Työskentelen ravintolassa, jossa on A-oikeudet. Tämänhetkinen työnimikkeeni on kassatarjoilija.
Mikä palkka minulle tes:in mukaan kuuluu? Mielestäni sijoitun lokeroon 4. Olenko aivan hakoteillä?
Ravintola-alan Palkka??
5
415
Vastaukset
- mmm23
Aivan oikein menee. Onko työkokemusta, ellei ole ikävuovesi katsotaan 0-2v.
Jos toiä toimit varavastaavana, niistä tunneista maksetaan esimiestaulukosta hovimestarin palkka.
Listalla on merkintä vv jos toimit vastaavana... ja sinulla on riittävä kokemus. - ...
Onko tuossa Mitään poikkeuksia? Eli riittää, että ravintolalla löytyy A-oikeudet , vaikkei mikään varsinainen kapakka olekkaan ?
Olenko siis varavastaava, jos olen yksin töissä? Ravintola-alan koulutus löytyy. - 20v
Kerrotko hieman paikastasi...
ilmeisesti harvoin menee alkoholia... enempi tilaus- ruokaravintola...
Ihmettelen kun mainitsit ettei ole ravintola... - ...
Eli kyseessä on juurikin tuollainen tilaus- ruokaravintola ja sitä alkoholia tosiaan menee hyvin harvoin..
- .....
Riippuu ihan mikä lupa on. Jos väkeviä myydään niin silloin sinulla on oikeus vuorovastaavan lisään, joka on tietääkseni sinun ja vuoropäällikön tuntipalkan erotus.
Ainakaan itse en ole mitään lisiä saanut paikoissa joissa myydään vain keskiolutta, mikä on mielestäni vähän outoa, koska siihenkin tarvitsee anniskeluoikeuden.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692683
- 632624
- 681772
- 241607
- 201540
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91460- 151382
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81187- 251106