Oletko kuullut koskaan maailman parhaasta ratsastustallista, Mennalan Ratsutilasta? No, nyt olet ainakin ;) Käyn Mennalassa joka perjantai ratsastamassa, ihan vakiotunneilla, ja voisin sanoa opetusta TÄYDELLISEKSI.
Mennalassa on tallit täytńnä erin kokoisia, näköisiä, rotuisia ja eteenkin eri luonteellisia hevosia ja poneja. Kaikki ovat kuitenkin ihania ratsastaa, jokaisella oppii aina jotain uutta.
Mennalaan voi viedä myös oman hepan tai ponin, jos vaan paikkoja yksityistallisa riittää.
Mennala järjestää myös kesäleirejä, joka kesä. Itse olen menossa jo yhdelle, mutta kyseinen leiri on jo täynnä, ihan hetkessä ! :o ;)
Suosittelen juuri Sinulle, minkä ikäinen, kokoinen tai näköinen oletkaan. Mennalassa on hyvä, toisinsanoen loistava ilmapiiri, ketään ei haukuta, ja kaikki otetaan aina mukaan.
Jos jäi vielä kysyttävää Mennalasta, niin kommentoi toki, vastaan niin pian, kun vain kerkeän! ;D
Mennalan Ratsutila?
hebbanobba
7
2231
Vastaukset
- no huh
Aika näkyvä buffi.....
- :DD
mille leirille oot menossa ja minkä ikänen oot oon itekki menossa
- Anonyymi
Niimpä mennala on ihana <3
- Anonyymi
Mennalan on maailman paras talli
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682600
- 622562
- 681752
- 241577
- 201500
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91440- 151362
- 381213
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81167- 251086