Mazda tilattu.

Tilasin uuden Mazda kuutosen ja saan sen ens perjantaina.
Auto on 2,0L automaatti.
Onko kokemusta automaatin toiminnasta?
Aikaisemmat masit on olleet minulla aina manuaaleja.
Olen kyllä ollut tyytyväinen mazdaan, jo viides tulossa.
Jokainenhan kehuu valintaansa, mut eipä oo ollut valittamista.

22

498

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mies Närpiöstä

Onnittelut valinnastasi! Minulla on jo kolmas kuutostomaatti alla joten pitänee paikkansa kerran tomaatti jne.. Kitkat ovat pyörineet alla jokaisessa ja mielestäni sykähdyttävintä on lähteä tomaatilla talvella liikennevaloista auto vaan hiipii eteenpäin ja vieruskaistalta kuuluu hirvittävää rapinaa! Nautinnollisia ajohetkiä - muista laittaa "vasemmanjalan housunpuntti aluksi oven väliin! Höpsistä!

• Kiitos, kitkat minulla on ollut alla jo kolmatta talvee ja hyvin pärjää.
      Ylihuomenna on se suuri päivä kun saa taas ajella uudella autolla,
      ihan jännittää.

• Nyt on ajettu noin 400km upouudella masilla ja hyvältä tuntuu.

• 2.0at 2010

lokakuussa 2010 tuli hankittua 2.0 at edellisen 1.8 2009 tilalle on ollut mainio ostos.
      19000km takana jo ei ongelmia. Toissa viikolla käytin lisäturva suojauksessa ja lokarit taakse onnettomat ne huopaset 710€ meni... kait mazdalle tarpeen jos meinaa pidempää pitää.
      Ainoa mitä huomannut tää 95bensa tuntuisi kuin menisi 1l / 100km enempi?
      joten olen ja tankannut 98 pikku ero euro sinnetänne :) 98:lla huomannut kulutuksen laskevan?!!

• Jaa, täytyypä sitten siirtyä 98:n käyttöön ihan kokeilumielessä.
        Minkälaista kulutusta on pitänyt, minulla on pelkkää kaupunkiajoa takana ja tietokoneen mukaan on mennyt 10,3L satkulla, tosin en ole ajanut kuin 450km
        vasta koko vehkeellä.
        Ajan sisäänajoa ekan 1000km ja sit vasta ihan normaalisti ja reippaammin
        käskien.

• Nyt on ajettu 16000 km ilman ongelmia, tiistaina eka huolto.
      Olen tykännyt kovasti automaatista enkä ihan hevin manuaaliin vaihtais..........

• Wir nict leben autos

Loppuu se akan vittuilu nykivästä ajosta. Olin viikolla kaverin manuaalin kyydissä kun piti viedä oma mazda siihen ainoaan huoltoon joka tapahtuu kerran vuodessa ja kyllä sen huomaa miten tasaisempaa on kyyti automaatilla ja hiljaisempaa kitkoilla.

• 2012

Automaatti oli ja uusi tulossa. Kiva ajella kyllä

• Nimenomaan juurikin näin.
        Jos joku muuta väittää, ei tiedä autoilusta mitään..........
        Tietysti jos ajaa pelkästään pitkää matkaa motarilla,
        on ihan sama mikä laatikko autossa on, mut vähäänkää
        ruuhkissa matelua ja pikkupyöritystä,
        niin automaatti on aivan loistava ratkaisu.................

• Perniöläinen

99 Power , maksaa hieman enemmän mutta kulutus pienenee ja kone käy nätisti.

• ihmettelijä 100

Eipä näytä kestävän kun jo viides tilattu?

• Joo, kolmenkymmenen vuoden aikana tää on viides Mazda,
      eli ei oo kestäviä autoja.
      Vai mitä sinä meinasit????
      Ymmärsin varmaan väärin..............................

• ihmettelijä 100

Kestääkö uusi Mazda vain 6v. jos 30v. aikana tarvitaan 5kpl ???
        Eihän siinä ole mitään järkeä! Vain kalliit kilometrit voi käyttää ja out?

Minulla on ollut aina mielikuvana se, että Mazda on laatu-auto ja muistaakseni oli ainakin aikoinaan katsastuksessa kärkipaikoilla läpimenotilastoissa.

Paljonko maksaa 5kpl uusia Mazdoja?....Saisiko sillä tosilaatuauton???

• 36

Itsellä ensimmäinen Mazda uutena ostettu 5 vuotta tyytyväistä käyttöä. Nyt kuitenkin olen uutta katselmassa ja näyttää siltä että merkki ei ole Mazda. Sky Active jutut ei oikein sytytä. Toki ostopäätös voi siirtyä vielä vuodella mutta se ei ole ongelma koska nykyisellä autolla on ongelmattomia vuosia vielä monta edessä.

Ns. kaupunkikäytössä ajamisen laatua eniten nostavat hybridit kiiinostavat. Mutta Priusta en osta. Ayris hybdinä ei oikein kiinnosta. Lexus kenties. Honda pitänee käydä koeajamassa.

• Minua taas ei oikein noi hybirdijutut oikein innosta, en luota niihin...........
      Honda muuten autona kyllä kiinostaisi, no katellaan............

• mazdaspeed

kannattaa ostaa suosiolla rx7

• ihmettelijä 100

Minne se cuppe1 katosi avautumasta SUOMIi24 sivuille tilaamastaan autosta???...

Olen lukenut paikallislehdestä aikoinaan miehestä joka oli ostanut jo 20 kpl Skoda merkkistä autoa ja oli tyytyväinen merkkiin, sai pullakahvit kyseisessä myymälässä kuvan kera...
      Mielestäni sirkukseen pitäisi laittaa kyseinen mies, "nähkää oikea hullu"!

• Välillä käyn kyllä vilkuilemassa.
      Eka huolto teetetty Laakkosella, 211€ ja ei mitään valittamista, normihuolto vaan......
      On se mukavaa että joillakin on ihan ikävä meikäläistä, no ei uskois............

• Tolkku Mulle

Tolkun hinnan maksoit, mutta jollakin rahalla se imperium rakennetaan. Deltassa 20 tkm huolto olisia maksanut hinnaston mukaan 142 e all inclusive. Hinnaston hinnassa kysymyksessä siis M6 GG/GY FL 2.0 automaatti.

• ihmettelijä 100

Vai että vuoden huollot Laakkosella parilla satasella?
      Nyt tämä jo alkaa vaikuttamaan naurettavaltakin eikä pelkästään pelleilyltä.

• Ai, oliko mielestänne liian kallis huolto, minusta se oli ihan normihintainen.
      Autoilu maksaa, minkä maksaa, mut ajeltava on.
      Oikeesti, jos ton muuttaa markoiks, olisi mennyt luu kurkkuun kassalla.
      Olisitko maksanut ennen öljyn vaihdosta 1000mk, minä en olis.
      No, yhden huollon teetän viellä merkkikorjaamolla, sit teetän jossain
      muussa pajassa. Sit kun takuu loppuu, vaihtelen ite öljyt ja rasvailen
      saranat.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      39
      1779
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      27
      1598
    3. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      14
      1404
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      342
      1358
    5. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1275
    6. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      8
      1141
    7. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      1048
    8. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      959
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      7
      951
    10. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      80
      899
    Aihe