Hieman ristiriitaisia tietoja olen kuullut, mutta onko mitään rajaa kuinka paljon alkoholia (yli 21%) voi tuoda lentokentän duty free:stä, eli turvatarkastuksen jälkeen. Olen matkalla Ryan air:llä ja mukana on pelkästään laukku, jonka otan mukaan koneen sisään. Onko se tämä 5 litraa, jonka jostain luin?
Väkevien tuonti Skotlannista Suomeen
5
1668
Vastaukset
- Lentäjän poika
Mistä luit ko määrän? Ryan air:in sivuilta voit tarkistaa asian - eikä se todellakaan taida olla tuo 5 litraa.
- x+x+x+aqq
Eix taxfree ole 1 litra väceviä vaicca on eeuussa cosca ne on verovabaita ostoxia.
- egrhaerhthathathatha
Et sitten paremmin osannut sanoa`?
- Freetax
Juuri niin, TAXFREEsta saa tuoda, veroitta, vain litran väkeviä. Mutta muihin viinaostoksiin Skotlannista (joista on maksettu verot ja luovutettu kulutukseen Skotlannissa) pätee se EU;n tuontivapaus.
- EiTaxFree
Väärin meni... Myynti on verotonta vaan jos lento on EU:n ulkopuolelle. EU:n sisäisillä lennoilla lentokentän myymälä perii veron ja näitä saa tuoda rajatta. Vaikka myymälän nimessä olisi tax free tai duty free on myynti aina verollista EU:n sisällä pysyttäessä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 903235
- 883033
- 681872
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191832- 281732
- 211691
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi331355- 481327
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91319