Nyt olisi hyvät neuvot kalliita. Olen rakentamassa Fluval Edge Nanoon puromaisemaa, jossa vesi valuu kallioseinämää pitkin "lampeen". Vettä altaaseeni tulee siis vain noin 6cm verran. Nyt ongelmana onkin, että miten saan veden virtaamaan? Tuo Nanon oma suodatin ei tunnu pyörittävän vettä, tai siis se ei ime vettä akvaariosta suodattimeen vaan suodattimesta akvaarioon. Olen vedenpinnan mataluuden vuoksi joutunut pidentämään "ottoputkea" muutamalla sentillä, mikä nyt sitten tuntuu haittaavan tuota suodattimen normaalia toimintaa ja suodatin ikäänkuin lappoaa vettä väärään suuntaan.
Onko kenelläkään hyviä vinkkejä, miten saisin taas suodattimen pyörittämään vettä? Vedenpintaa en haluaisi nostaa, koska silloin koko aiseman rakentaminen menee uusiksi ja maiseman ilme muuttuu aivan toiseksi.
Fluval Edge Nanoon puromaisema, ongelma
Minä vs. Suodatin
0
202
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692673
- 632614
- 681772
- 241607
- 201530
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91460- 151372
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81187- 251106