Olen nyt 28v mieshenkilö, ja olen jo pitkään nettideiteillä olleena ihmetelleyt sellaista asiaa, että kun vastaa jollekin profiilille, niin miksi vastausviestin pitäisi olla niin omaperäinen ja kovasti panostettu että toisen kiinnostus heräisi ja hän vastaisi? Eikö riitä että siinä viestissä tulee selkeästi esille se, että on kiinnostunut ja haluaa tutustua? Tämä hankaloittaa aika paljon näitä nettideittejä, kun pitää aina kovasti pähkäillä että mitä kirjoittaisi, jotta saisi toisen kiinnostuksen herätettyä, ei olisi latteuksia ja että viesti olisi kaikin puolin iskevä. Sen ymmärrän että ne sellaiset "hei! mitä kuuluu" -viestit eivät sytytä, ja en ole itsekkään sellaisia kirjoittanut. Silloin kun olen vastannut jollekkin kiinnostavalle profiilille, niin pyrin todellakin selkeästi osoittamaan sen, että olen kiinnostunut ja haluan tutustua. Tuntuu kuitenkin, että sekään ei taida riittää, kun useinkaan vastausta ei kuulu. Liekkö syynä juuri se, että vastausviesti ei ollut kiinnostava? Motivaatio nettideittailusta on laskenut juuri tämän takia, kun ei tiedä että mitä kirjoittaisi. Minusta tällainenkin on jonkinlaista nirsoilua.
Miksi vastausviestiin pitäisi niin kovasti panostaa?
4
264
Vastaukset
Samaa miettinyt minäkin. En tiedä tämä on tätä kun nykyään eletään tätä pinnallista aikaa että ollaan kylmiä täällä treffeillä, ei vastata viesteihin vaikka kuinka panostais viestiin, molempia kokeiltu eli lyhyttä viestiä ja sit sitä hyvin panostettua viestiä mut kumpikaan ei oo johtanu vastauksen saamiseen. Itse olen ollut tuossa treffeillä jo vuodesta 2006 ja ei mihinkään treffeille ole päässyt kertaakaan kun kukaan ei vaivaudu vastaamaan viesteihin. Siis edelleen sitä mieltä että ylläpito: treffit kokonaan maksulliseksi palveluksi kaikille niin karsiutuis kaikki nuo täältä jotka ei oikeesti haluakkaan ketään tavata ikinä saatika sitten vastata. Tää on niin koettu tää systeemi, pinnallista sakkia täynnä.
Nimim. Pettynyt treffeillä jo vuodesta 2006.- Yksi monista
Syynä on se että naiset saavat niin paljon viestejä.
Kokeilin kerran tehdä normaalin naisen profiilin jossa mainitsin olevani nätti niin se sai parissa vuorokaudessa lähemmäs 200 yhteydenottoa.
Jo niiden läpikäynti sellaisessa kokeilumielessä oli rasittavaa.
Itse käytin sitä että profiilini oli varsin hauska sekä monipuolinen kertoen varmasti kaiken tarpeellisen. Toisin sanoen viihdyttävä.
Viesti oli muotoa= tervehdys=> kehu/kiinnostuksen syy => vitsi => kysymys => loppulausahdus
Tuolla perusteella tuli vastauksia mukavasti kuvattomaan profiiliin.
Homma kaatui kohdallani sitten ulkonäköön useimmiten, mutta tuo on se resepti jota suosittelen. Persoonallinen profiili ja sellainen aika tiukka paketti viesti jossa ei lörpötellä turhia muttei myöskään ole mikään pelkkä "haluut sä alkaa mun kaa?" heitto.
Täällä oli aiemmin joku ketju "seitsemän vinkkiä" jne. jossa oli kerrottu miten kannattaa toimia nettideitissä miehen kirjoittamana, suosittelen etsimään sen.
Naisilla on varaa nirsoilla netissä kun heillä usein on kysyntää netin ulkopuolellakin ja netissä taasen miehiä pursuaa joka tuutista. - nätti&eroottinen
Jos naisen profiilissa lukee, että nainen pitää myös erotiikasta,
niin viestejä tulee yli 500 kpl viikossa. - netticupido
Hei,
Ensimmäistä viestiä kannattaa ajatella ensitapaamisena, kuten esimerkiksi baarissa. Mikäli "iskulause" ja itsensä esittely ei ole kohdillaan, niin kyllä ihmisellä kiinnostus lopahtaa.
Ensimmäiseen viestiin kannattaa panostaa myös sillä se luo ensivaikutelman sinusta itsestäsi.
Terkuin,
Netticupido
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565390Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o212367- 1141617
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2341576- 931477
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231416Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681175Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly91153Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3141127Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3061058