Mokkula ei toimi yhteen uuden Macbook Pro 17 kanssa. Ongelma kuulemma tiedostetaan, mutta ohjeeksi olen saanut, että en käytä mokkulaa kyseisin laitteen kanssa. Todellisuus on toisenlainen, kuin mielikuvat.
Mokkula tuo ongelmia Macbook Pro:lle
2
638
Vastaukset
- 1stMacFinn
Lopeta trollaus tai kerro miten se ei toimi. Mulla on ollut käytössä CS-15 ilman mitään ongelmia. Nokian softa on kyllä surkein näkemäni mutta toimii kyllä.
Kerro nyt edes täällä mitä ongelmia se tuo kun me muut ei tiedetä. Samaa kitiset Hompussa, mutta et vastaa yhteenkään kysymykseen järkevästi. Sen sijaan tulit esiintymään tänne vain muutaman Mac-käyttäjän "kansoittamalle" kaupalliselle palstalle, eli ajan puutteesta ei näy olevan kysymys siinä vastaamattomuudessa.
Mulla on juuri nyt Nokia CS-15 toiminut täsmälleen samanlaisessa koneessa yhtä soittoa eli kertaakaan pätkäsemättä ja suurin latausnopeuksin tarkalleen 29 tuntia 31 minuuttia, että revi siitä.
Niin metsä vastaa kuin sinne huutaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 903235
- 883033
- 681872
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191832- 281732
- 211691
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi331355- 481327
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91319