Hei,
olen muuttamassa ensimmäiseen yksiööni, mutta tarvitsen verotodistuksen sopparin tekemiseen. Vanha on hävinnyt, joten uusi tarvitsisi tilata. Tosin ilmeisesti niitä on alettu juuri tässä kuussa postittamaan. Kannattaako minun siis vain odottaa että saan uuden? Monet ystäväni ovat jo saaneet, miksen minä? Kannattaako vielä odottaa?
Kiitos
Verotodistus tarvitaan
2
369
Vastaukset
- Sopparit tehty
Ei palstalla kukaan tiedä mikset ole todistusta saanut käy pyytämässä se.
- boorisdooris
Itse sain asuntolainan ilman verotodistusta ja palkkatodistusta. On ne toki tallessa mutta eipä vaaditty nähtäväksi. Asuntolaina heltisi pelkällä ajokortilla omalla excel-kaaviolla tulo/meno-arvioista ja isännöitsijän todistuksella kohteesta.
Ihmeellisen helppoa kun oli vielä 100& laina kyseessä jonka lainamäärä noin 3x omat vuosittaiset bruttotulot eikä edes omia säästöjä/takaajia tms.
Itse olen arvioinut tarkkaan tulo/menopuolen enkä ottanut lainaa ns. tappiin eli jää puskuria elämiseen vaikka korot nousisivat 6% asti. Silti ihmetyttää ettei noita papereita edes kysytty.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 871496
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101370- 741135
- 1141089
- 651044
- 68921
- 66875
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n251867- 32787
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o12751