Kehittelin uuden jutun itseni viihdyttämiseen:
1. ota puhdas pitkäkaulainen pullo (viini) ja täytä se sopivalla määrällä lämmintä vettä.
2. Mene makaamaan pyyhkeen päälle ja ala sormettamaan itseäsi pullokaula sisälläsi.
3. kun saat orkun kaadaa lämmin vesi huuhtelemaan paikkoja..
enjoy =)
vesipullo
9
9803
Vastaukset
- Hoitaja
Häiritsee tasapainoa emättimessä ja saattaa aiheuttaa tulehduksen!!!!
- nainen 36
Ei missään nimessä saa mennä kaatamaan vettä sisään! Olen onnistunut itselleni hankkimaan tulehduksen liialla pesulla, koska normaali bakteerikanta on häiriintynyt. Emättimen bakteerikantaa ei saa mennä "järkyttämään". Naisen alapää pestään vain ulkoisesti, ei sisäisesti!
- Outolempi
nainen 36 kirjoitti:
Ei missään nimessä saa mennä kaatamaan vettä sisään! Olen onnistunut itselleni hankkimaan tulehduksen liialla pesulla, koska normaali bakteerikanta on häiriintynyt. Emättimen bakteerikantaa ei saa mennä "järkyttämään". Naisen alapää pestään vain ulkoisesti, ei sisäisesti!
Yhtä pöljä väite kuin se amerikkalaislääkäri joka kielsi laittamasta ilmaa emättimeen tai puhaltamaan sinne tai ETENKIN lesboja varoitteli suorittamasta spermanvientiä emättimeen lääkeruiskulla koska emättimeen voi mennä ilmaa ja se kulkeutuu kohtuun ja verisuonistoon ja aiheuttaa veritulpan tai sydänpysähdyksen!!
PAKSUA POTASKAA!!!!! Kyrpä on sellainen ilmapumppu että pillu hörisee vielä vartin kun nussii akan oikein tolkusti!
Ka pisut pesut päälle! Ja ranskalaisten suosima juuhtelu varmistaa ettei tule tiineeksi nyt eikä jatkossakaan!
HAE Google ja hakusana DOUCHING tai enema ja lue lisää uskomatonta potaskaa... - sukeltaa
nainen 36 kirjoitti:
Jaahas.. no saako löysäpillunen sukeltaa kolmeen metrin? vai meneeko pilluun liikaa vettä?
- Rck
Tosiaan, kun ui niin silloinhan emättimeen menee väkisin vettä. Ja jos kerran silloin, niin mitä eroa on onks vesi kaadettu pullosta tms?
- ..toki
nainen 36 kirjoitti:
Kyllähän nyt spermat voi huuhtoa pois.
Kukapa nyt nuolisi pillua jossa on monenkymmenen vuoden mömmöt sisällä. Sekö on terveellistä. - pöljät
Rck kirjoitti:
Tosiaan, kun ui niin silloinhan emättimeen menee väkisin vettä. Ja jos kerran silloin, niin mitä eroa on onks vesi kaadettu pullosta tms?
Vittu te ootte tyhmii..Puhallelkaa vaan ilmaa ja kaatakaa kastelukannulla vettä sisään ja tulkaa sit tilittää tänne kuin ihanaa se on.
- M1975
Olen itse masturboinut sängyssä ja kaatanut pullosta lopuksi vettä terskani päälle juuri ennen orgasmia. Tuntuu niin hyvälle.
- Anonyymi
Kannattaa olla koulussa biologian tunnilla paikalla niin selkenee nääkin asiat,hyvin huomaa että nämä henkilöt ei ainakaan ole mitään siellä oppinu...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857485- 965414
- 2604653
- 444535
- 623277
- 502718
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222368- 492343
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292342- 412204