♥o0*¤..¤*0o♥♥o0*¤..¤*0o♥
Minulla on tunne -
Että kävellessäni
näitä järvenrantoja
ja metsänpolkuja
hieron Äitimaan
väsyneitä harteita
Tänä aikana -
Tämä ajatus
Se jotenkin lohduttaa
♥o0*¤..¤*0o♥♥o0*¤..¤*0o♥
https://lh3.googleusercontent.com/-ERBKYwcV5I0/TW6iLWqvfDI/AAAAAAAACgQ/0i8GDLf7TiM/s1600/mother_earth.jpg
*¤~.VASTAPALVELUS.~¤*
7
110
Vastaukset
- miksi koristekuviot?
Tämä on kiva runo. Se ei kerro rakastetusta, joka jätti. Vaikka kaippa Maaäippäkin on jätti? Ja väsynyt kuin rätti vaikka ennen se olikin niin nätti? Ainakin omissa muistoihin perustuvissa fantasioissa.
Tunne voi tosiaan olla kuin ajatus ja ajatus kuin tunne. Murrosiässä ajattelin että paloaseman torni on malesialainen rautatie. Jostain syystä koin ajatuksen ihan järkeenkäypänä ja sain siitä jonkinlaista lohtua aina aamuisin koulumatkoilla.
Äippämaa ja Iskätaivo - toinen alla, päällä toinen. Joskus on taivas raskas, joskus maa raskaana. Mitä sylistä kulloinkin putkahtaa? - *MURUKULTA*
Protesti-runo...?... :))
oooooooooooooooooooooooooooooo
Kovin oli lyhyt malesialainen rautatie
jos vain tornin pituinen se oli
mihin se oikein vie..
Kevät ja Taivaan Jumala,
hedelmöittää Äitimaan
Jotain hyvää tapahtuu silmien edessä
Täh...Missä...
Jalkojen alla!
*voi huokaus*
Elämää taas poljetaan
Minä hieron
se lohduttaa
Äänet jotka kuulen -
ne on
Kuin malesialainen rautatie
ja kaikki muukin
~
Tavallaan
oooooooooooooooooooooooooooooo
Murukulta niiata niksauttaa, hyvää askeleita pvään :•) - ei-protestiruno
Sulla on hieno asenne, Murukulta!
Kiitos kaunis palautteestasi ! :)
ooooooooooooooooooooooooo
Äitiä pitää kuunnella.... ;))
Toisinaan täällä ''sivistyksen'' parissa arvot himmenee,
mutta sitten otetaan takaisin ja jälleen voi hymyillä. :)
http://img1.liveinternet.ru/images/attach/c/0/39/215/39215467_MotherEarth.jpg
- Into lento
routaa ja hellettä
tämä maa kokenut
monta tallaajaa
ratsastajaa
luontoa tulee kunnioittaa - *MURUKULTA*
Kunnioittaa,,Samaa mielipuolta kanssasi :•)
...vaan..
o'o'o'o'o'o'o'o'o'o'o'o'o'o'o'o'o'o
Kaikki helppoa
trallallaa
valmiiksi katettu
sumuttaa
Aivan sama mistä kaivaa
mistä räjäyttää
sata varma en ala elää ilma
toista kännykkää
Jos vanha ei pelitä
korjaa vanha luus
tilataan postimyynnistä
Äitimaa uus
Mikä täs on vaikeeta
tajuut sä
täähän on kuule
mun elämä.....
o'o'o'o'o'o'o'o'o'o'o'o'o'o'o'o'o'o
http://1.bp.blogspot.com/_qxElbjWs6B0/SSRzS4WrmmI/AAAAAAAAAAs/iVWMCEP3eEw/s1600-h/IMG_3055.jpg
Murukulta kiittää Ritaria :•)
http://www.ravintolakreeta.fi/images/kahvi_iso.jpg - *MURUKULTA*
KATOPPA PEKKA,MITÄ TEIN! ;o)
-palautteen siirto oikeaan runoon-
-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-
Pekka* 15.4.2011 12:09
-o-
Kalle toe sannoo ja ihan hikipäessään näky
olovan kun tänne kartanoon hölökkäs.....
sano että nyt se Murun runo on näkyville ja sitähän
myö on ootettu niinku hepo kessee....
Ite en tätä isännän konetta sua aaki kun on lähtenny
jonnekkii matkalle ja v...leissaan laittannu salasanan..
mutta hyvä on runo sinulla ja ilimakii siitä parraismasta piästä ja
Olokan mökkiä myö on pietty silimällä kun huhu kertoo
että suunnittelloovat sen pois kyytihtemistä kun muka
pahennusta herättää......
-o-
Pekka' 15.4.2011 13:01
-o-
Niin no minä tarkotin vastauksen tuohon uusimpaan
vastapalavelus runnoon mutta kun Kalle toi näkäräesiä
niin lähettiin Kallen konneelle ja tietäähän sen
että kun ruppee piässä huippasemmaan niin suattaa tulla
häverikki.....
*o*o*o*o*o*o*o*o*o*o*o*o*o*o*o*o*o*o*o*o*o*o*o*o*o*o*o*o*o*o*o*o*o*
Tuotahan se minun uneni ties!
Vai juoksi se Kalle K,, sitä ee uoo tapahtunna sitten viimesyksyn kun se Joonaksen koira sai jonku vihin.. ja se Kalle läks eksytteen sitä hurttoo ja mites siinä sitten kävikään? Ku se Kalle olkii alakanna yhtäkkiä pelekeen, että se koira luulee ajavansa jänestä ja hyökkee niskoon, nii se Kalle ol häjissään pinkonu mettäs ku hirvi.
Muistampas jotta Bertta kertoisi sillon syksyll, et ol tullunpa alakuillasi sitä kärritietä puoukast kottiin, kun etteen ol Kalle hyökännä, ku joku villipeto, aivan ylt’piäält sammaleis ja risusi ja huohottanu ja läähättäny ja huitonna. Berta ol eensin säikähyksissään luullu, että se ol se Jeti tulluna sielt venättält suomeen, vaan siitäkös Bertta ois olluna moksiskaan, sanosi jotta anto vaiston viiä ja niihän siinä sitten kävi, jotta puolukkaämpäristä tul Kallen korville ja molemmin puolin!
Ol se kait koittanna huutoo jotta; ‘elä Bertta hakkoo ennee, mie oon Kalle’. Vaa samas ol se Joonaksen koira hypännä sieltä mettästä sen persuksiin ja roikkunna siinä ku sýnti omastunnos eekä ollu irti päästännä ja Kallen raukka ol juossu sitä mehtätietä ja karjunu että;’ voi halvattu, suntishoosutkii mennee tuon koiran kittaan!‘.
Nii jotta Pekka,,elä sie antaudu syömään kuormast, vaikka se Kalle kuin houkuttais. Siit voip tulla vaik mitä huonoij seuraamuksii…
*hymy*
Vuaan kiitoksii pallauteesta, Pekka, se ol Murukullan mieleen - Aivan se ol, ku tuo kevätilma jok tuolla akkunan takana hymyilee! :o)
ps. mie oisin laittanna tähän simmosen kaaniin kevät kuvan, vuaan tiällä ei taas ny pelitä kaikii palavelimet.. :o/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577290Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7333521Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3491847Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1641785- 841415
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841381- 911280
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631247Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621241- 811154