Onko kukaan lisännyt kyseiseen koneeseen muistia? Jos on, niin voisitteko kertoa minkälainen kampa tuohon käy... Paria kingstonin muistia olen testannut, mutta kone ei lähde käyntiin niiden kans ollenkaan. Vai teenkö minä jotain väärin?
Asus Eeebox EB1501P
2
347
Vastaukset
Aika vähän edes asuksen sivuilla tuosta muistisopivuudesta kerrotaan:
DDR3 SO-DIMM 2GB
Eli yks tollanen kampa siinä kait on ja toisen samanlaisen voi laittaa. Kannattanee tosiaan laittaa samanlainen.
Jo olemassaolevan kamman nopeudesta ei spekseissä ole kerrottu mitään, mutta sen saat selville jollain apuohjelmalla.
Kammoissa voi olla myös yhteensopivuuden kanssa ongelmia vaikka molemmat toimisivatkin erikseen. Oletko koittanut uutta kampaa yksinään?- Memonen
Juu, olen kokeillut uutta kampaa yksistään ja kummassakin muistipaikassa, mutta mitään ei tapahdu. Kone lähtee kyllä hurisemaan, mutta näyttö on pimeänä. Alkuperäinen muisti on Hynix HMT325S6BFR8C, enkä ole löytänyt tuollaista miltään jälleenmyyjältä, ainakaan suomesta. Voiko olla että siihen käy sitten vain ja ainoastaan tuo muistipalikka... Tosi fiksua toimintaa asukselta, jos muistia ei oikeasti pysty lisäämään, vaikka tuotetiedoissa sanotaan, että muistin määrä maksimissaan 4Gb.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682600
- 622552
- 681752
- 241577
- 201500
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91430- 151352
- 381213
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81157- 251076