kaivoin montun

Joni

kaivoin pihaan montun , n.0,5m syvän noin 4x4 m. traktorin peräkauhalla. pitäisi varmaan vielä lapiolla vähän muotoilla ja hiukan korottaa reunoja. ja sitten muovikauppaan

Eiköhän se tästä.

3

1759

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vihertäjä

Monttusi on turhan matala - ainakin jostain kohtaa olisi hyvä tehdä syvempi, jos kunnon lampea haikailet. Esimerkiksi lumpeet vaativat talvehtimiseen mielellään yli metrin syvyyden, ja matala lampi myös likaantuu turhan nopeasti. Luonnollisen lopputuloksen saa, kun tekee lampeen erisyvyisiä kohtia, ja reunasta polveilevan.

• malluainen

Juu ja mitään törröttäviä juuria tai kiviä ei saa olla.Jos on juurakkoa kovasti kannattaa harkita suodatinkangasta muovia suojaamaan.Ainakin jos tekee ison 5 x10m kuten minä tein.Kiva oli eilen illalla polskutella 17 astaan vedessä.Tosin minulla oli neopreenipulu ja muutenkin kajakkivarustus ja kajakki.Kun menin altaalle,siellä sukelteli pieni ruskea kokosukeltajasorsa.Hauskaa....sitä allasmuovia saa jopa 8m levyisenä kuten mulla ja 12m siinä ostamallani muovilla pituutta oli-25m rullasta otin.Aurinkolaseilla kun katsoo,niin näkee kuinka voimakkaasti allasmuovi polarisoi,kaiketi uv-suojattu koko muovi?Ja kauppias antoi 10 vuosden takuun ja käski pitää vesi talvellakin altaassa kuten pidinkin.Ja ensimmäinen vuosi tästä vasta kulunut onkin.

• junnu
        malluainen kirjoitti:

Juu ja mitään törröttäviä juuria tai kiviä ei saa olla.Jos on juurakkoa kovasti kannattaa harkita suodatinkangasta muovia suojaamaan.Ainakin jos tekee ison 5 x10m kuten minä tein.Kiva oli eilen illalla polskutella 17 astaan vedessä.Tosin minulla oli neopreenipulu ja muutenkin kajakkivarustus ja kajakki.Kun menin altaalle,siellä sukelteli pieni ruskea kokosukeltajasorsa.Hauskaa....sitä allasmuovia saa jopa 8m levyisenä kuten mulla ja 12m siinä ostamallani muovilla pituutta oli-25m rullasta otin.Aurinkolaseilla kun katsoo,niin näkee kuinka voimakkaasti allasmuovi polarisoi,kaiketi uv-suojattu koko muovi?Ja kauppias antoi 10 vuosden takuun ja käski pitää vesi talvellakin altaassa kuten pidinkin.Ja ensimmäinen vuosi tästä vasta kulunut onkin.

siis , ensin kaivetaan kuoppa , miel. syvyys vaihteleva , muotoillaan ja kaikki terävä otetaan pois . Päälle levitetään 10 cm hienoa hiekkaa ja sitten vasta muovi . Loppu onkin vain mielikuvituksesta kiinni .

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      88
      1537
    2. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      10
      1410
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      85
      1344
    4. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      69
      1230
    5. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      115
      1119
    6. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      75
      1001
    7. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      69
      941
    8. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      255
      930
    9. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      18
      885
    10. Pidätkö kaivatustasi

Minkä vuoksi erityisesti? Mikä hänessä vetoaa?
      Ikävä
      34
      856
    Aihe