Surkimukset raiskasi kimpassa ja pari päivää!!
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2011040613496146_uu.shtml
http://portti.iltalehti.fi/keskustelu/showthread.php?t=479084&page=9
United Brotherhood
10
1461
Vastaukset
- united gays
Hinttarirunkkareita koko porukka. United Brotherhood....Vieläpä insestiin syyllistyneistä. Sähkötuoliin koko homoporukka
- ....................
- ....................
No hyvinhän tuo poika tanssi ja itse-ironiaakin oli mukana. Miksi tähän aiheeseen jotain rasistista paskaa sotketaan, kun joittenkin suomi -lederhose -paskanatsi -homokerholaisten klubilla on kokeiltu, että miltä se nainen tuntuu sen jatkuvat jätkän perseeseen vetämisen rinnalla?
- ................
.................... kirjoitti:
No hyvinhän tuo poika tanssi ja itse-ironiaakin oli mukana. Miksi tähän aiheeseen jotain rasistista paskaa sotketaan, kun joittenkin suomi -lederhose -paskanatsi -homokerholaisten klubilla on kokeiltu, että miltä se nainen tuntuu sen jatkuvat jätkän perseeseen vetämisen rinnalla?
*jatkuvan... Sori kirjoitusvirhe... Mutta eikö rasismin vois jättää pois tästä, kun nämä nahka -pellet on varmasti ihan supisuomalaisia. Onhan niitä oman maan alkuperäisväestössäkin jos jonkinlaisia hulluja ja pervoja, kuten esim. lestat.
- 15+7
Yleensä esimerkit tartuttavat. Kun niistä vielä selviää yhteiskunnan maksamilla sakoilla ja käräkuluilla, niin mikäs on naiskennellessa.
- Anonyymi
Jos haluat tietää raiskarin ub: n kavereihin tunnetun kaverin niin mee osoitteeseen Jyväskylä, Holsti. Sieltä löytyy päivike sukunimellä..
- Anonyymi
Vieläks Hannuniemen Tonska heiluu ub huppari päällä?
- Anonyymi
Ub on pian Unusual Business ..Coming Soon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997690- 1055532
- 2664748
- 494703
- 713441
- 502778
- 582467
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222418Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292382- 412254