Näin viikonloppuna Hesassa Puutarhamessuilla sellaisen pyöreän, vihreän pensaitten ja puitten alle laitettavan kasvisuojan, jonka pitäisi pitää rikkaruohot poissa. Minulla on mökillä marjapensaita, joissa ongelmana on nokkoset, jotka tunkevat sieltä jostain puskien alta. Onko kokemusta tuosta GreenOn kasvisuojasta, kun ajattelin ostaa niitä ja laittaa pensaitten juurelle. Näyttivät tosi hyvältä, taisivat olla vielä Suomessa tehtyjäkin...
GreenOn kasvisuoja, onko kokemusta käytöstä????
5
276
Vastaukset
- Jätesäkki
Onko järkeä maksaa muovinpalasesta jotain 30e? GreenOn kasvisuoja... HAH! Sama leikata jätesäkistä samanlainen palanen, yhtä tehokas ja tiedät varmaan kuinka paljon maksaa...
- seppo 42
Hei. Minulla on 5 kpl kotipihalla puskien ympärillä. Mielestäni on helppohoitoinen, ei tarvitse nyppiä nurmikkoa puskan juurilta ja jos ostaa vielä pensaskehyspaketin niin sen ympärille saa marjaverkon helpolla. Maksoi 19€ kaarinan rautiassa.
- seppu 42
Hei. Unohtui toi nettisivu jossa tuotteista lisää tietoja. Mielestäni hieno tuote jos haluaa kotipihalle jotain mielenkiintoista. Meillä ainakin naapurit myös innustuivat.
http://www.greenon.fi/ - vjo
Minusta toimii loistavasti. Nurmikon saa siististi leikattu pensaiden ympärillä.
- Jepe44
Samaten meillä helpottaa kyllä mukavasti taistelussa rikkaruohoja vastaan.Myös ajettavalla leikkurilla tulee siistiä jälkeä ilman trimmeriä. Linnut käyvät rinkuloiden keskellä etsinässä matoja, joten kosteuttakin taitaa säilyä ilman jatkuvaa kastelua
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881537
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101410- 851344
- 691230
- 1151119
- 751001
- 69941
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n255930Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18885- 34856