Raskaana seksikäs?

Pallo###

Onko raskaana oleva nainen seksikäs? Omasta mielestäni olen, mutta mitä mieltä miehet ovat?

15

785

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • khjk

Ei

• Minun mielipiteeni

Nimimerkki "khjk" kannattaa käyttää kortsua.

• ”mielestäni”

on aivan poikkeuksellisen seksikäs.
      taitaa johtua hormoneista ja rentoudesta.
      minusta muutoksen huomaa jo ennen kuin nainen tietää olevansa raskaana.

• hrrrrr....

Me naitiin raskauden loppuun asti täysillä ja lujaa. Jopa keskellä yötä, kun himotti niin hemmetisti. :)

Oli vielä miehen lastit sisällä, kun kiirehdittiin synnyttämään. :)

• yesss...

raskaana ollessaan nainen on kaikkein seksikkäin..
        rinnat mukavan suuret ja iho ja olemus loistavat..

• Herr Lederhose

Mielestäni ei, mutta minulla on kokemuksia vain yhdestä raskaana olevasta naisesta, ex vaimostani. Hänen epäseksikkyytensä liittyi enemmänkin jatkuvaan valittamiseen muutenkin käyttäytymisen muuttumiseen raskauden aikana

• Stallion78

On, ehdottomasti erittäin seksikäs ... ;)

Mielestäni raskaana oleva nainen on seksikäs ja erityisen naisellinen.
      Mielelläni joutuisin tilanteeseen, jossa flirtti raskaana olevan naisen kanssa johtaisi johonkin muuhunkin ... ;)
      Siis toki pitää muistaa, etteihän pelkästään se ole asian ydin että nainen on raskaana. Täytyyhän toinen ihminen muutenkin tuntua viehättävältä ... ;)

• Näin meillä

Jokaisella on oikeus omaan mielipiteeseensä.
      Ollessaan raskaana vaimoni näytti silmissäni mielettömän kauniilta sekä kiihottavan seksikkäältä. Olinhan itse saattanut hänet raskaaksi. Käydessämme illalla nukkumaan hivelin käsillä ja suukottelin pyöristyvää masua, mistä hän kiihottui ja halusi rakastella.

• Todella seksikäs

Omista raskauksistani on jo paljon aikaa, mutta muistan silti sen olon joka silloin oli. Tunsin itseni todella seksikkääksi, rintani, jotka ovat kohtalaisen isot olivat vielä runsaammat ja täyteläisemmät ja muutenkin koko olemus tuntui huokuvan seksiä. Loppuainana olin todella runsas myös muuten, joten rakastelu oli hieman hankalaa, mutta myös se tuntui ihanalta kun mies hyväili rintojani ja piti muuten hyvänä ilman varsinaista yhdyntää.

• Scout..

Raskaana olevat naiset ovat todella seksikkäitä. Useimmat oikein hehkuvat sen loppupuolella. keskuteluissa naiset heitteevät kaksimielisiä ja silmistä loistaa himo. Minusta se on seksikästä ja saa minut kuumaksi.

Ehkä ihmisen alitajuntakin antaa pientä joustoa pidättyvyyteen, kun "enää ei voi tulla raskaaksi". Ja ajatukset harhailevat ympäristössä. Edellä kuvattu tilanne jossa naisen rinnat kasvavat on monille naisille itsetunnon kohottaja. Eivätkä miehetkään siitä pahastu.

Jos raskaana oleva nainen ehdottaisi pikaisia, niin itse olisin valmis kuin partiopoika.

• näinseon

kyllä on seksikäs

• 2XX1YX

Yleensä on, jotkut naiset ovat kauneimmillaan ja eroottisimmillaan raskaana ;)

• Vaikka pyydettiinkin miesten mielipiteitä, niin halusin sanoa oman näkemykseni. :)

Jos nainen tuntee itse olonsa seksikkääksi ja haluttavaksi raskaana ollessa, niin se varmasti myös huokuu hänestä ulospäin. Näin on ainakin minun tapauksessani. :D Halut hyrrää 24/7 enkä tahdo saada tarpeekseni. ;)

Oman miehen kehut ja pikku-tuhmat kosketukset vain vahvistavat sitä eroottista tunnetta, sitä latausta, mikä vain kestää päivästä toiseen. :) Eli mielestäni miehilläkin on iso vaikutus varsinkin raskaana olevan naisen seksikkyyteen. Jos mieheni käyttäytyisi päinvastoin, niin tuskin minäkään tuntisin itseäni niin hehkeäksi ja kiimaiseksi koko ajan. :P

• Iskä2000

Kyllä lähes poikkeuksetta, erittäin seksikäs. Omasta vaimosta vain kokemusta mutta toki olen nähnyt ja tuntenut useita raskaana olevia naisia ja osittain seksikkyyden tekee se itsevarmuus ja hyväntuulisuus ja omalla vaimolla vielä lisääntyneet himot. Kun nainen on todella himokas niin se näkyy kyllä kaikessa käyttäytymisessä ja olemisessa.

Lisäksi runsaat muodot ja jopa iso raskausmaha on todella seksikäs. Tuo on luonnon muovaama juttu, ei sitä pysty muuten käsittämään mistä se seksikkyys ison mahan kanssa johtuu.

Kesällä rannalla tai uimahallissa kun näkee noita odottavia äitejä niin kyllä niitä mielellään katselee, enkä nyt tarkoita mitenkään ajatuksella että pääsispä panemaan vaan kuten puhuin niin heistä, suurimmasta osasta, vain huokuu jotain niin positiivista. Uuden elämän alku?

• mam_mals

Kyllä tästä on pakko olla samaa mieltä. Olen nimittäin korviani myöten ihastunut raskaana olevaan naiseen vaikkei tämä ole edes minulle raskaana. Joku voisi sanoa minua moraalittomaksi, mutta nallin laukaissut isäehdokas ei ole enää maisemissa, joten minun mielestäni ei ole mitään pahaa siinä, että pidän kyseistä ihmistä seksikkäänä ja haluttavana.

Ei olisi mitään härskimpää kuin naida tiineenä olevaa naarasta. Siinä olisi jotain eläimellistä ;)

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      57
      7290
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      733
      3521
    3. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      349
      1847
    4. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      164
      1785
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1415
    6. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      84
      1381
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      91
      1280
    8. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      63
      1247
    9. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      262
      1241
    10. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      81
      1154
    Aihe