Voiko maailmassa olla

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

vastenmielisempää paikka kuin Purola? Siis mikä peräaukko. Ihan kuin menisi 500 vuotta ajassa taaksepäin. Puistattava paikka.

5

204

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jampan Arska

Voi tietysti, montakin vastenmielisempää. Sanotaan nyt vaikka Järvenpään Jamppa tai.....en kyllä keksi muita kuin tuon Jampan.

• Narina taas

No, ulkoisilta puitteiltaan Rusutjärvi on upea paikka, mutta muutamat juoruakat tekevät siitä edellä mainitun kaltaisen paikan.

Mutta, joiltakin puuttuu käytöstavat ja muut kärsivät siitä. Jampan spugetkin on mukavampia kuunnella ja katsella kuin nämä tätöset. Saati sitten paremmin käyttäytyviä! Vaihdetaanko päikseen?

• JJJJ321

Oishan Purola ihan erilainen paikka,jos Tuusula luovuttaisi sen Järvenpäälle,joka sitä kynnet syyhyten hamuaa.
      Siihen asti Purolassa vallitsee maaseutumainen rauha ja harva asutus,kunnes Järvenpää saa tahtonsa läpi.
      Sitä paitsi radan toisella puolella oleva Purola on aivan erilainen,kuin toisella.

• kävellen olin perill

Mulla meinas mennä kerran paskat housuun purolassa. Oli sen verran pelottavaa kun en tiennyt missä olin. Missasin kyrölän aseman. Olin kusessa. En tiennyt minne kävellä. Luulin että olin jossakin korvessa. Oli talvi ja kylmä. Sitten löysin jamppaan. Oli helpompi hahmottaa missä olin. Karsee kokemus!

• YesHau

Voi ne paskat mennä housuun jo Tikkurilassakin,jos missaa vielä Pasilan siinä välissä.
      Kaamea kokemus sekin.
      Jos Purolaan saapuu vahingossa,voi aina soittaa 020202 ja kysyä sieltä,että MISHÄ HELEVTISHÄ MÄÄ NY OLEN?
      Nehän kuulemma tietää kaiken.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      74
      3052
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      71
      2921
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1842
    4. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      19
      1772
    5. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      27
      1681
    6. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1667
    7. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1640
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1317
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1293
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1289
    Aihe