläiset, turpeat, suudeltavat huulet
mantelinmuotoiset, siniset, vinot kissasilmät
upeat, laineikkaat, eebenpuunmustat hiukset
- pienet, terhakat, kiinteät rinnat
- täydellisen puolipallon muotoinen peppu --> vaikea löytää farkkuja, kun kaikki suunniteltu lättäperseille
- ihanteellinen tiimalasimalli 90-60-90 vartalossa--> kerää kaikkien miesten katseet, mikä ahdistaa
Ah, elämäni on melkko rankkaa tällaisena rumiluksena.- Provo detective
Ihan hyvä provo, mutta vinot silmät kuuluu miinuksen puolelle.
- Viekas Kettu
Provo detective kirjoitti:
Ihan hyvä provo, mutta vinot silmät kuuluu miinuksen puolelle.
Happamia, sanoi ATM kun sillipurkkiin kurkotti mutta omaan käteen kapsahti.
- also_sprach_jungfrau
siro/hoikka; tykkään siitä, kun kaula näyttää pitkältä ja solis- ja ranneluut ovat hieman ylikorostuneet
jotkin osa-alueet naamassa, esim. paksut huulet ja korkeat poskipäät, silmienkin väri muuttunut ihan kivaksi
jonkinlaiset rinnat, joiden olemassaolo korostaa solisluita
- notkoselkä ja vähän liian iso takapuoli => naurettava ankkamainen yhdistelmä
- yleinen riittävän pituuden puute: jalat, sormet jne. ovat normaalit mutta haluaisin niiden olevan pitkät (onneksi ei tarvitse murehtia peniksestä)
- typerä naamakokonaisuus- pirun sosiaalistajat
Oi, pitkä kaula on kyllä kaunis!
- Gordon Gekko
Siro, paksut huulet ja korkeat poskipäät - ooo namnamnam.
- sir_eino
Siro nainen jolla on isot tissit ja paksut huulet? Haluan sinut. Nyt.
- also_sprach_jungfrau
Gordon Gekko kirjoitti:
Siro, paksut huulet ja korkeat poskipäät - ooo namnamnam.
Niin, *teoriassa*...
- also_sprach_jungfrau
sir_eino kirjoitti:
Siro nainen jolla on isot tissit ja paksut huulet? Haluan sinut. Nyt.
"Olemassaolevat tissit" ei ole sama kuin "isot tissit" :P
Älä nyt VAAN sano, että lupaava suhteenalku haparoi taas? Toivottavasti olen väärässä, mutta levottomat jutut kuulostaa taas vähän siltä... - ES
Audrey Hepburn! Ihanin nainen. Joskus googlasinkin jotain Hepburniin liittyen, jotain wiki-how -juttua. Vaalean on vaikea olla kuin Audrey.
Minun kaulani ei ole pitkä. Kaikki minussa on lyhyttä ja pientä. Joutsenkaulassa on jotain joka viittaa muuhun maailmaan kuin se, joka on juuri tämä tässä. - sir_eino
also_sprach_jungfrau kirjoitti:
"Olemassaolevat tissit" ei ole sama kuin "isot tissit" :P
Älä nyt VAAN sano, että lupaava suhteenalku haparoi taas? Toivottavasti olen väärässä, mutta levottomat jutut kuulostaa taas vähän siltä...Olin vain levoton. Suhteenalku voi hyvin. Melkein viisi viikkoa jo tapailtu. Eli reilu kuukausi. En edes muista milloin olisin ollut pelkästään yhden naisen kanssa näin pitkään. Edellisessä parisuhteessa kai.
- CC
Yläkroppa ihan jees kunnossa
Kuulemma lempeät kasvot
Pituudestani en luopuisi
-Pään sivuprofiili
-Jalat turhan hintelät, mutta ovat vahvistumaan päin
-Hartiat vois olla vähän leveämmät Luettele 3 positiivista asiaa ulkonäöstäsi ja 3 negatiivista asiaa ulkonäöstäsi.
vihreät silmät
hyvät hampaat
naisellinen vartalon malli
- pituus
- kengän koko
- "synnyttämättömän naisen" rinnat- RookerMoore
Eilen baarissa juttelin naiselle, jolla oli vihreät silmät kuten minullakin. Kun ihailin hänen silmiään, meni ns. pasmat sekaisin, enkä meinannut saada mitään järkeviä lauseita suustani, koska "hukuin" hänen silmiinsä.
Ehkä alkoholillakin oli osuutta asiassa, mutta vihreät silmät naisella ovat seksikkäät ja petolliset. :) RookerMoore kirjoitti:
Eilen baarissa juttelin naiselle, jolla oli vihreät silmät kuten minullakin. Kun ihailin hänen silmiään, meni ns. pasmat sekaisin, enkä meinannut saada mitään järkeviä lauseita suustani, koska "hukuin" hänen silmiinsä.
Ehkä alkoholillakin oli osuutta asiassa, mutta vihreät silmät naisella ovat seksikkäät ja petolliset. :)Se en ollut ainakaan minä :)
Eikös ruskeita silmiä sanota petollisiksi ja vihreitä vain kissansilmiksi tai jotain :)- RookerMoore
xena-183 kirjoitti:
Se en ollut ainakaan minä :)
Eikös ruskeita silmiä sanota petollisiksi ja vihreitä vain kissansilmiksi tai jotain :)Rupeaako sukat pyörimään jaloissa, jos miehellä on ruskeat nappisilmät? Ainakin kamunaiseni niin väittää.
RookerMoore kirjoitti:
Rupeaako sukat pyörimään jaloissa, jos miehellä on ruskeat nappisilmät? Ainakin kamunaiseni niin väittää.
Ei silmien väri mitään ratkaise :) Siis oikeasti. Muoto ja etäisyys tosistaan, ehkä. - Mutta tummat silmät ovat toki näyttävämmät kuin kovin vaaleat. - Siis tummansiniset, tummanvihreät, ruskeat, ja erityisesti jos ne ovat suurehkot ja yhdistettynä voimakkaisiin kulmakarvoihin. - Silloin miehen kasvot alkavat olla jo hyvin mielenkiintoiset :) Mutta paljon enemmän tarvitaan siihen, että minun tukisukkani alkavat rullata XD
- RookerMoore
xena-183 kirjoitti:
Ei silmien väri mitään ratkaise :) Siis oikeasti. Muoto ja etäisyys tosistaan, ehkä. - Mutta tummat silmät ovat toki näyttävämmät kuin kovin vaaleat. - Siis tummansiniset, tummanvihreät, ruskeat, ja erityisesti jos ne ovat suurehkot ja yhdistettynä voimakkaisiin kulmakarvoihin. - Silloin miehen kasvot alkavat olla jo hyvin mielenkiintoiset :) Mutta paljon enemmän tarvitaan siihen, että minun tukisukkani alkavat rullata XD
Itselläni on nuo kuvailemasi tumman vihreät silmät ja voimakkaat kulmakarvat, mutta ongelma itselläni on se, että iso tuulenhalkojani vie kaiken huomion. :D
RookerMoore kirjoitti:
Itselläni on nuo kuvailemasi tumman vihreät silmät ja voimakkaat kulmakarvat, mutta ongelma itselläni on se, että iso tuulenhalkojani vie kaiken huomion. :D
Tosiaan... Silloin naisen mielikuvitus alkaa harhailla jo paljon alemmas ja pois kauniista silmistäsi ;)
- sir_eino
xena-183 kirjoitti:
Mulla on aika isot ja ihan siniset silmät ja mustat kulmakarvat.
Ja iso nenä. Ja pitkät silmäripset.
- Mies1985
Vartalon yleisvaikutelma miehekäs; V-muotoa löytyy jossain määrin
Jalkoja on kehuttu
Naama toisinaan melko fiksunnäköinen
-Pienet rinnat (gynekomastia)
-Penis normaali
-Iho ei pysy ikuisesti nuorena ja vyötärö voisi olla vähän kapeampi- Nauroin makeasti
Mikä kuppikoko ja pidätkö liivejä? :D
- also_sprach_jungfrau
xena-183 kirjoitti:
typerää..
Samaa mieltä. Todella mautonta naljailua.
- Nauroin makeasti
also_sprach_jungfrau kirjoitti:
Samaa mieltä. Todella mautonta naljailua.
Mikäs tuossa.
Selvisi ainakin että miksi teinitytöt ei kiinnostu Mies1985:sta kun ne on kateellisia siitä että niillä on pienemmät tissit kuin hänellä :D - Nauroin makeasti
Nauroin makeasti kirjoitti:
Mikäs tuossa.
Selvisi ainakin että miksi teinitytöt ei kiinnostu Mies1985:sta kun ne on kateellisia siitä että niillä on pienemmät tissit kuin hänellä :DSamoin kun nuo miesten rinnat saattaa liittyä miehen estrogeenin tuotantoon niin arvaus on että hänellä on aika pieni siitiin... :D
Nauroin makeasti kirjoitti:
Samoin kun nuo miesten rinnat saattaa liittyä miehen estrogeenin tuotantoon niin arvaus on että hänellä on aika pieni siitiin... :D
...ja tieto on, että Sinulla on aika pieni mieli...
- Nauroin makeasti
xena-183 kirjoitti:
...ja tieto on, että Sinulla on aika pieni mieli...
Sun olis pitäny sanoa että eihän koolla ole merkitystä. Tissien tai peniksen. :D
Minulla on kylläkin aika suuri mieli. Tarvitsen vain vähän huvitusta. Nauroin makeasti kirjoitti:
Sun olis pitäny sanoa että eihän koolla ole merkitystä. Tissien tai peniksen. :D
Minulla on kylläkin aika suuri mieli. Tarvitsen vain vähän huvitusta.Osaatko nauraa itsellesi vai hankitko aina huvituksesi toisten kustannuksella ?
- Nauroin makeasti
xena-183 kirjoitti:
Osaatko nauraa itsellesi vai hankitko aina huvituksesi toisten kustannuksella ?
Toki osaan, muttei tässä asiassa voi oikein nauraa kun penis on hyvän kokoinen ja "rinnat" olemattomat.
Jos olisin tällainen ja olisin nainen niin sitten nauraisin itselleni :D mutta nyt täytyy tyytyä mies1985 kaltaiseen epämuodostumaan. Nauroin makeasti kirjoitti:
Toki osaan, muttei tässä asiassa voi oikein nauraa kun penis on hyvän kokoinen ja "rinnat" olemattomat.
Jos olisin tällainen ja olisin nainen niin sitten nauraisin itselleni :D mutta nyt täytyy tyytyä mies1985 kaltaiseen epämuodostumaan.Kerropa itsestäsi jokin naurettava yksityiskohta ! Minäkin haluaisin jotakin hauskuustusta, joka laittaisi tukisukat rullaamaan :)
- sir_eino
xena-183 kirjoitti:
Kerropa itsestäsi jokin naurettava yksityiskohta ! Minäkin haluaisin jotakin hauskuustusta, joka laittaisi tukisukat rullaamaan :)
En ole edellinen nimimerkki mutta ajelen rintakarvani. Tai mitään ajele, käytän vahaa.
Saa nauraa. sir_eino kirjoitti:
En ole edellinen nimimerkki mutta ajelen rintakarvani. Tai mitään ajele, käytän vahaa.
Saa nauraa.ARGH... Eli olet kaiken lisäksi masokisti ;)
Joo, minäkään en pidä miehellä rintakarvoista, joten onhan tuo ihan vastaavaa kuin... tai no... noo, mut aika karseaa toi vahaus. - Ei naurata.
Mutta kiitos piristyksestä ;)- Nauroin makeasti
xena-183 kirjoitti:
Kerropa itsestäsi jokin naurettava yksityiskohta ! Minäkin haluaisin jotakin hauskuustusta, joka laittaisi tukisukat rullaamaan :)
Terskani on niin suuri että sitä ei voi kutsua yksityskohdaksi :D
Ei tosin naurata kun se ei tahdo sopia oikein kenenkään värkkiin ihan heti :( - sir_eino
xena-183 kirjoitti:
ARGH... Eli olet kaiken lisäksi masokisti ;)
Joo, minäkään en pidä miehellä rintakarvoista, joten onhan tuo ihan vastaavaa kuin... tai no... noo, mut aika karseaa toi vahaus. - Ei naurata.
Mutta kiitos piristyksestä ;)Kasvaa hitaammin takaisin. En jaksa ajella niitä montaa kertaa viikossa.
- 3 + 3 kohtaa
Ikä: 34
Plussat:
Leikatut kynnet
Paino
Ei ihan babyface
(en ole koskaan saannut kehuja ulkonäköön liittyen..)
Miinukset:
- Ryhti
- Pihtipolvet
- Pituus ja paino (180 cm - 73 kg)
(vois jatkaa loputtomiin..) - nainen23:::
Nainen 23v
Plussat
- kauniit pistävän vihreät silmät
- urheilullinen kroppa: jalat ja vatsa timmissä kunnossa
- hyvä iho - näytän mielestäni ihan samalta oli minulla sitten meikkiä tai ei
Miinukset
- urheilullinen kroppa: leveät hartiat, tasapaksu keskivartalo
- olemattomat rinnat
- hieman luonnonkiharat/taipuisat/hankalat hiukset, aamuisin täysi katastrofi- Ruma jätkä
On kovia miinuksia sulla! ;)
Et varmasti löydä ketään...
Suurin piirtein kuvailee mun jotain ihannetta niin plussa kuin miinuskohdissa ja pitää noita jotenkin huonoina asioina.
- 30v.
kapea vyötärö ja kurvit kohdallaan, pienet rinnat, 165/55
paksut tummat hiukset
kauniit kasvonpiirteet, näyttävät pysyvän iänkin mukana
- toisinaan ihottumaa
- paljon luomia
- hampaissa kulumaa, olivat ennen täydelliset - +-
Ikä: 36
plussat:
komea
hyvännäköinen
kuuma
miinukset:
- - Bumppaaja
Flashback palstan limaisemmalta ajalta...
- ATMunster
Sukupuoli: Mies
Ikä:20
Plussat:
Miinukset:
- Pituus (175cm)
- Pyöreä vartalo (100 kg)
- Rasvainen iho - erittäin jees
nainen 36 v
plussat:
-naisellinen vartalo
-pitkät hiukset
-sielukkaat silmät
miinukset
- muutama ylimääräinen kilo
-paksuhkot reidet - mssawo
Ikä: 46
plussat:
hengitys höyryää pakkasessa, eli olen vielä elossa
omat hampaat suussa
kulmakarvat eivät ole päässeet kasvamaan yhteen
miinukset: huonokuntoiset hiukset, kalpea naama, arvet poskissa- Kauneutta arvostava
Kuvassasi ainakin on ihan kaunis nainen.
- fgjfbnfgh
Nainen 17v
Plussat:
-Hyvä urheilullinen kroppa (169/62)
-nätit huulet
-Hyvä perse
Miinukset:
-Rasvainen iho
-Naama näyttää sivuprofiilista aivan karsealta
-Tukka ei pysy kuosissa Mies, 22v
Plussat:
-hymykuopat
-vahvat jalat
Miinukset:
-koko yleisesti (175/60, sairaalloisen laiha ja lyhyenläntä)
-narukädet
-erittäin kuiva iho (saa koko ajan olla rasvaamassa)
Eli aika heikoilla eväillä mennään...- ms.pillow
Plussat:
-Symmetriset kasvot
-Pituus (n.175cm) ja melko hyvä ryhti
-Hyvä, kuulas iho (vaikkakin kuiva)
Miinukset:
-Ylipaino
-Ohuet hiukset
-Isot jalat (Kengät kokoa 42) plussat:
sopivan pitkä (180-181 cm)
hoikka
tuuhea tukka
hampaat
ei ryppyjä naamassa, ei edes nenästä suupieliin (hoikalle rypyttömyys on vieläkin arvokkaampaa kasvoissa, muut täyttävät ryppynsä läskillä)
miinukset:
-läskien mielestä hoikkuuteni
-nenä voisi olla vähän pienempi, vaikka se on suunnilleen keskikokoa (ainakin teen sille jotakin)
-pitäisi olla vähän lisää tukkaa ohimoilla (teen sillekin jotakin)
-silmänaluset korjaan myöskin, liian tummia (tämä vika on ollut lapsesta asti)- Anonyymi
Plussat:
-Kauniin harmaat silmät
-kauniit ripset
-Minun kädet
Miinukset:
-finnit
-Minun hiukset
-Minun nenä - Anonyymi
sukupuoli: nainen
ikä: 40+
+ kivat kasvot
+ kuulema hyvä perse ja tissit
+ ok kämmenet
- ylimääräistä
- persjalka
- liian lyhyet hiukset
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422214- 241740
Katu täyttyy askelista...
Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.271425- 1081247
Näin susta unta
Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!151219- 181035
Tiedätkö nainen sen tunteen
Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.71944Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta
Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut107864Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta
Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva333853Mikset päästä irti ja hae apua
Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad74846