Epäilen,että sen hankalan pohjapropun poiston takia saattaa monen ruohonleikkurin öljytilkka,se viitisen desiä ,jäädä vaihtamatta ; olen itse jo vuosia asettanut koneen astian päälle siten ,että vanha öljy valuu pois TÄYTTÖAUKOSTA. En kehota tähän mutta itse olen tosi tyytyväinen - ja kone hyrrää hienosti.
leikkuriöljyn vaihto
3
633
Vastaukset
- näinkin
Hyvä näikin, pääasia että öljyt tulee vaihdettua.
Riks/rattonin öljyroppu on tosiaan akselin juuressa hyvin hankalassa syvennyksessä.
Vaatii nokkeluutta edes löytää se.
Itse olen todennut hylsäsarjan jatkovarren kantikkaan reikäpään soveltuvan avaimeksi tuohon puolentuuman kantikkaaseen roppuun.
Ihan kohtuullista olisi, että koneen mukana toimitettaisiin roppuun sopiva avain.- gprs
Promoottorista niitä brigges strattonin avaimia ja muutakin osia myydään ja maahantuodaan liike sijaitsee herttoniemessä ja jos 1/2" ei sovi niin sitten se on 3/8" vääntiö mikä käy suoraan on niitä myöskin kuusiokolomutterilla johon sopii 8 millinen ja myös etc..........
- vaan!!
Tai mieluimmin käske.
Se on ainoa järkevä vaihtoehto.
Älä yritäkään avata (ainakin vanhat B&S:t) sitä proppua.
Bensatankin ajaminen tyhjäksi ja sitten, todellakin, siitä täyttöaukosta öljyt laakeaan astiaan ja uutta tilalle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 732785
- 632684
- 681792
- 241637
- 201560
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä101515- 151402
- 481257
- 381243
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91219